Anksčiau „Volkswagen“ čekų „Škodą“ pozicionavo kaip biudžetinę alternatyvą, tačiau „Škodos“ vadovas Winfriedas Vahlandas Ženevoje naujienų agentūrai „Reuters“ sakė, kad ateityje jo vadovaujama markė taikysis į labiau pasiturinčius pirkėjus.

„Vision C“ – tai „Škodos“ kupė modelio vizija, rodanti, kad ateityje iš čekų galima tikėtis dinamiškesnio stiliaus.

„Anksčiau mes niekada savo produktais neakcentavome aistros. Tad panašu, kad markė auga“, – tvirtino V.Vahlandas.

Jis pridūrė, kad „pastaraisiais metais skiriamas didesnis dėmesys dizainui „Škoda“ markei suteikia daugiau charizmos ir jėgos“.

Praėjusiais metais „Škodos“ pardavimai smuko 2 proc., iki 921 000 vnt. Šis rodiklis gerokai atsilieka nuo plano 2018 m. parduoti 1,5 mln. automobilių, tad gamintojas ieško naujų ginklų, kurie padėtų pritraukti pirkėjų.

„Kodėl „Škoda“ turi gaminti tik praktiškus automobilius?, – retoriškai klausė „Volkswagen“ koncerno vadovas Martinas Winterkornas. – Tačiau mes turime užtikrinti, kad mūsų markės aiškiai skirtųsi ir kad kiekvienas prekės ženklas tarpusavy sąveikautų bei rastų savo vietą“.

„Autocar“ žiniomis, „VisionC“ koncepcija kol kas dar plėtojama. Planuojama, kad pagal šią viziją sukurtas serijinis modelis gamybą pasieks 2016 m. Manoma, kad dauguma dizaino akcentų bus perkelta į ateities „Škodos“ modelius.

O kol sulauksime dinamiškesnio „Škodos“ dizaino, kompanija Ženevoje pristatė ir vieną labai praktišką naujieną – padidinto pravažumo „Octavia Scout“ universalą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)