Juodasis „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis padovanojo puikų šeštadienį savo šeimininkams ir kone išeiginę – mechanikams. Tikrai? Tituluočiausias 1000 km lenktynių Palangoje dalyvis Jonas Gelžinis nuoširdžiai papurto galvą. „Atrodė, kad jau pernai buvo sunku laimėti. Bet šiemet – dar sunkiau“, – DELFI patikino „General Financing by Pitlane“ komandos pilotas, sėdėjęs prie vairo kritiniu momentu.
Lenktynių nugalėtojai
© DELFI (E.Skardžiaus nuotr.)

Per devynias lenktynių valandas – nė vieno sunkaus galvosopio dėl gendančios technikos. „General Financing by Pitlane“ komanda tūkstantį kilometrų įveikė sklandžiai it per sviestą.

„Pirmą kartą per trejus metus automobilis važiavo idealiai nuo pradžios iki pabaigos. Mūsų pasirinkta strategija taip pat puikiai veikė. Nuostabu baigti šias lenktynes pirmoje vietoje. Man tai – ypatinga akimirka“, – iškart po finišo kalbėdamas su DELFI, švytėjo Sebastiaanas Bleekemolenas.

Ne vieną titulą kėbulinių automobilių lenktynėse iškovojęs olandas Palangoje triumfavo pirmą kartą, todėl pergale veikiausiai džiaugėsi labiausiai.

Bet ir jo bendražygiai vienodai liaupsino savo techniką ir už ją atsakingą personalą.

„Sporte, kaip ir visose veiklose, egzistuoja aiškus principas, sakantis, kad sėkmė lygi pasiruošimui“, – pabrėžė antrą laimėjimą per karjerą 1000 km lenktynėse pasiekęs Benediktas Vanagas.

O štai J. Gelžinis į savo sąskaitą įsirašė jau šeštą pergalę, tad palyginti šeštadienio pasirodymą tikrai turi su kuo.

Ir nors „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis vairuotojams nekėlė jokių rūpesčių, vieną problemą jie turėjo – ji vadinosi „Aquila CR1“.

Kvalifikaciją laimėjusi ir greičiausią lenktynių ratą šeštadienį taip pat užfiksavusi „Carre & MVP by Algirdai“ komanda didžiąją maratono dalį mynė savo konkurentams ant kulnų.

Galiausiai nuo nugalėtojų Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas atsiliko dviem ratais, bet pabaigoje važiavo jau susitaikę su antra vieta ir nemėgino sumažinti skirtumo.

O prieš tai vienu metu geltonoji „Aquila“ buvo priartėjusi iki 10 sek. Būtent tuo metu eilinę savo pamainą „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilyje pradėjo J. Gelžinis.

„Aquila“ važiavo labai greitai, mes – taip pat. Skirtumas buvo mažas. Kai paskutinį kartą sėdau prie vairo, prieš artimiausius konkurentus pirmavau tik puse rato. Spaudimas buvo didžiulis: atvažiavęs į posūkį tiesiogiai matydavau „Aquila“, lekiančią iš paskos. Štampavau ratą po rato, atsipalaiduoti negalėjau nė akimirkai“, – išgyvenimais dalinosi lenktynininkas.

Varžovams priartėti leido pačios „General Financing by Pitlane“ komandos pasirinkta taktika.

„Nusprendėme sustoti degalinėje ir prisipilti tiek kuro, kad užtektų iki lenktynių galo. Taip sutapo, kad iškart po to pakeitėme vairuotojus. Tokiu būdu iš trijų ratų persvaros neliko beveik nieko. Ir tuomet kilo įtampa: o kas bus, jei jie išlįs į priekį?“ – karštas minutes prisiminė J. Gelžinis.

Kraują kaitino ir nežinia dėl degalų atsargų: sportininkas prisipažino nebuvęs iki galo tikras, kad prieš finišą nereikės dar kartą apsilankyti degalinėje.

„Jeigu nebūtų pasitaikę keletas saugos automobilio fazių, kai greitis sulėtinamas, būtume ir dėl to drebėję“, – atviravo J. Gelžinis.

Bet drebėta be reikalo: po kelių konkurentų klaidų „General Financing by Pitlane“ ekipa vėl susigrąžino saugesnį pranašumą ir užtikrintai laimėjo lenktynes.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Kas vertas pakeisti Grybauskaitę? Labiausiai lauktos pavardės praeiviai kažkodėl vengė (1)

Nors iki prezidento rinkimų liko dar pusantrų metų, viešojoje erdvėje prasideda diskusijos, kas...

Teismo verdiktas: „Linkomanija“ turi būti blokuojama papildyta 16:42 (184)

Pirmadienį Vilniaus apygardos teismo posėdyje paskelbtas sprendimas vadinamojoje...

„Regnum“ Lietuvai paišo juodus scenarijus: jei neklausysite, maža nepasirodys (80)

Lietuva, Latvija ir Estija Rusijoje – niekam neįdomios. O tuo pačiu jos, kartu su NATO ir JAV...

Černobylio katastrofa: švedų mokslininkai paskelbė kitokią įvykių versiją

Švedų mokslininkai padarė išvadą, kad per Černobylio atominės elektrinės avariją įvyko...

Gedimino kalne – naujas radinys: aptikti su Aukštutine pilimi siejami mūro fragmentai (19)

Vykdant pietrytinio Gedimino kalno šlaito paruošimo žiemai darbus, aptikti su Aukštutine pilimi...

Kodėl kai kurie „nekalti“ vaistai yra receptiniai: paaiškino, ar reikės recepto Ibumetinui (22)

Kaip ir dažnai atsitinka Lietuvoje, keičiant kokius nors įsakymus ar tvarkas nėra skubama...

„Norfos“ savininkas nesismulkina: minimali alga turi siekti 600 eurų (123)

Radikaliai mažinti valdininkų skaičių, sutelkus valdžios ir verslo pastangas kelti minimalų...

Visada gera idėja – orkaitėje kepta lašiša su garstyčiomis ir česnaku (3)

Greitai ir lengvai paruošiamų lašišos receptų niekada nebus per daug! Gaminant lašišą pagal...

Vaistų kare – pirmoji auka: bus sprendžiama dėl VVKT viršininko G. Barcio atsakomybės (100)

Valdančioji Seimo dauguma siūlys Sveikatos apsaugos ministerijai spręsti Valstybinės vaistų...

Į rinktinės stovyklą atvykęs Kšyštofas pažėrė šmaikščių perliukų (4)

„Glaudžių neėmiau. Ne atostogauti atvažiavau“, – vos įžengęs į Palangos „Vanagupės“...