„Venga“ debiutavo 2009 metais, tai buvo vienas stilingiausių tuo metu rinkoje buvusių mažųjų vienatūrių.

„Kia“ Europos dizainerių komanda, įsikūrusi Frankfurte, suteikė naujajam „Venga“ didesnes „tigro nosies“ formos radiatoriaus aušinimo groteles su atskirai pritvirtinta „Kia“ emblema ir naujos formos apatinėmis grotelėmis su kitokios formos priešrūkiniais ir LED dienos šviesų žibintais. Gale taip pat pakeista žibintų forma, dabar jie taip pat yra LED tipo. Be to, pirkėjams bus pasiūlyti naujo dizaino 16 ir 17 colių dydžio ratai.

„Venga“ viduje pirkėjai ras naują tamsaus metalo spalvos apdailą su šviesiais akcentais ir galės pasirinkti iš dviejų naujų sėdynių apmušalų raštų, kurie interjerą padaro kur kas solidesniu. Be to, pasikeitė centrinės konsolės dizainas. Pirkėjams bus pasiūlytas gerokai gausesnis papildomos įrangos sąrašas, kuriame bus šildomas vairas, naujos kartos „Kia“ AVN (audio-video navigacija) su didesniu 7.0 colių skersmens lietimui jautriu ekranu su galinio vaizdo kamera bei greita veika pasižyminčiu procesoriumi (papildomos įrangos sąrašas skirtingose rinkose gali skirtis).

Atnaujinta 4 metrų ilgio „Venga“ išlaikė neįprastai ilgą nebūdingą tokios klasės automobiliams ratų bazę (2615 mm) ir pasižymi didele vidaus erdve bei aukštomis lubomis (automobilio aukštis 1600 mm). Išmaniai sukonstruotas interjeras pasižymi didesniojo C segmento automobiliams būdinga erdve. „Venga“ galinės sėdynės gali būti atitraukiamos iki 130 mm atgal ir atverčiamos santykiu 60/40 – tokiu atveju bagažinė tampa didžiulė, o jos grindys paguldžius sėdynes – lygios.

Priklausomai nuo rinkos, „Venga“ bus parduodama su vienu iš šešių variklų: 1,4 l ir 1,6 l benzininiais ir dyzeliniais, kurių galia – nuo 77 iki 128 AG. Automobilis bus varomas priekiniais ratais per penkių arba šešių pavarų mechaninę arba keturių pavarų automatinę greičių dėžę.

Kiekvienas variklis bus komplektuojamas su degalus taupančia „Start/Stop“ (ISG) sistema ir atitiks EURO5 ekologinius reikalavimus, o ekologiškiausias 1,4 l dyzelinis U2 variklis į atmosferą išmeta vos 114 g/CO2.

„Kia Venga“ išvaizda ir konstrukcija sukurta Europoje, jis gaminamas taip pat Europoje ir sukurtas taip, kad atitiktų europiečių lūkesčius, todėl yra mėgiamas šio žemyno pirkėjų – nuo 2009 m. po Europą jau važinėja daugiau kaip 150 000 ankstesnės kartos automobilių. Pernai Europoje parduota 29 000 „Venga“ modelių.

Automobilis gaminamas „Kia“ gamykloje Žilina mieste, Slovakijoje ir Europos rinkoje atnaujintas modelis pasirodys 2015 metų pradžioje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)