Žinoma, jie bus varomi ne tik tradiciniais degalais, bet ir alternatyvia energija. Nors kol kas gamintojai mažina tradicinių vidaus degimo variklių darbinį tūrį, degalų sunaudojimą ir tuo pačiu dėl sumanių technologijų sugeba net tik išsaugoti, bet ir padidinti jų galią, tačiau tai – tik laikini sprendimai.
Žemiau mano Paryžiaus automobilių parodos TOP 5 (tik nauji, bet ne koncepciniai modeliai, pasirinkti pagal svarbą rinkoje, išdėstyti ne eilės tvarka):
„Renault Espace“ – todėl, kad net ir praktiškas šeimyninis automobilis gali būti efektingas;
„Jaguar XE“ – jei rinkodaros specialistai nesusimaus, tai bus puiki alternatyva „Audi A4“, trečios serijos BMW ir C klasės „Mercedes“;
„Volvo XC90“ – stilingas, erdvus ir išmanus. Puiki šiuolaikinė švediška alternatyva vokiškiems SUV automobiliams;
„Nissan Pulsar“ – neįtikėtinai didelė erdvė kompaktiniame hečbeke;
„Volkswagen Passat“ – naujos kartos modelis už pirmtaką išvaizdesnis, mažesnis, bet viduje erdvesnis ir turi daug sumanių technologijų.
Iki pasimatymo Ženevos automobilių parodoje pavasarį!