Nuotraukose ar vaizdo medžiagoje matoma išvaizda gal suklaidinti. Jis gal ir atrodo kaip dar vienas kompaktinis, niekuo ypatingu neišsiskiriantis modelis, o sausi skaičiai, pavyzdžiui, kad jis turi įspūdingo dydžio, net 2,7 m siekianti atstumą tarp ašių, nelabai daug ką sako. Kol nepamatai gyvai.

Pirmiausiai atkreipi dėmesį, kad jo profilis skiriasi nuo tradicinių hečbekų. Žiūrint iš šono automobilis itin primena universalą. Įsėdus į vidų, viskas pasidaro gerokai aiškiau. Atsistūmus priekinę sėdynę iki galo (taip, kad nebepasieki pedalų), gale sėdintiems keleiviams dar lieka išties daug vietos kojoms. Jei kalbėti skaičiais – gamintojas nurodo, kad keleivių keliams yra beveik 70 centimetrų vietos. O tai net daugiau, nei klase didesniuose D segmento automobiliuose.

Jei sąžiningai, liniuote nematavau, bet vietos salone tikrai daug. O ir bagažinė erdvi – į ją telpa nuo 385 iki 1395 l. Aišku, asmeniškai man patinka labiau lakoniški prietaisų skydeliai, nei sumontuotas šiame modelyje – gana įmantri architektūra reikalauja įpratimo, bet užtat čia siūloma moderniausia „Nissan Connect“ technologija, apimanti aplinkos stebėjimo, avarinio stabdymo, automatinio statymo ir kitas sistemas.

O Paryžiaus automobilių parodoje „Nissan“ demonstruoja ne tik įprastą „Pulsar“, bet ir kur kas sportiškesnės išvaizdos „Pulsar Nismo“ versijos viziją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)