Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojams pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Tęsiame apie šeštąją vietą galutinėje rikiuotėje užėmusį „Mercedes-Benz GLC“.

Ilona Steponėnė, 2 balai. Tai dar vienas kompaktiškas miesto visureigis, papildęs labai gausią ir aštria konkurencija pasižyminčią klasę.

Automobilio kompiuterio valdomumui stinga ergonomikos ir norėtųsi kokybiškesnės garso izoliacijos. Bet salone daugiau erdvės, nei būtų galima tikėtis iš kompaktiško modelio, o važiuoklė ir 9 laipsnių pavarų dėžė dirba be priekaištų.

Dina Sergijenko, 4 balai. Puikus „Premium“ segmento modelis, atstovaujantis šiuo metu populiariausiai automobilių klasei – miesto visureigiams. Dailus interjeras, modernios saugos sistemos, nauja išvaizda, labai komfortiškai veikianti važiuoklė, keturi varantieji ratai – už viską automobiliui neabejotinas pliusas.

Tačiau vairuodama pasigedau veržlumo – įsijungus „Sport“ režimą trūko greitesnės automobilio reakcijos, greitesnio pavarų dėžės darbo ir standesnės važiuoklės.

Tačiau balą „Mercedes“ nubraukiau pasidomėjusi papildomos įrangos sąrašu. Jeigu paprastas kaip niekas kitas „Hyundai i20“ standartinės įrangos sąraše gali turėti priekines šildomas sėdynes, „Mercedes“, save vadinantiems „Premium“ segmento gamintoju, nėra solidu klientams liepti šildomas priekines sėdynes įsigyti už papildomą pluoštą pinigų.

Valdas Juozas Vilūnas, 4 balai. Toks nemersedesiškai mersedesiškas. Man neužkliuvo jo važiavimo minkštumas ir viso ko superinė kokybė. Važiuočiau su juo į pasaulio pakraštį kojomis pamataruot.

Jurgis Paplaitis, 2 balai. Puiki alternatyva „BMW X3“ ir „Audi Q5“ automobiliams – komfortiškas ir turintis itin kokybišką saloną.

Bet 55424 eurų kaina (bazinis modelis kainuoja nuo 44552 eurų) privers gerai pasvarstyti prieš praveriant piniginę – ir jei bavarų BMW neprilygsta akį džiuginančiomis salono medžiagomis ir juvelyrinio darbo salono detalėmis (GLC automobilyje išties nesunku pasijusti lyg sumažintame reprezentaciniame S klasės modelyje), tai už „Mercedes“ jis pranašesnis azartiškesnėmis važiavimo savybėmis, taip pat gerokai sklandžiau ir greičiau veikiančia automatine greičių dėže.

Ramūnas Fetingis, 2 balai. Modelis, kuris padarė milžinišką žingsnį pirmyn, palyginus su savo pirmtaku. Prisipažinsiu, GLK man nepatiko, o štai GLC tapo maloniu atradimu.

Automobilis, pasižymintis turbūt gražiausiu interjeru savo klasėje.
Trūkumas vienas – didelė kaina.

Vitoldas Milius, 3 balai. Pliusai: dailus interjeras, nauja išvaizda, labai komfortiškai veikianti pakaba, bendras komfortas.

Minusai: konkurentų greičių dėžės veikia greičiau, painokas valdymo kompiuterio meniu.

Paulius Sviklas, 2 balai. Automobilis, į kurį įsėdę hečbekų gerbėjai taptų visureigių fanais. „Mercedes-Benz“ kažkokiu būdu sugebėjo surasti puikų balansą tarp įmonės vertybių, novatoriškumo ir kainos.

Dainius Leonavičius, 4 balai. Sakyčiau, tai – konkurso siurprizas (bent jau man). Nors iš išvaizdos nepasakytum, tačiau jis derina savyje net tik prabangą, bet ir sportiškumą bei universalumą ir netgi tradicijas (prisimenant GLK modelio istoriją).

Tai elegantiškas agresyvuolis, viedodai gerai besijaučiantis ir greitkelyje, ir keliuose, kur reikia didesnio pravažumo, ir mieste, ir, manau, nenuvils net sportiškoje trasoje.

Nors automobilis yra miesto visureigio kėbulu, bet, mano nuomone, tai vienas iš trijų geriausiai, lengviausiai ir sportiškiausiai valdomų automobilių modelių konkurso gamoje.

Renaldas Gabartas, 2 balai. Inteligentiško sukirpimo miesto visureigis, kurį liežuvis neapsiverčia dėl ko nors kritikuoti: viskas, pradedant 9 laipsnių transmisija ir baigiant audio aparatūros skambesiu – gali būti laikoma etalonu. Tereikia, kad patiktų pati „Mercedes“ automobilių konstravimo filosofija.

2 balai šiam džentelmenui tik todėl, kad kažkaip kitaip 25 padalinti iš 7 velniškai sunku. Dar todėl, kad borto kompiuteris blaško dėmesį, meniu painus, o salone šiek tiek per daug triukšmo, negu derėtų 55 tūkst. pinigų kainuojančiam daiktui.

Valdas Valiukevičius, 2 balai. Jeigu ieškai gražaus ir komfortiško automobilio, tai šis pasirinkimas – tau. Mano subjektyviu požiūriu – tai vienas maloniausių šio konkurso automobilių. Gražus jo kūnas, gražus vidus, gražiai ir lengvai važiuoja. Negana viso to – dar ir ekonomiškai. Smarkus konkurentas „BMW X3“ ir „Audi Q5“, komfortu pralenkiantis juos abu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)