84-ojoje Ženevos automobilių parodoje „Mazda“ atskleidė koncepcinį modelį „Hazumi“, kuris ateityje turėtų tapti serijiniu „Mazda2“. „Hazumi“ taip pat tapo naujos komunikacijos sistemos „MZD Connect“ bandymų poligonu ir naujo SKYACTIV-D 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinio variklio demonstraciniu stendu.

„Hazumi“ japoniškai reiškia „šuolis“ arba „pašokti“ ir šis žodis puikiai tinka nedideliam energijos kamuoliukui, pirmą kartą parodytam Ženevoje.

„KODO galima išreikšti grakščiomis, vingiuotomis linijomis arba ritmingais, kampuotais štrichais. Judesys gali būti įvairus, tačiau toks pat gražus ir efektyvus. „Hazumi“ išreiškia sprogstamą energiją, įkūnija gyvūną, susitelkusį šuoliui. Nepaisant nedidelio kūno, „Hazumi“ negalima nepastebėti, o jo išvaizda byloja apie malonumą vairuoti“, - sakė „Hazumi“ vyriausiasis dizaineris Ryo Yanagisawa.

„Hazumi“ iš tiesų primena pasirengusį šuoliui žvėrį – vizualiai jo kabina pasislinkusi arti galinės ašies, žemai įtaisyti priekiniai žibintai ir dideli ratai leidžia lengvai įsivaizduoti prigludusį gepardą, kuris po akimirkos pasileis paskui antilopę. Mažas, tačiau ne tiek mielas, kiek stiprus, sportiškas ir žinantis savo vertę – toks yra „Hazumi“, kuriame KODO dizainas pasiekė didžiausią koncentraciją ploto vienete.

Koncepcinio modelio salonas sukurtas vadovaujantis tais pačiais principais – koncentruotas, dinamiškas, tačiau funkcionalus ir patogus.

Po nedideliu automobilio variklio gaubtu įtaisytas visiškai naujas 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinis SKYACTIV-D motoras. Jo CO2 emisija neviršija 90 g kilometrui kelio. „Mazda“ teigimu, naujasis dyzelis atitinka griežtus „Euro 6“ aplinkosaugos reikalavimus.

Kompaktiškame automobilyje taip pat įrengta naujos kartos saugumo sistema „i-Activesense“ – patobulinta „Mazda Proactive Safety“. Ši sistema apima tiek pasyvaus saugumo sprendimus, tiek pagalbines sistemas, kurios veikia koordinuotai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)