aA
Juodasis „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis padovanojo puikų šeštadienį savo šeimininkams ir kone išeiginę – mechanikams. Tikrai? Tituluočiausias 1000 km lenktynių Palangoje dalyvis Jonas Gelžinis nuoširdžiai papurto galvą. „Atrodė, kad jau pernai buvo sunku laimėti. Bet šiemet – dar sunkiau“, – DELFI patikino „General Financing by Pitlane“ komandos pilotas, sėdėjęs prie vairo kritiniu momentu.
Lenktynių nugalėtojai
© DELFI (E.Skardžiaus nuotr.)

Per devynias lenktynių valandas – nė vieno sunkaus galvosopio dėl gendančios technikos. „General Financing by Pitlane“ komanda tūkstantį kilometrų įveikė sklandžiai it per sviestą.

„Pirmą kartą per trejus metus automobilis važiavo idealiai nuo pradžios iki pabaigos. Mūsų pasirinkta strategija taip pat puikiai veikė. Nuostabu baigti šias lenktynes pirmoje vietoje. Man tai – ypatinga akimirka“, – iškart po finišo kalbėdamas su DELFI, švytėjo Sebastiaanas Bleekemolenas.

Ne vieną titulą kėbulinių automobilių lenktynėse iškovojęs olandas Palangoje triumfavo pirmą kartą, todėl pergale veikiausiai džiaugėsi labiausiai.

Bet ir jo bendražygiai vienodai liaupsino savo techniką ir už ją atsakingą personalą.

„Sporte, kaip ir visose veiklose, egzistuoja aiškus principas, sakantis, kad sėkmė lygi pasiruošimui“, – pabrėžė antrą laimėjimą per karjerą 1000 km lenktynėse pasiekęs Benediktas Vanagas.

O štai J. Gelžinis į savo sąskaitą įsirašė jau šeštą pergalę, tad palyginti šeštadienio pasirodymą tikrai turi su kuo.

Ir nors „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis vairuotojams nekėlė jokių rūpesčių, vieną problemą jie turėjo – ji vadinosi „Aquila CR1“.

Kvalifikaciją laimėjusi ir greičiausią lenktynių ratą šeštadienį taip pat užfiksavusi „Carre & MVP by Algirdai“ komanda didžiąją maratono dalį mynė savo konkurentams ant kulnų.

Galiausiai nuo nugalėtojų Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas atsiliko dviem ratais, bet pabaigoje važiavo jau susitaikę su antra vieta ir nemėgino sumažinti skirtumo.

O prieš tai vienu metu geltonoji „Aquila“ buvo priartėjusi iki 10 sek. Būtent tuo metu eilinę savo pamainą „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilyje pradėjo J. Gelžinis.

„Aquila“ važiavo labai greitai, mes – taip pat. Skirtumas buvo mažas. Kai paskutinį kartą sėdau prie vairo, prieš artimiausius konkurentus pirmavau tik puse rato. Spaudimas buvo didžiulis: atvažiavęs į posūkį tiesiogiai matydavau „Aquila“, lekiančią iš paskos. Štampavau ratą po rato, atsipalaiduoti negalėjau nė akimirkai“, – išgyvenimais dalinosi lenktynininkas.

Varžovams priartėti leido pačios „General Financing by Pitlane“ komandos pasirinkta taktika.

„Nusprendėme sustoti degalinėje ir prisipilti tiek kuro, kad užtektų iki lenktynių galo. Taip sutapo, kad iškart po to pakeitėme vairuotojus. Tokiu būdu iš trijų ratų persvaros neliko beveik nieko. Ir tuomet kilo įtampa: o kas bus, jei jie išlįs į priekį?“ – karštas minutes prisiminė J. Gelžinis.

Kraują kaitino ir nežinia dėl degalų atsargų: sportininkas prisipažino nebuvęs iki galo tikras, kad prieš finišą nereikės dar kartą apsilankyti degalinėje.

„Jeigu nebūtų pasitaikę keletas saugos automobilio fazių, kai greitis sulėtinamas, būtume ir dėl to drebėję“, – atviravo J. Gelžinis.

Bet drebėta be reikalo: po kelių konkurentų klaidų „General Financing by Pitlane“ ekipa vėl susigrąžino saugesnį pranašumą ir užtikrintai laimėjo lenktynes.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Gyvai / Eurolygos dvikova Maskvoje: CSKA – „Žalgiris“ (110)

Kauno „Žalgirio“ (3-8) krepšininkų laukia sunki užduotis. Eurolygos 12-o turo rungtynėse...

Automobilių gamintojams – vieni blogiausių metų: naikina 80 tūkstančių darbo vietų (5)

Automobilių pramonės darbuotojams visame pasaulyje tai bus vieni blogiausių metų: mažėjanti...

Seime brandinamam skandalingam sprendimui turi atsaką: gal tuomet naikinkime vienmandates? (55)

„Jeigu mes žmonių klaustume, kas jiems yra svarbiau, ar valdžios stabilumas ir gebėjimas dirbti,...

Onkologinių pacientų atstovas: valdžia aukoja 7513 pacientų gyvybes, kad medikai gautų 50 eurų per mėnesį (3)

POLA (Pagalbos onkologiniams ligoniams asociacija – DELFI) prezidentas viešame feisbuko įraše...

Rapšys nesulaikomas – apgynė Europos čempiono titulą ir iškovojo antrą aukso medalį

Lietuvos plaukimo žvaigždė Danas Rapšys Glazge (Jungtinė Karalystė) vykstančiose Senojo...

Baudos už rūkymą balkonuose įveikė pirmąjį laiptelį Seime (22)

Seimas imasi svarstyti Administracinių nusižengimų kodekso pakeitimo projektą, kuriame siūloma...

Bjauriuoju ančiuku praminta Panevėžio eglė pagaliau atsitiesė: pajuokos objektas tapo tikru grožio etalonu (34)

Šiemet Panevėžys tapo ankstyviausiu kalėdinio laikotarpio pranašu Lietuvoje ir, aplenkęs visus...

Neįtikėtinas rusų sukčiaus įžūlumas: pastatė netikrą pasienio postą, pravežė migrantus ir paleido atgal į Rusijos miškus pasiėmė 10 tūkst. eurų (53)

Rusijoje buvo suimtas vyras, klaidingoje vietoje įkasęs pasienį žyminčius stulpus, kad apgautų...

Arūnas Milašius. Kodėl ūkininkai pralaimėjo dar prieš išvarydami traktorius į miestus (143)

Formaliai praeitos savaitės ūkininkų protesto akcijos atnešė sėkmę – žymėtas dyzelinas...