Tai yra jau atnaujintas „Leaf“ modelis. Jo pirmtakas greitai tapo populiariausiu elektromobiliu pasaulyje, laimėjo Japonijos, Europos, pasaulio „Metų automobilio“ rinkimus, o dabar patobulinta jo versija prašosi ir į lietuvių garažus.

Nors automobilis atrodo beveik nepasikeitęs nuo ankstesnio modelio, gamintojai tvirtina, kad jame buvo įdiegta per 100 pakeitimų. Iš naujų sprendimų svarbiausias – ilgesnis važiavimo atstumas. Dabar „Leaf“ oficialiai gali nuvažiuoti 199 km (ankstesniojo modelio buvo 175 km). Vis dėlto tai labiau teoriniai skaičiai - realiomis eismo sąlygomis su visiškai įkrautais akumuliatoriais nuvažiuojamas atstumas siekia apie 150 km.

Gamintojai patobulino elektros motorą, kurio galia dabar siekia 80 kW. Jam energiją tiekia 48 modulių „Nissan“ ličio jonų akumuliatorius, montuojamas automobilio dugne.

Perkėlus „Leaf“ kroviklį iš galinės dalies ir sumontavus po variklio gaubtu, bagažo skyriaus talpa padidėjo 40 litrų, tad dabar bagažinės tūris siekia 370 litrų. Be to, išėmus kroviklį iš už galinių sėdynių automobilis tapo daug praktiškesnis. Nulenkus sėdynes neliko kliūties skiriančios bagažo skyrių nuo salono.

Kiek kainuoja elektrinis „Leaf“? Pradinė jo kaina Lietuvoje – 119 000 Lt. „Metų automobilio 2015“ konkurse dalyvaujantis modelis kainuoja 146 882 Lt.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)