Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojams pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Pradėkime nuo nugalėtojo – „Opel Astra“.

Jurgis Paplaitis, 3 balai. Man labai patiko ir ankstesnės kartos „Opel Astra“ (tiek išvaizda, tiek važiavimo savybės (puikus sportiškumo ir komforto balansas), tiek ir kaina), nors turėjau ir priekaištų, kurių didžiausias – didesnis nei pagrindinių konkurentų („Ford Focus“ ir „Volkswagen Golf“) svoris, tad ir didesnės degalų sąnaudos bei prastesnė dinamika.

Naujos kartos modelis „numetė“ net iki 200 Kg (priklausomai nuo komplektacijos), tad važiuoja veržliau, sąnaudos mažesnės, salonas labiau kokybiškas ir šiuolaikiškas, vairuotojo ergonominė AGR sėdynė šioje klasėje be konkurencijos, o „LED Matrix“ šviesos (kurios šviečia segmentais, neakindamos nei ta pačia kryptimi važiuojančių, nei priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų) yra neįtikėtinai patogios ir labai saugios tamsoje.

Tik šiame kainų segmente (bazinis modelis kainuoja nuo 14611 Eur, bandytas – visai nemažus kompaktiniam hečbekui 26394 Eur (virš 90 tūkst. senais pinigais) yra kelios dešimtys panašiai kainuojančių automobilių, tad tikrai yra apie ką pamąstyti.

Vitoldas Milius, 4 balai. Pliusai: manevringumas ir geras valdomumas. Taupūs varikliai, erdvus ir ergonomiškas salonas. Geras kainos ir kokybės santykis. Labai patiko AGR sėdynė ir išmaniųjų žibintų darbas.

Minusai: pavarų perjungimo svirtis galėtų būti tikslesnė.

Dainius Leonavičius, 2 balai. „Opel Astra“ – kompaktinės klasės segmento atstovas su galimybe turėti tai, ką turi aukštesnės kategorijos modeliai (vidutinės klasės ir netgi „Premium“). Juk ne visiems reikia didelių automobilių.

Tačiau iki šiol buvo taip, kad jei neturi didelės mašinos, tai neturi ir kai kurių komforto privalumų. O naujoji kompaktinių automobilių klasės atstovė „Opel Astra“ juos leidžia turėti.

Ilona Steponėnė, 6 balai. Ekonomiškas, ergonomiškas, puikiai valdomas ir stebinančiai gerai įrengtas automobilis. Su nauja „Astra“ „Opel“ padarė didžiulį kokybinį šuolį ir vairavimo, ir įrangos prasme. Automobilis puikiai subalansuotas, važiuoklė be problemų sustvarko ir su lygiu, ir su duobėtu asfaltu.

Be to, „Astra“ turi visą aukščiausio lygio saugumo ir komforto įrangą, kaip prisitaikančius LED žibintus, masažuojamas sėdynes ar per appsus nuolat atnaujinamą navigaciją ir kitą kompiuterio informacija. Ir visa tai yra realiai įperkama eilinei lietuvių šeimai.

Paulius Sviklas, 8 balai. Be kompromisų – geriausias kompaktinės klasės automobilis šiandien. Komforto įranga ir technologijomis „Opel“ žingsniu lenkia visus konkurentus.

Tai ne vienintelis privalumas – naujojo „Astra“ kaina nesako dabar populiarios daugelio gamintojų frazės „O mes tai žengiame į „Premium“ segmentą, todėl ir kainos aukštos“.

Renaldas Gabartas, 6 balai. Kompaktiškas hečbekas ko gero dar niekada neturėjo tiek „Premium“ klasės atributų. Vien išmanūs LED žibintai, leidžiantys visą laiką keliauti įjungtomis ilgosiomis šviesomis ir neakinti kitų vairuotojų, uždirbo „Opel“ konstruktoriams milijoną karmos taškų.

Atsikratęs beveik 200 kg svorio, automobiliukas tapo gerokai dinamiškesnis ir geriau valdomas. Salono ergonomika pavyzdinga, apdaila kokybiška, kaina – „krikščioniška“. Tai tas daiktas, kurio racionaliai mąstantys žmonės turėtų norėti.

Valdas Valiukevičius, 4 balai. Automobilis tapo protingesnis! Besivaikydamas paskutinių madų nustojo pūstis, storėti, numetė svorio. Ir žinoma, tapo ekologiškesnis už pirmtakus.

Automobiliukas veikia gana kokybiškai, negali prikibti dėl medžiagų kokybės. Tiesa, kiek erzina „nekonkreti“ pavarų perjungimo svirtis. Bandymams pateikta versija su 1,6 litro, 136 AG turbodyzeliniu varikliu važiavo ir ekonomiškai ir greitai.

Vis tik „Astra“ važiavimo savybėmis, salono ergonomika ir išplanavimu, medžiagų kokybe dar vis nusileidžia 2014 metų Lietuvos geriausiam automobiliui „Volkswagen Golf VII“.

Valdas Juozas Vilūnas, 5 balai. Šio konkurso nustebimas. Ir taip bandžiau ir antraip. Liuks! Viską daro gerai – net labai gerai. Tuos šiltus jausmus sustiprina šoferiška logika pagrįsta „Astros“ kaina. Nukeliu kepurę prieš „Opel Astrą“. Užmirškit apie opelį senas pasakas ir linksmus anekdotus.

Dina Sergijenko, 5 balai. „Astra“ galėčiau pavadinti metų netikėtumu. Modelis, nustebinęs daugeliu prasmių. 200 kg palengvėjęs automobilis manevringesnis ir geriau valdomas nei pirmtakas. Džiugina taupūs varikliai, erdvus ir ergonomiškas salonas.

Automobilis tinkamas ir vieno–dviejų asmenų šeimoms, ir didesnėms, turinčioms vaikų.

Didžiausią įspūdį palieka automobilio kainos ir kokybės santykis. Pristatyto modelio kaina dukart mažesnė nei vieno konkurso lyderių – „Audi A4“, tačiau įrangos sąrašas netgi ilgesnis. Pradžiugino šiame segmente rastos elektra reguliuojamos sėdynės, šildomos priekinės ir galinės sėdynės, išmanūs LED šviesos diodų žibintai, puikiai apšviečiantys kelią net gūdžiausią naktį.

Į „Astra“ įdiegta sistema, leidžianti vairą vos prilaikyti ir pati išlaikanti automobilį juostoje net posūkyje. Saugumą garantuoja kalnas pagalbinių elektrinių auklių. O didžiausia inovacija vadinčiau „On Star“ sistemą, leidžiančią „rasti“ pavogtą automobilį, sulaukti pagalbos gedimo atveju ar pasiklydus, gauti reikiamą informaciją kelyje, sulaukti techninės pagalbos sugedus ir mobiliajame telefone parodyti pagrindinių automobilio mazgų būklę.

Pridėkime prie viso šito kokybišką surinkimą, sąlyginai nedideles serviso išlaidas – atsakymas, kodėl „Astra“ vienas lyderių, jau ir aiškus.

Ramūnas Fetingis, 8 balai. Lyderis, kuris pelnytai nugalėjo.
Pilnas inovacijų, kurių nemažai naudojama pirmą kartą kompaktinėje klasėje. Vien tik „Full LED“ priekiniai žibintai ko verti.

Vienintelis trūkumas – kiek minkštoka pakaba, dėl ko savo važiavimo savybėmis vis dar nusileidžia klasės lyderiui „Golf“ tačiau neabejoju, kad netrukus rinkoje pasirodys „OPC Line“ versijos, kurios užtikrins sportiškesnę elgseną to norintiems.

Kiekvienam siūlau pabandyti prieš kritikuojant. Ne idealus, todėl negavo 10 balų, tačiau tai turbūt puikiausia stiliaus ir praktiškumo kombinacija šioje klasėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)