aA
Prieš prasidedant Paryžiaus automobilių parodai, kompanija „Honda“ parodė nekantriai laukiamą „Civic Type R“ automobilį.
Honda Civic Type R
© Gamintojo nuotr.

Naujasis „karštasis“ hečbekas Europos salonuose pasirodys kitais metais ir bus ekstremaliausias iki šiol matytais „Type R“automobiliis. Jis pažymės naują šios markės automobilių galios charakteristikų eros pradžią.

Automobilis bus varomas „Honda“ „Earth Dreams Technology “ serijos turbininis 2,0 litrų i-VTEC varikliu. Gamintojų teigimu, daugiau nei 280 AG išvystantis automobilis savo galimybėmis pranoksta bet kurį ankstesnio modelio „Type R“, taip pat ir visų kartų „Civic“ automobilius bei žymiąsias ir galingiausias „Integra“, „Accord“ ir netgi NSX versijas.

„Civic Type R“ modelyje debiutuos naujas „Honda“ „+R“ mygtukas. Paspaudus vairo šone esantį mygtuką aktyvinamas „+R“ režimas, suteikiantis aštresnius vairavimo pojūčius. Variklio reakcija yra paaštrinta pakeičiant agresyvesniais sukimo momento nustatymus bei nustatant į galios padidinimą fokusuotus parametrus.

Dar viena naujovė – automobilio pakaba su „pasukama ašimi“. Norint perduoti turbokompresorinio 2,0 litrų i-VTEC variklio galią, naujojo „Civic Type R“ automobilio priekinėje pakaboje naudojama mechaninė konstrukcija su dviem papildomais laikančiaisiais lankstais. Jie sumažina variklio sukimo momento įtaką ir leidžia vairuotojui visiškai išnaudoti automobilio vairavimo savybes.

Svarbiausios naujienos iš Paryžiaus - specialioje rubrikoje.

Be to, naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema sukurta specialiai „Civic Type R“ automobiliams. Ji akimirksniu automatiškai pritaiko priekinės ir galinės pakabos amortizavimo standumą pagal vairavimo sąlygas. Tai leidžia „Civic Type R“ patogiai vairuoti užmiesčio keliuose, tačiau jis tampa standus ir judrus, kai norima automobilį valdyti sportiškai.

Naujasis „Civic Type R“ kaip ir ankstesnieji šie modeliai bus siūlomas su šešialaipsne mechanine pavarų dėže.

Naujasis „CivicType R“ automobilis sukurtas ir sukonstruotas pagal Europos vairuotojų skonį. Gaminamas šiuolaikinėje kompanijos „Honda“ gamykloje Svindone, Didžiojoje Britanijoje, šis automobilis salonuose pasirodys 2015 metais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Po šūvių Strasbūre – milžiniškos saugumo pajėgos: yra žuvusių, nukentėjusieji kritinės būklės papildyta 00.30 (282)

Prancūzijoje, Strasbūre po šaudynių netoli miesto kalėdinės mugės mažiausiai vienas asmuo...

„Liverpool“ ir „Tottenham Hotspur“ išplėšė kelialapius į Čempionų lygos aštuntfinalį

UEFA Čempionų lygos šeštojo turo rungtynėse C grupėje antradienį vicečempionė...

Visai netoli šaudynių vietos Strasbūre esantis lietuvis žurnalistas: neaišku, ar viskas baigėsi (34)

LRT žurnalistas Adomas Šimkus, esantis Strasbūro centre, visai netoli tos vietos, kur buvo...

Dramatiškame trileryje „Rytas“ tik po pratęsimo įveikė Europos taurės autsaiderius (145)

Vilniaus „Ryto“ (4-5) krepšininkai dramatiškai nutraukė trijų iš eilės pralaimėjimų...

Anglijoje išžagintos ir nužudytos 14-metės byloje – motinos liudijimas: ji kėlė labai daug rūpesčių (151)

14-metės iš Lietuvos, kuri buvo nužudyta Vulverhamptone, Jungtinėje Karalystėje, motina...

Ekspertai įvertino Statkevičiaus ir Janus rietenas: kažkas turi pasakyti, kad karalius nuogas (406)

Pirmadienio vakarą viešai skalbinius džiaustę dizaineriai Juozas Statkevičius ir Julija Janus...

Vėžiu susirgusi Vaiva pinigų negauna: kovoja ne tik su liga, bet ir su draudimo bendrove (186)

Kaip ir daugeliui vėžio diagnozė Vaivai Mickuvienei buvo tarsi žaibas iš giedro dangaus. „Man...

Geriausią sezoną Kinijoje žaidžiantis Motiejūnas patyrė traumą (24)

Donatas Motiejūnas šios dienos rungtynėse sužaidė vos 12 minučių, o kaip praneša Kinijos...

Valstybės politika žeidžia studentą: kodėl skatinama būti išlaikytiniu? (24)

Esu paskutinio kurso dieninio skyriaus magistrantas. Prieš kelias dienas netekau darbo. Kaip žinia,...