aA
Į pagrindinį Lietuvos kurortą susirinkę lenktynininkai gyvena skirtingomis mintimis. Dauguma jų neslepia, kad šis renginys – tarsi ilgasis savaitgalis, per kurį jie susitinka ne tik palenktyniauti, bet ir tiesiog smagiai praleisti laiką. O ambicingus tikslus keliančios komandos neatsipalaiduoja ir tvirtina, kad visus metus šioms varžybos ruošėsi turėdamos vienintelį tikslą – triumfuoti.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Palangoje netrūksta dalyvių iš viso pasaulio. Iš toliausiai – Australijos, atvyko geriausia pasaulyje lenktynininke tituluojama Molly Taylor. Ji atstovaus „Dynami:t Energy“ komandai. Įdomu tai, kaip ją įkalbėjo dalyvauti šiose lenktynėse.

„Komandos vadovas Aleksandras Dainys man čia dalyvauti pasiūlė per „Facebook“. Kol kas man čia patinka. Atmosfera labai gera. Norėčiau dar nueiti į paplūdimį, bet dar neturėjau kada, o ir šaltoka, bet gerai tai, kad toks oras yra idealus lenktynėms – ne per karšta“, – sakė ji.

Australė gerai pažįsta automobilius, bet tik ralio. 1000 km lenktynės jai yra avantiūra.

„Iki šiol esu dalyvavusi tik vienose žiedinėse lenktynėse. Visa mano patirtis yra ant žvyro ralio trasose. Tai man kitas pasaulis, todėl ir tikslas paprastas – finišuoti“, – kalbėjo ji.

Kiek paprasčiau į viską žiūrėjo kitas ralio meistras. Pasaulio ralio čempionate (WRC) lenktyniaujantis Kevinas Abbringas sako, kad didelio skirtumo nejaučia.

Taip, čia siaura trasa, bet ralyje ji dar siauresnė. Manau, kad ne tik gerai praleisiu laiką, bet ir pasitreniruosiu. Į Lietuvą mane pakvietė mano draugas Martynas Samsonas. Negalėjau sudalyvauti jo ralyje, tai išperku kaltę čia“, – juokavo pasaulio ralio elito atstovas.

Lenktynininkas bandys varžybose atstovauti dviems „Domus Lumina“ komandoms. Jam teks važiuoti ir pagrindiniu komandos bolidu „Ford Focus“, primenančiu „Samsonasracing Kit car“, ir paprastu „BMW E36 Compact“ automobiliu.

„Pasirodo, kad lenktyniauti turėsiu dvejais automobiliais – su savo draugais ir vyrukais, kurių nepažįstu ir nebuvau matęs, bet bus smagu“, – sakė K. Abbringas.

Jei K. Abbringas atvyko gerai praleisti laiko, tai yra lenktynininkų, kurie žino, kad iš jų tikimasi tik pergalės. Praėjusių metų nugalėtojai Ignas ir Jonas Gelžiniai supranta, kad pakartoti triumfą lenktynėse antrus metus iš eilės yra labai sunku.

„Antrą kartą nugalėti yra daug sunkiau, o tą padaryti du metus iš eilės iš viso maža tikimybė, bet nereikia jų skaičiuoti. Reikia daryti tai, ką moki daryti geriausiai. Aš moku važiuoti, komanda dirbti. Jei tai darysime be klaidų – kovoti galime dėl aukščiausių pozicijų“, – kalbėjo Jonas

Jis kritiškai vertina ir garsius lenktynininkų pasisakymus dėl iškeltų tikslų.

„Atsiversk bet kokį portalą – visi kalba, kad nori nugalėti. Mes linkime jiems sėkmės, bet patys neskubame svaičioti. Aišku tikimės nugalėti, bet žiūrėsime kas bus“, – sakė lenktynininkas.

Didžiausias komandos privalumas šiemet yra tai, kad jie yra puikiai „susidirbę“. Jie lenktyniaus tuo pačiu „Porsche Carrera GT3 Cup“, kuriuo dalyvauja varžybose Anglijoje. Nereikia pamiršti ir broliško ryšio, kuris jiems padeda vienas kitą suprasti iš pusės sakinio.

„Iš dalies lengviau. Gali atviriau pasikalbėti, suprasti ką jis nori tau pasakyti ir taip atrasti daugiau laiko trasoje“, – kalbėjo Ignas.

Praėjusiais metais broliai Gelžiniai titulą atėmė iš Roberto Kupčiko. Teoriškai, jei lenktynės nebūtų nutrauktos, tai jis būtų laimėjęs vien dėl to, kad broliai, likus 70-iai ratų, būtų turėję atlikti privalomąjį keitimą, bet nuoskaudų jis nejaučia.

„Užsimiršta tokie dalykai, o ir ta antra vieta yra geras pasiekimas“, – sakė bene geriausias Lietuvos žiedinių lenktynių specialistas.

Ir šilto, ir šalto trasose matęs lenktynininkas įsitikinęs, kad šios lenktynės bus labai konkurencingos.
„Tai – vienos rimčiausių lenktynių per visą jų istoriją ir nugalėti jose bus labai sunku. Bet mes visi esame greiti, automobilis apynaujis ir turime neblogus šansus“, – sakė lenktynininkas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Ant branduolinio karo slenksčio: kodėl 2020-ieji gali tapti lemtingi

Netikėtai kilus didelei tarptautinei krizei kurį laiką trunka apsižodžiavimai, raginimų sėsti...

Savaitės orai: pirmadienį gresia rekordas, vėliau bus blogiau (6)

Pirmadienį Lietuva pateks į galingo ciklono pietvakarinę šiltąją dalį. Dangumi plaukiantys...

Žydų gydytojas parodė dar nepažįstamą Aušvico pusę (112)

„ Aušvicas neturi pasikartoti – šis troškimas, atsiradęs tėvo širdyje, vokiečiams palikus...

Išskirtinį Europoje karaliavusios dinastijos atstovų veido bruožą nulėmė kraujomaiša: išnyko visa giminė (33)

Daugeliui karalių ir karalienių, priklausiusių Austrijos Habsburgų dinastijai, valdžiusiai...

Miestas, kadaise tituluotas prekybos sostine: prasiautęs pirmasis pasaulinis karas paliko tik apokaliptinius vaizdus (12)

Prieš pirmąjį pasaulinį karą Tauragė turėjo beveik trylika tūkstančių gyventojų,...

Derbis, kurio galėjo ir nebūti: LKL lyderių galvose kirba kitokie klausimai (8)

Kalbant juokais, Kauno „Žalgirio“ tritaškių pataikymo procentas nemeluoja. Žvelgiant į jį,...

Hobį darbu pavertęs panevėžietis: veikla prasidėjo todėl, kad valgyti norėjosi (27)

Panevėžio rajone gyvenantis menininkas Erikas Hincas jau trisdešimt metų užsiima keramika ir...

Kaip geriau nepakuoti dovanų, jei nenorite nuvilti (1)

Kuklios dovanos, supakuotos į prašmatnias, daug žadančias pakuotes, sukuria apgaulingų...

Atėjus šeimyniniams džiaugsmams, išėjo vyriški: viskas dėl to prakeikto sekso... (268)

Rašau, nes nebeturiu ko prarasti. Tegu perskaito kas tik nori, tegu tai būna šauksmas į tyrus, bet...