Nors automobilio siluetas išliko lengvai atpažįstamas, „Honda“ gerbėjai greit pastebės pasikeitusį priekinės ir galinės dalies dizainą, kuris atkartoja naujausių šios markės modelių bruožus.

Automobilio kėbulas pailgėjo 9,5 cm, o 3 cm ilgesnė ratų bazė padeda sukurti dar erdvesnį saloną. „Jazz“ bagažinės talpa bus 354 litrų (nulenkus galines sėdynes – 884 litrai), o tai yra skaičiai, dažnai matomi aukštesnės klasės kompaktiškų hečbekų charakteristikose.

Tai yra B segmento automobilis ir jis sukurtas pagal „Hondos“ kompanijos pasaulinę platformą, kurios pagrindu bus gaminamas ir kitas Ženevos debiutantas HR-V. Taigi, kaip ir pastarajame bei kompaktiškame „Civic“, taip ir naujame „Jazz“ išliko automobilio centrinėje dalyje suprojektuotas kuro bakas.

Kaip ir anksčiau, firminiu salono akcentu yra itin universalios sėdynės „Honda Magic Seats“. Galima pastebėti, kad salone medžiagos tapo kokybiškesnės, čia taip pat įdiegta naujoji „Honda Conncect“ sistema, leidžianti automobilyje naudotis interneto teikiamais privalumais.

Naujasis „Jazz“ bus parduodamas nuo šios vasaros. Pirkėjams bus siūloma tik viena versija su 1.3 litro, 102 AG „i-VTEC“ benzininiu varikliu, kuris derinamas su šešių laipsnių mechanine (vietoje ankstesnės penkių pavarų) arba CVT pavarų dėže.

Naujos kartos „Honda Jazz“ Baltijos šalių rinkose debiutuos rudenį, tačiau gamintojo atstovai jo kainų kol kas neatskleidžia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)