Bendrovės padalinio Europoje vadovas Didier Leroy taip pat teigia tikįs, kad bendrovei pavyks, lyginant su praėjusiais metais, padidinti savo rinkos dalį regione 4,7 proc. „Toyota“ vis dar tikisi, kad jos pardavimų apimtys Europoje iki 2015 metų perkops 1 mln., tačiau jei toks tikslas negalės būti pasiektas pelningai, bendrovė jo atsisakys.

„Nesieksime augimo vien dėl jo paties“, – kalbėjo D. Leroy Ženevos automobilių parodoje, kur grupė pristato naująjį „Toyota Aygo“. – Jei man pavyks pasiekti pelningo augimo ir siekiamą 1 mln. pardavimų, aš tai padarysiu“.

Europos padalinio vadovas taip pat teigė tikįs, kad „Toyota“ pelningumas regione iki kovą pasibaigsiančių finansinių metų galo turėtų dar pakilti. Per pirmuosius devynis 2013 finansinių metų mėnesius įmonės veiklos pelnas jau šoktelėjo 56 proc. iki 327 mln. eurų.

Ženevoje „Toyota“ pristato naująjį „Aygo“:

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)