Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojam pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Šį kartą – apie „Audi A4“.

Valdas Valiukevičius, 8 balai. Pats geriausias istorijoje šio modelio automobilis. Puikus pakabos balansas, rastas vidurys tarp sportiškumo, gero valdymo ir komforto. Gausus variklių pasirinkimas.

Efektyvūs naujieji varikliai – 2 litrų turbodyzelis bei 2 litrų benzinas, smagu važiuoti netgi ir su pačiu mažiausiu 1,4 litro (150 AG) benzininiu varikliu. O ką jau bekalbėti apie 3 litrų turbodyzelį, kuris priverčia automobilį startuoti sportinio bolido pagreičiu. Laikykis BMW 3!

Dina Sergijenko, 4 balai Neabejotinas lyderis, sužavėjęs puikiomis valdymo savybėmis, manevringumu, taupiu varikliu, dinamika. Automobilis, kurį tauta ne veltui myli ir vertina.

Tačiau būnant „Premium“ segmento modeliu norėtųsi, kad apie šį segmentą primintų ir smulkmenos. Mokant beveik 60000 eur už automobilį nedžiugina nei mechanika valdoma sėdynė, nei analogiškai stumdomas vairas. Sunku buvo atsiriboti ir nuo šiemet „Volkswagen“ koncerno, kuriam priklauso „Audi“, sukeltos krizės dyzelinių automobilių rinkoje ir visoje automobilių pramonėje. Tad tai du dalykai, dėl kurių „Audi“ pritrūko balo iki 5.

Jurgis Paplaitis, 4 balai. Didžiausi šio automobilio pasikeitimai yra viduje – aukščiausia surinkimo kokybė ir nepriekaištingos apdailos medžiagos, itin moderni multimedijos sistema, idealiai subalansuotos važiavimo savybės – čia jokių priekaištų nėra.

Bet itin didelė kompaktinio sedano kaina (beje, tuo gali „pasigirti“ ir pagrindiniai konkurentai – C klasės „Mercedes“ ir 3 serijos BMW) – o tai yra nei daug, nei mažai 58481 euras (bazinio modelio kaina 41525 Eur) – tik 6000 eurais mažesnė nei keliomis klasėmis aukštesnio ir kur kas labiau prestižinio švediško SUV „Volvo XC90“. O jis, jeigu ką, konkuruoja tokių automobilių segmente kaip „Audi Q7“ ir „BMW X5“.

Dainius Leonavičius, 7 balai. Automobilis, į kurį įsėdęs, supranti, kad vadinamo „Premium“ segmento modelių gamintojas iki smulkmenų apgavojo viską, ko reikia vairuotojui, norinčiam ir galinčiam tokį automobilį įsigyti. Nors tai anaiptol nepigiausias konkurso modelis, bet – tikras saldainiukas vairavimo gurmanui.

Šiam modeliui teikiu daugiausiai balų, nes, mano nuomone, galiu skirti jam tik vienintelį minusiuką – toli gražu ne visiems įkandama kaina. Bet net ir pigiausią šio konkurso modelį galį įpirkti ne kiekvienas. Tai, kaip sakoma, - tik piniginės storio klausimas.

Kieno poreikius šis modelis atitinka ir kas tam gali skirti lėšų, tas įsigys mano manymu geriausią šių metų rinkos pasiūlymą Lietuvoje.

Valdas Juozas Vilūnas, 3 balai. Visapusiškai tobulas, malonus vairuoti ir važiuoti. Tas malonumas ir tobulumas galėtų būti pigesnis.

Ilona Steponėnė, 5 balai. Tai yra neabejotinai geriausia, ką šįmet pasiūlė gamintojai prabangių, kompaktiškų automobilių segmente. Didžiulis variklių pasirinkimas, pačios naujausios technologijos, kurioms jau nebeužtenka sąrašo, o reikia skirstyti paketais, taip pat tokios malonios smulkmenos, kaip triukšmą mažinanti akustinė plėvelė – automobilyje yra viskas, ko gali norėti „premium“ segmento pirkėjas.

Tiesa, tam, kad vairuotojas pasinaudotų visų technologijų pranašumais, bazinę automobilio kainą reikia dauginti iš dviejų.

Ramūnas Fetingis, 3 balai. Automobilis, kuris mane labiausiai nustebino šiemet. Neįsivaizdavau, kad galima pagaminti taip fantastiškai besielgiantį kelyje sedaną. Dabar bavarai iš BMW turės gerokai pasitempti, kurdami naujos kartos BMW 3.

A4 stebėtinai lengvai valdomas, nepriklausomai nuo to, ar varomas dviem, ar visais keturiais ratais. Teko išbandyti keletą šio automobilio versijų ir įvairias komplektacijas.

Labiau bazinės komplektacijos be virtualaus prietaisų skydelio labiau primena ankstesnį modelį. Tačiau tas variantas, kurį gavo į rankas konkurso komisija, verčia iš kojų. Tai vienas kokybiškiausių šios klasės interjerų.

Trūkumas vienintelis – didelė kaina.

Paulius Sviklas, 4 balai. „Audi“ pakėlė kartelę šio segmento komforte, erdvume ir inovacijose – konkurentams reikės vytis. Nors pagal sportiškumą nedrįsčiau „Audi“ kelti aukščiau BMW, likusiose kategorijose bavarai šiandien yra besivejančių vaidmenyje. Būtų nuodėmė neįvertinti tokio „Audi“ progreso.

Vitoldas Milius, 4 balai. Pliusai: puikios valdymo savybės, manevringumas, didelis variklių pasirinkimas, geros vidaus apdailos medžiagos ir aukšta surinkimo kokybė.

Minusai: kaina.

Renaldas Gabartas, 5 balai. BMW 3 košmaras. Čia jau nebe „bulka su razinom“, o „razinos su bulka“. Delikatesas. A4 bene mažiausiai stilistiškai pasikeitęs, tačiau labiausiai technine prasme nuo pirmtako nutolęs automobilis.

Kėbulo gabaritais pranokęs kultinę „Audi 100“, naujasis modelis gerokai (-120 kg) lengvesnis, gyvybingesnis, turi pavydėtiną galios rezervą itin plačiame sūkių diapazone. Vokiečių inžinieriai meistriškai suderino nesuderinamus dalykus – išaugusią „arklių“ kaimenę pamaitina mažesniu degalų kiekiu.

Vienintelis erzinantis dalykas – išpūsta kaina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)