aA
Praėjusį sekmadienį užvirę dideli darbai šalia A11 ir A13 kelių (Klaipėda – Liepoja ir Palanga – Kretinga) sankirtos neatpažįstamai pakeitė ties įvažiavimu į didžiausiąjį mūsų šalies kurortą Palangą buvusią laukymę.
Prie Palangos ryškėja 1000 km lenktynių miestelio kontūrai
© Organizatorių nuotr.

„Per 14 metų, kai čia be pertraukų rengiamos 1000 km lenktynės, kasmet per labai trumpą laiką išaugantis lenktynių miestelis - būtina liepos 10 d. prasidėsiančių lenktynių infrastruktūra - jau mažai ką bestebina, - sako lenktynes rengiančios „Promo events“ atstovas, atsakingas už visą renginio infrastruktūrą Martynas Tankevičius.

– Vasarotojai jau įprato prie kiekvieną vidurvasarį kurorto veidą gerokai pakeičiančių permainų, bet mums ir mūsų talkininkams sukurti sportininkus ir žiūrovus tenkinančią infrastruktūrą – nemenkas iššūkis. Tačiau dirbame lenkdami grafikus, todėl netenka abejoti, kad viskas bus padaryta laiku ir kokybiškai“.

Kaip ir ankstesniais metais, lenktynių miestelio statybos prasidėjo nuo didžiausio ir sunkiausio objekto – per tūkstantį kvadratinių metrų plotą užimančio ir šiandien jau baigto statyti dengto lenktynių klubo ir atviro jo kiemelio įrengimo.

Varžybose akredituotų žurnalistų darbui jau pastatytas ir 100 kvadratinių metrų ploto spaudos centras, kuriame vidaus įrangos darbus atlieka STS (Scenos technikos serviso) specialistai.
Šiandien po pietų pradėta statyti dar didesnį plotą užimanti dengta scena, į kurią po varžybų kops ne tik lenktynių nugalėtojai ir prizininkai, bet ir kurioje visus susirinkusius linksmins mėgstamiausios šalies pramogų ir estrados žvaigždės. Būtent čia vyks nugalėtojų sutikimo didysis koncertas, kurį liepos 13 dieną nuo 19 val. iki pat renginio pabaigos tiesiogiai transliuos LNK.

Pasak M. Tankevičiaus, itin daug dėmesio skiriama naujoviškam šios scenos apšvietimui ir joje montuojamai garso technikai, o šie darbai patikėti „MexPro“ specialistams.

Lenktynių miestelyje šalia Palangos montuojami varžybose dalyvaujančioms komandoms skirti dengti dviaukščiai boksai, daugybė kitos įrangos, kurią įrengia didelę patirtį įgiję „Cramo“, „Ramirent“ ir „Storent“ specialistai ir jų pagalbininkai.

Dykvietėje kylantis 1000 km lenktynių miestelis – ne vien pramogoms ir darbui skirti pavilijonai ir scenos. Tai ir teisėjų postai, šiandien irgi baigta įrengti varžybų organizatorių laikina buveinė, pagaliau net ir ne vien įprastos metalinės tvoros, kurios juos visą 2994 metrų ilgio Palangos trasą ir kuria 1000 km lenktynių dalyviai liepos 13-ąją turės įveikti 334 ratus.

„Pirmadienį pradėjome vežti ir montuoti specialios technikos reikalaujančius apsauginius pamatinius blokus, sveriančius po toną ir kurių iš viso turėsime pakloti net 209, - pasakoja jau ne pirmi metai šiuos darbus vykdančios Klaipėdos UAB „Perdanga“ ūkio priežiūros tarnybos viršininkas Stasys Muižė. – Sukaupėme daug patirties, turime tam ne tik kvalifikuotų specialistų, bet ir reikalingą techniką, todėl darbai neužtruks, o paskutinius blokus sumontuosime trečiadienį, kai trasa bus jau uždaryta. Mūsų rūpestis - kad lenktynių arena būtų maksimaliai saugi tiek patiems sportininkams, tiek žiūrovams“.
 
Trasos apsaugai kasmet naudojami ne tik masyvūs pamatų blokai ar metalinės tvoros, bet ir paprasčiausia „stop“ juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos šiemet bus panaudota per 10 kilometrų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Juodžiausias Jasikevičiaus ruožas: ugnimi į ugnį atsakiusį „Žalgirį“ palaidojo Jameso tritaškis (499)

Kauno „Žalgirio“ (3-9) krepšininkų pastangos nutraukti pralaimėjimų seriją Eurolygoje...

RAND ataskaitoje – dar vienas įspėjimas NATO: šios temos Baltijos šalys vengia ne veltui (208)

NATO viršūnių susitikimą Londone prezidentas Gitanas Nausėda pavadino puikiu ir net fantastišku....

Katastrofos zonoje gyvenusi moteris: ekskursijos į šią vietą turi būti ne pramoga, o galimybė išvysti kvailumo pasėkmes (15)

Pagaliau atėjo metas apžvelgti įdomiausią Černobylio zonos objektą – Pripetės miestą....

VU rektorius: dabartiniam valstybės „establišmentui“ reikia radikalaus atnaujinimo – jie nebesupranta, ką daro (48)

„Mūsų protesto akcijos nesibaigs per visus rinkiminius metus. Mūsų tikslas yra nauja karta –...

Latvijos miestas pasipuošė kaip pasakoje: tapo tikra Kalėdų sensacija (27)

Kalėdoms artėjant Latvijos miestai tampa vis gražesniais. Štai ir Uogrė pavirto tikru kalėdiniu...

Rūta Steponavičienė

Vyras papasakojo, kaip jam pavyko nutraukti saitus su alkoholiu: kada joks kodavimas nepadės? (3)

Alkoholizmas – turbūt viena iš opiausių Lietuvos problemų. Tik ar pagalvojame, kad ši...

Rapšys nesulaikomas – apgynė Europos čempiono titulą ir iškovojo antrą aukso medalį (51)

Lietuvos plaukimo žvaigždė Danas Rapšys Glazge (Jungtinė Karalystė) vykstančiose Senojo...

Pasitikrinkite, ar jums tai negresia: 5 nepastebimi dalykai, kurie veda santykius į pražūtį

Labai daug santykių nutrūksta – tokia realybė, kad ir kaip sunku būtų ją pripažinti. Dauguma...

Automobilių gamintojams – vieni blogiausių metų: naikina 80 tūkstančių darbo vietų (57)

Automobilių pramonės darbuotojams visame pasaulyje tai bus vieni blogiausių metų: mažėjanti...

Ši pramoga skamba šiurpiai, bet tai įmanoma: ar norėtumėte patirti lėktuvo katastrofą?

Leiskite atspėti – jūs niekada nesvajojote patekti į lėktuvo katastrofą, tiesa? Na, bet...