Jo širdimi tapo antrosios hibridinės kartos sistema, kuri suteikia galimybę 100 km nuvažiuoti sunaudojus vos 4,3l degalų. CO2 emisija taip pat žemiausia savo klasėje - tik 99 g/ km. Hibridinės važiuoklės akumuliatoriai yra montuojami po bagažine, kuri tapo dar talpesnė. Galinės sėdynės yra nulenkiamos, o keleiviams skirta erdvė naujajame IS - didžiausia savo klasėje. Dėl naujos pakabos bei tvirtesnio kėbulo šiuo automobiliu važiuosite neįprastai dinamiškai ir pajusite tikrą vairavimo malonumą. Naujasis IS nuo pat išskirtinių grotelių iki dinamiškų šoninių linijų yra naujausia „Lexus“ dizaino filosofijos išraiška, kuri paremta trimis principais: pateisintais lūkesčiais, išskirtiniu paprastumu ir elegancija.

„Lexus IS“ dėl savo saugos technologijų įvertintas aukščiausiu “EURO NCAP” testų įvertinimu. Maksimalus taškų skaičius surinktas pačiose įvairiausiose saugos kategorijose, o IS pėsčiųjų saugos testo rezultatai tapo istoriniais – tai geriausias didelio šeimos automobilio rezultatas „Euro NCAP“ istorijoje.

Automobilį pristato oficialus „Lexus“ importuotojas Baltijos šalyse SE „Toyota Baltic“ (www.lexus.lt).

Techniniai duomenys
Variklis 4 cil., benzininis / elektra
Darbinis tūris, cm3 2494
Maks. galia, AG;kW;aps./min. 223/164/6000
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. 221/4200-5400
Greičių dėžė E-CVT, tolygaus kintamo perdavimo
Varantieji ratai Galiniai
Tučio automobilio svoris, kg 1620
Įsibėgėjimas iki 100 km/h, sek. 8.4
Maksimalus greitis, km/h 200
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km 4,5 / 4,5 / 4,3
CO2 emisija, g/km 99
Pigiausio modelio kaina, Lt 132 900
Pristatomo automobilio kaina, Lt 175 020
Serviso intervalas, km 15 000
Garantija, m. 3
100000 km serviso sąnaudos, Lt 5 517

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)