Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojam pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Šį kartą – apie trečiosios vietos laimėtoją „Škoda Superb“.

Ramūnas Fetingis, 5 balai. „Tai, ką prirašė daktaras“ žmonėms, mėgstantiems neišsiskirti iš minios tačiau vairuoti limuziną. Arba turėti diskretišką automobilį su asmeniniu vairuotoju.

„Superb“ vis dar yra idealus automobilis aukštesnio rango valdininkui.
Vienintelis trūkumas – gal kiek per mažai garso izoliacijos, ypač gale.

Valdas Juozas Vilūnas, 3 balai. Visko daug: vietos keleiviams, vietos daiktams, visokių variklių daug, praktiškas ir taupus, patogumų daug ir dar prie viso to - taupus. Toks jis pusiau vokietis, pusiau čekas - superbas.

Dina Sergijenko, 4 balai. „Škoda“ garsėja kaip praktiškas pasirinkimas, kupinas protingų ir paprastų sprendimų, turintis vokišką kokybę ir taupius variklius. „Superb“ savo įranga, apdaila ir kitomis savybėmis jau beldžiasi į „Premium“ segmento duris (su tuo sutiks sėdėję „Superb“ gale ir važiavę ilgesnį atstumą).

Maloniai nuteikia padailėjęs eksterjeras, ypač žibintai, puikiai veikia adaptyvūs amortizatoriai, galintys esant reikalui suteikti automobiliui komfortiškumo, prireikus – sportiškumo.

Tai išties geras automobilis, racionalus pasirinkimas kokybės ir komforto norinčiam vairuotojui, tačiau labiausiai „Superb“ kliudo tai, kad jis – nuobodokas. Viskas jame taip tvarkinga ir paprasta, unifikuota, kad pasigendi automobilio „veido“.

Ši priežastis bei 8 metus vykdyta „Volkswagen“ koncerno politika su „meluojančiais“ dyzeliniais varikliais buvo tai, dėl ko „Superb“ mano vertinime prarado vieną balą.

Valdas Valiukevičius, 4 balai. Čekų gamintojus ir jų atstovus norisi girti už tai, kad gamindami vis geresnius naujus modelius sugeba nedidinti kainų. Tad šiandien „Škoda“ yra bene Nr.1 pagal kainos ir kokybės santykį.

Taip pat šios mašinos sunkiai pralenkiamos ekonomiškumo ir patikimumo varžybose. Mūsų redakcijos išbandytos kelios „Škoda Octavia“ važiavo su 5 litrais dyzelino ir niekada neužsukdavo į servisą.

„Superb“ – didesnė „Octavia“, arba mažesnis „Passat“. Iš esmės, tai nieko labai naujo, tik naujos rūšies salotos iš „Volkswagen“ sudėtinių dalių, arba labai erdvus automobilis už patrauklią kainą. Smagu, kad „Škoda“ pagaliau tampa dar ir gražia...

Renaldas Gabartas, 4 balai. Pasiklausius čekų rinkodaros saldžiabalsių galima pagalvoti, kad iki 2015-ųjų vasaros automobilių pasaulyje buvo tamsa ir chaosas, o paskui atsirado trečios kartos „Škoda Superb“. Iš tiesų, kad ir kiek gelžbetoninių argumentų apie naudojamą naują platformą, naujus variklius ir naujus stilistinius sprendimus pažertų „Škoda“ ambasadoriai, tikra ir svarbu yra tik tai, jog tai tas pats geras „Superb“.

Važiavimo pojūtis nepasikeitęs – automobilis elgiasi solidžiai, gali pasigirti teisingu galios rezervu (kalbu apie bandymų stovykloje buvusį egzempliorių su 2.0 TDI motoru) ir pavydėtinais eksploataciniais parametrais. Akivaizdu, kad „Superb“ stovi prie „Premium“ klasės klubo slenksčio. Vienintelis minusas, kurį užčiuopiau – sąlyginai kukli kėbulo garso izoliacija.

Paulius Sviklas, 3 balai. Šie metai buvo išskirtinai gausūs nuostabiais automobiliais ir ankstesniais konkurso laimėtojais. „Škoda“ – vienas jų. Esu įsitikinęs, kad šis „Superb“ bus posakio „Jaučiasi, kad sėdžiu škodoje“ išnykimo pradžia. Jokių užuominų į taupymą apdailos, kokybės ar inovacijų sąskaita.

Ilona Steponėnė, 2 balai. Jei iš automobilio nereikia nieko kito, kaip tik kokybiško važiavimo, tai geras, praktiškas pasirinkimas verslui.

Dainius Leonavičius, 5 balai. „Škoda Superb“ – automobilis stebinantis ne tik važiavimo savybėmis, bet ir erdvės dydžiu salone ir bagažinės skyriuje. Nuo šiol jau ir rafinuotas dizainas bei geros kokybės salono medžiagos leis puikiai jaustis ne tik vairuotojui, bet ir keleiviui galinėje sėdynėje.

Kodėl šiam modeliui skyriau tiek daug balų? Pesimistai vėl sakys, – „kaip nuobodu, ir vėl „Škoda“ komisijos nariui labai patiko“. Aš jiems atsakysiu, kad šis automobilis bus tikrai populiarus dėl siūlomo konforto ir „geros“ kainos. Net standartinėje komplektacijoje (kurios kaina su silpniausiu varikliu prasideda nuo 18000 eurų) yra beveik viskas ko reikia „normaliam“ vairuotojui. Antro lygio komplektacijos, kurioje yra jau visa reikalinga saugumo ir komforto įranga, kaina prasideda nuo 22190 eurų. Raskite kitą tokį gerą pasiūlymą rinkoje už tokio dydžio automobilį...

Jei kas nors nepasiūlys gigantiškų nuolaidų akcijų, nusilaušite nagus beieškodami.

Vitoldas Milius, 6 balai. Pliusai: praktiškumas ir paprastumas. Kokybiškos vidaus apdailos medžiagos ir didelė bagažinė. Geresnis nei pirmtako dizainas ir nepamažėjusi erdvė gale sėdintiems keleiviams. Geras kainos ir kokybės santykis.

Minusai: nuobodokas stilius.

Jurgis Paplaitis, 5 balai. Sunku atsispirti pagundai neskirti daugiausiai balų beveik 5 metrų ilgio praktiškam automobiliui, kuris turi praeitais metais visus konkurentus milžiniška balų persvara aplenkusio ir Europos Metų automobiliu dėl puikių savybių ir moderniausios technikos tapusio „Volkswagen Passat“ platformą, praktišką hečbeko kėbulą ir patrauklią kainą (bazinis modelis kainuoja nuo 18000 eurų, bandytas buvo dvigubai bangesnis).

Bet nors ir patrauklesnės išvaizdos nei pirmtakas, „Superb“ visgi yra labiau nišinio ir korporatyvinio segmento modelis – didžiąją „Škoda“ markės pardavimų dalį sudaro „Octavia“ ir „Yeti“ automobiliai. Beje, kitais metais debiutuos pastarojo kompaktinio SUV naujos kartos versija, kuri turėtų būti išties įdomi.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)