Pasipiktino konkurento vairavimu

„Mano asmenine nuomone, mechanikai padaro 80 proc. komandos darbo. O vairuotojams belieka tik 20 proc.“, – DELFI prisipažino „Finance group-GSR“ komandos pilotas Rokas Steponavičius.

Ketvirtadienį šios ekipos aptarnavimo brigada darbavosi kone intensyviausiai iš visų 1000 km lenktynių dalyvių.

Pirmoje treniruotėje ties vienu iš Palangos trasos posūkių į R. Steponavičiaus kolegos Arūno Gransko vairuojamo „GSR Radical SR5“ automobilio galinį sparną įsirėžė „Premia BTL racing“ komandos BMW M3.

Nors incidentą R. Steponavičius stebėjo iš šalies, kitą dieną ir jam virė kraujas prisiminus konkurento elgesį trasoje.

„Labai gaila, kad kai kurie lenktynininkai nesupranta, ką daro. BMW yra gerokai sunkesnis už mūsų automobilį, todėl jo stabdymo kelias – ilgesnis. O vairuotojas ėmė stabdyti tame pačiame taške kaip ir Arūnas. Girdėjau, kad paskui jie bandė mus pačius apkaltinti, neva užblokavome kelią, bet juk tai – visiška nesąmonė“, – piktinosi 1000 km lenktynių dalyvis iš Kauno.

Naują detalę surado kitame žemyno gale

Nors smūgis iš pirmo žvilgsnio neatrodė itin stiprus, pasekmės buvo gana skaudžios abiems automobiliams.

Mechanikai penkias valandas remontavo aplamdytą „GSR Radical SR5“ automobilio galą, o apmaudžiausia komandos atstovams buvo dėl sugadinto spoilerio.

Ieškoti atsarginių dalių egzotiškam bolidui Palangoje ar visoje Lietuvoje – bergždžia, todėl naują spoilerį dar tą patį vakarą ekipos vadovas Tomas Granskas užsakė Didžiojoje Britanijoje. Kitos dienos popietę jis jau buvo pasiekęs komandos būstinę Kaune ir keliavo į pajūrį.

Šiaip taip išsivertusi rytinėje penktadienio treniruotėje, vakare vyksiančiuose kvalifikaciniuose važiavimuose „Finance group-GSR“ komanda jau tikisi startuoti visiškai pataisiusi savo techniką.

„Svarbiausia – geri mechanikai ir geras komandos vadovas, kuris viską sureguliuoja taip, kaip turi būti. Kartais darbai užsitęsia per naktį, ir tuomet darbo organizavimas lemia labai daug“, – teigė R. Steponavičius.

Priekis – kaip apdaužytas kūju

Kaip reikiant pasidarbuoti teko ir agresyviojo BMW mechanikams. Jie prie sužaloto automobilio priekio krapštėsi keturias valandas, darbus teko atnaujinti ir po penktadienio treniruočių.

„Smūgis buvo labai stiprus – net su kuvalda trenkęs taip nesulankstysi metalinių konstrukcijų, – DELFI situaciją vaizdžiai nupasakojo „Premia BTL racing“ komandos mechanikas Saulius. – Vizualiai atrodė, kad pažeisti tik automobilio dizaino elementai, bet buvo ir rimtesnių problemų. Reikėjo pakeisti buferį, ištaisyti priekinės dalies metalines konstrukcijas, pritvirtinti žibintą, šiek tiek pataisyti radiatoriaus tvirtinimo vietą, nes viskas buvo pakilę į viršų. Kai pabaigėme remontą ir iš čia išvažiavome, aplinkui jau nieko nebebuvo.“

DELFI kalbinamas mechanikas su kolega mėgino „sulopyti“ automobilio dugną faneros lakštu.

„Po rytinės treniruotės išlindo daugiau avarijos pasekmių – bandome sutaisyti aušinimo sistemą“, – paaiškino Saulius.

Pavargusius vyrus gelbsti šviesiaplaukis talismanas

Darbo netrūko ir dešimčiai „AutoABC-SGR“ komandos mechanikų, aptarnaujančių net penkis automobilius, tarp kurių yra ir žiūrovų ypač šiltai sutinkamas Dovilo Čiutelės VAZ 2104.

Tačiau remonto pirmiausia reikalavo ne „Žigulys“, o „Mini žiedo“ ir istorinių automobilių lenktynėse važiuojantis „Opel Kadett“. Ketvirtadienį jis atsitrenkė į Palangos trasos „S“ formos posūkių atitvarus, ir mechanikams teko keisti tiek sulinkusią šakę, tiek traukę, tiek žibintą.

Nors po vakarinių darbų visa brigada ilsisi čia pat – kas prigulęs palapinėje, kas – automobilyje, prasta nuotaika „AutoABC-SGR“ komanda skųstis negali, nes ją gelbėja „visų galų meistrė“ dainininkė Natalija Bunkė, kasdien aplankanti serviso zoną.

„Kadangi turime Bunkę, greitai susitvarkome. Ji vakar dar mums sutepė sumuštinių, papjaustė tortą, kurį Dovilas gimtadienio proga gavo iš organizatorių. Todėl jaučiamės labai pakiliai. Ir šiandien Natalijos laukiame, nes be jos darbai stovi“, – šypsojosi komandos vadovas Aleksandras Dainys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)