Bet ko jau ko, tačiau tokios gausos kinų žurnalistų dar neteko matyti – nieko keista, nes šioje megašalyje automobilių pramonė auga lyg milžiniška cunamio banga. Netrūksta ir amerikiečių (jų anglų kalba girdisi bene dažniau, nei britų) – Jungtinėse Amerikos Valstijose, atrodo, visi jau pamiršo sunkius laikus. Tačiau išmoko neblogą pamoką – vis daugiau amerikiečių renkasi ne tik didelius ir galingus automobilius, bet ir labiau taupias versijas.

Tuo metu Ženevos automobilių parodoje džiugina ne tik didelė naujų automobilių koncentracija po vienu stogu, tačiau ir tai, kad parodoje nedominuoja kažkurios vienos šalies automobilių gamintojai. Taigi, skirtingai nei Frankfurte, kur atskirus pastatus yra užėmę vietiniai gamintojai ir stipriai užgožia kitas markes, o Paryžiuje lygiai taip pat pirmoje vietoje yra prancūziškos markės, Ženevoje visi dalyvauja „lygiomis“ teisėmis. Po vienu stogu čia įsikūrę ir vokiečiai, ir prancūzai, korėjiečiai ir amerikiečiai, kitų šalių gamintojai ir „tiuninguotojai“.

Yra ir kinų. Ne tik žurnalistų būrys, bet ir automobilių markių atstovai. Ir ne kažkokių parodijų, o visai padoriai atrodančių. Ne tik padoriai atrodančių, bet ir įvertintų maksimaliomis, penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis. Kalbu apie naująjį „Qoros 3“ hečbeką. Iš išorės jis atrodo tikrai padorus C segmento (populiariausio Europoje – čia juos atstovauja „Golf“, „Astra“, „Focus“, „Megane“ ir kiti) atstovas. Padarinėjus dureles ir įsėdus į vidų supranti, kad tobulėti dar tikrai yra kur. Bet neabejoju, kad jei šiuo metu juos pirks tik ieškantys mažiausios kainos, po metų ar kitų kinų automobiliai su žinomomis europinėmis markėmis konkuruos ne tik kaina. Prisiminkime, kokie buvo Europoje pirmieji, daugiau nei prieš 20 metų pasirodę korėjietiški automobiliai...

Nors Lietuvoje nepopuliarūs, B klasės mažyliai Europoje tiesiog graibstyte graibstomi. O dabar jie ne tik pigūs, bet ir dailūs – tik pažiūrėkite į pasikeitusius „Toyota Aygo“, „Peugeot 108“, „Citroen C1“. Arba į jau minėtą naująjį „Renault Twingo“. Kuris, be to, turi gale sumontuotą variklį ir galinius varančiuosius ratus. Jo variklis telpa atsarginio rato vietoje, o virš variklio galima sutalpinti daugiau nei 200 litrų bagažo.

Prie kai kurių modelių arčiau prieiti nepavyko net ir praėjus gerokai laiko, po jų pristatymo. O kitų gamintojų naujienos (pavyzdžiui, japonų) bus parodytos tik po pietų. Tad apie jas vėliau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)