Ankstesni du kartai taip pat buvo daug žadantys, tačiau abu sykius iš kovos dėl prizinių vietų teko trauktis labai anksti – vis pavesdavo gedimai.

Lenktynių atidarymo parade „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ ekipos lyderis Ramūnas Čapkauskas DELFI sakė šįkart esantis kur kas labiau užtikrintas dėl „Aquila CR1“ patikimumo.

Ramūnas Čapkauskas (dešinėje)
„Šiuos metus jis niekur nelenktyniavo. Po praėjusių metų buvo daug klausimų, ką toliau daryti su šiuo automobiliu, nes visi jo komponentai labai brangiai kainuoja. Vis tik buvo nuspręsta iš esmės keisti jo techninę pusę, tad nuo ankstyvo pavasario jis buvo tobulinamas“, – DELFI sakė R. Čapkauskas.

Lyginant su pernai automobilis buvo perrinktas iš pagrindų, tiesa, dėl to techniniai parametrai nepakito. „Aquila CR1“ dabar turi 4.0 l V8 variklį iš BMW M5. Jo galia – 480 AG, o automobilis sveria – 1100 kg.

„Variklis yra naujai pagamintas, turi naują valdymo bloką. Perrinkti buvo ir visi kiti agregatai – greičių dėžė, sankaba, pusašiai, guoliai, vairo kolonėlė ir t.t. Šiemet nusprendžiau perimti automobilio ruošimo darbus daugiau į savo rankas, nes anksčiau tuo besirūpinusiems specialistams trūko kompetencijos. Todėl dabar žinau visas šio automobilio smulkmenas, ko anksčiau nebuvo, tai yra didžiausias privalumas“, – teigė sportininkas.

Nors R. Čapkauskas pasakojo apie puikiai parengtą automobilį, vis dėlto pirmoji treniruotė ketvirtadienį į miltus sumalė jo žodžius – „Aquila CR1“ vėl pradėjo rodyti technikos kaprizus, kurie iškart priminė ankstesnių metų nesėkmes.

Vis dėlto iki lenktynių dar yra laiko, tad tikimasi, kad problemos bus išspręstos ir pasikeitusi „Aquila CR1“ pasirodys rekonstruotoje trasoje šeštadienį. Paklaustas, kaip vertina pokyčius trasoje, R. Čapkauskas sakė: „Trasa tapo profesionalesnė nei buvo iki šiol, todėl pokyčius vertinu teigiamai. Asfaltas tapo lygesnis ten, kur buvo duobės. Ji praplatėjo ir tai bus privalumas. Be to, asfaltas – ne bet koks, kurį matome gatvėse, jis yra su akmenukų priemaišom, tad manau, kad bus geresnis sukibimas. Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad trasa sutrumpėjo, tad rato įveikimo laikai bus geresni. Mūsų automobiliui bus privalumas ir labiau sportiniai posūkiai – ilguose ir greituose posūkiuose jį labai veikia aerodinamika, o jeigu moki jį valdyti – galima išgauti labai didelį greitį“.

Beje, R.Čapkausko pavardė taip yra ir „Palanga Visit Apartments” komandos sąraše, tačiau jis tikino, kad plėšytis nežada ir pagrindinį dėmesį sutelks „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ ekipai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)