Kaip ir kiekvienas „Nismo“ modelis, „RS“ versijos aerodinaminiai ir inžineriniai sprendimai persmelkti automobilių sporto dvasios, todėl bendros paskirties keliams skirtas modelis išsiskiria lenktyniniams automobiliams būdinga dinamika ir valdymu.

„Pasirodžius „Nissan Juke Nismo“, kurio pardavimo rezultatai jau sudaro 3 proc. visos „Juke“ modelių prekybos Europoje apimties, aistruoliai neabejotinai trokšta dar stipresnių sportinio važiavimo pojūčių. Naujoji „Nismo RS“ versija kaip tik tai ir siūlo. Tai kartu sustiprina „Nismo“ inžinierių kaip skaitmeninio amžiaus dinamikos kūrėjų įvaizdį“, – pasakojo už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe“ vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Cartieris.

Automobilyje bus montuojamas iš „Nismo“ versijos paveldėtas, tačiau gerokai patobulintas 1.6 l benzininis DIG-T variklis. Ši versija turės 218 AG, t.y. 18 AG daugiau nei iki šiol buvęs galingiausias „Juke“. Maksimalus sukimo momentas padidintas 30 Nm, iki 280 Nm.

Siekiant, kad važiuoklė sėkmingai perduotų didesnį sukimo momentą, dviem ratais varomų modeliai komplektuojami su mechaniniu riboto slydimo diferencialu (LSD).

Keturiais ratais varomoms versijoms LSD nereikalingas, nes jose yra įrengta sukimo momento valdymo sistema ir „Nissan X-Tronic“ transmisija, o jų sukimo momentas siekia 250 Nm. Modeliuose su „X-Tronic“ transmisija kaip standartinė įranga montuojamos pavarų perjungimo svirtelės prie vairo su aštuonių pavarų režimu.

Iš kitų patobulinimų, susijusių su variklio pagerintomis techninėmis charakteristikomis, minėtinas strategiškai svarbių kėbulo vietų sutvirtinimas. Taip pat patobulinti stabdžiai, kad jie būtų atsparesni dėvėjimuisi dėl nuolatinio intensyvaus naudojimo: priekiniai diskai padidėjo nuo 296 iki 320 mm, o gale dabar montuojami aušinamieji diskai. Dėl važiuoklės pakeitimų atitinkamai patobulintos ir spyruoklės bei amortizatoriai.

„Juke Nismo RS“ išsiskiria raudonais stabdžių suportais ir diskretišku „RS“ ženklu priekyje bei gale. Viduje „RS“ logotipą galima pamatyti ant apsukų matuoklio. Prietaisų skydelio gaubtas padengtas savitą stilių pabrėžiančia zomšo danga. Galutinis salono akcentas – neįprasta hidrografikos apdaila ant pavarų perjungimo svirties bei centrinio prietaisų skydo.

Į papildomos „RS“ modelio įrangos sąrašą įtrauktos specialios „Recaro“ sportinės sėdynės, ksenoniniai priekiniai žibintai, „Nissan“ aplinkinio vaizdo sistema ir „Safety Shield“ įranga, kurią sudaro nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo, nematomų zonų įspėjimo ir judančių objektų aptikimo sistemos, siunčiančios įspėjamuosius garso ir vaizdo signalus, idant būtų išvengta nelaimingų įvykių.

Siūlomos trys „Juke Nismo RS“ kėbulo spalvos (perlo balta, metallic juoda ir sidabro pilka) ir viena charakteringa vidaus apdailos versija: „Nismo“ salone dominuoja juoda spalva.

Aerodinamiškai „Nismo RS“ išorei būdingi žemesni priekinis ir galinis buferiai, platesni sparnai ir šoniniai slenksčiai, tamsios chromuotos V formos grotelės, suderintos su nauju „Nissan“ ženklu, ir galinis aptakas, kad būtų geriau kontroliuojamas oro srautas. Šie aerodinaminiai sprendimai, sukurti pasitelkiant lenktynių trasoje įgytą patirtį, sumažina priekinę ir galinę automobilio dalis veikiančią keliamąją jėgą, nepadidindami aerodinaminio pasipriešinimo.

Automobilį puošia „Nismo“ išorės dizaino elementai – raudoni durų veidrodėlių gaubtai ir apatinę automobilio dalį supanti plona raudona linija. Bendrą išorės dizainą užbaigia nauji LED žibintai, sumontuoti bamperyje automobilio priekyje, o akį traukiantys 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai pabrėžia išraiškingą naujojo „Juke“ siluetą.

„Nismo“ patobulinimai akivaizdūs ir salone: tai automobilio dinamines savybes išryškinantis vairas, pedalai, matuokliai, pavarų perjungimo svirtis ir durelių apdaila. Sportinės „Nismo“ sėdynės su specialia zomšo apdaila ir raudonais dygsniais užtikrina tvirtesnę atramą ir didesnį komfortą atliekant posūkius.

„Nismo RS“ įdiegta ir daug kitų patobulinimų, kurie būdingi visam naujam „Juke“ modelių asortimentui. Ryškiausi išorės pakeitimai sietini su naujo dizaino viršutiniais žibintais, atnaujintais bumerango formos galiniais žibintais ir durelių veidrodėliais, kuriuose integruota posūkio signalas su LED juosta.

Nepaisant „Juke Nismo“ slypinčio dinaminio potencialo, jis išlieka ir be galo praktiškas. Dviem ratais varomuose modeliuose dabar yra 40 proc. daugiau vietos bagažui gabenti. Tai lėmė subtiliai pakeistos bagažo skyriaus formos, o dviejų lygių grindys ir lygų pagrindą leidžiančios suformuoti nulenkiamos galinės sėdynės suteikia dar daugiau lankstumo.

Daugiau informacijos apie šią naujieną „Nissan“ pateiks vėliau.

Atnaujintas „Nissan Juke“

Pasirodęs prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus, „Nissan Juke“ savo naujovėmis atvėrė naują rinkos segmentą. „Juke“ modelių pardavimo rezultatai – per mažiau nei 40 mėnesių buvo parduota 420 000 vnt. Šiais rodikliais naujasis „Juke“ lengvai įveikė savo konkurentus.

Ženevoje pristatomas atnaujintas „Juke“ išsiskiria priekinės ir galinės dalių dizainu – jis tapo subtilesnis ir sportiškesnis, siūlomas naujas mažesnis 1,2 l variklis su turbina, taip pat patobulintas 1,6 l DIG-T variklis. Atnaujinta ir visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento valdymo technologija, pritaikyti nauji lengvojo lydinio ratlankiai.

Naujajame modelyje komplektuojama pažangi įranga: nauja garso sistema, naujausios kartos „NissanConnect“ sąsaja, „Nissan Safety Shield“ įranga, „Nissan“ dinamikos valdymo sistema ir į papildomos įrangos sąrašą įtrauktas naujas atidaromas stiklinis stoglangis.

Įdiegtų naujų sprendimų dėka bagažo skyriaus talpa padidėjo 40 proc. (dviem ratais varomuose modeliuose). Be to, „Juke“ savininkams suteikiama didesnė galimybė susikurti automobilį pagal savo skonį. Siūloma visa paletė naujų spalvų, įvairių vidaus apdailos variantų bei aksesuarų komplektų.

„Nissan“ svarbu, kad „Juke“ pritraukia daug naujų klientų, pirmąkart perkančių „Nissan“ markės automobilį. Tarp „Juke“ pirkėjų tokių yra net 85 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)