Metų automobilis 2016“ rinkimų komisija tarė savo žodį ir pirmadienį paskelbė iš gausaus 38 pretedententų į nugalėtojo karūną būrio atrinktą geriausiųjų septynetuką. Kol komisijos nariai turi laiko iki šeštadienio finalo susidėlioti galutinius balus, DELFI siūlo geriau susipažinti su kiekvienu lemiamo etapo dalyviu.
"Opel Astra"
© E.Babelio nuotr.

Populiariausio Europoje vadinamojo C segmento atstovė naujos kartos „Opel Astra“ į gatves išvažiavo kupina įdomių, kartais ir netikėtų pasiūlymų. Į šį modelį įdėmiau pasižiūrėjome kartu su „Metų automobilis 2016“ rinkimų komisijos nariu, DELFI skaitytojams gerai pažįstamu laidos „Motorai“ vedėju Jurgiu Paplaičiu.

„Man labai patiko ankstesnės kartos „Opel Astra“, nors aš jai turėjau ir priekaištų. Ir jei modelio atnaujinimo metu prietaisų skydelyje sumažėjo mygtukų, didelis svoris niekur nedingo – praeitos kartos automobilis svėrė maždaug 100 kg daugiau nei pagrindiniai konkurentai – „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“, o tai neigiamai įtakojo tiek dinamiką, tiek ir degalų sąnaudas“, – iš karto pažymėjo žurnalistas.

Būtent čia ir prasideda naujosios „Astra“ privalumai: ji yra kiek mažesnė už pirmtakę, gamintojas ypač akcentuoja, jog ji tapo, priklausomai nuo modifikacijos, net 120–200 kg lengvesnė.

„Naujos kartos „Astra“ kaip ir ankstesnis modelis žavi dailiomis linijomis ir gerokai pasitaisiusia figūra ir, priklausomai nuo komplektacijos, sveria net iki 200 kg mažiau. Todėl nekeista, kad automobilis važiuoja smagiau, bandymu metu degalų sąnaudos buvo kur kas artimesnės nurodytoms gamintojo nei anksčiau, o vairuotojo darbo vietoje sumontuota neabejotinai patogiausia šioje klasėje sėdynė“, – pastebi J. Paplaitis.

"Opel Astra"
"Opel Astra"
© E.Babelio nuotr.

Didžiausia naujove gamintojai vadina paslaugą „OnStar“, leidžiančią sulaukti pagalbos ar informacijos vienu mygtuko paspaudimu. Ji neprasprūdo ir pro komisijos nario akis.

„Automobilyje atsirado itin šiuolaikinė įranga – pavyzdžiui, čia yra ne tik navigacijos sistema, bet ir itin patogi paslauga, kur paspaudęs vieną mygtuką salone gali susisiekti su operatoriumi ir gauti visa reikalingą informaciją apie dominančiais paslaugas – žadama, kad kitais metais ši paslauga bus teikiama ir lietuvių kalba“, – mus informuoja J. Paplaitis.

Geriausiųjų septynetukas: ką į finalą delegavo „Opel“
© Gamintojo nuotr.

Jam šiame automobilyje taip pat labai patiko pasirenkami papildomai žibintai „IntelliLux LED“, kurie, anot „Opel“ atstovų, yra ir pirmieji šioje klasėje.

„Žinoma, be to galima lengvai išgyventi, tačiau „LED Matrix“ šviesos yra neįtikėtinai patogus ir didelį saugumą tamsoje užtikrinantis elementas. Skirtingai nuo automatiškai persijungiančių tolimųjų ir artimųjų šviesų, jos šviečia segmentais, neakindamos nei ta pačia kryptimi važiuojančių, nei priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų, puikiai ir toli į priekį apšviesdamos kelią ir pakeles – būtinai rekomenduoju išbandyti!“, – rekomendavo komisijos narys.

Į naująją „Opel Astra“ jau galima papildomai užsakyti išmanias saugumo bei komforto sistemas, tokias kaip „Pagalbinė eismo ženklų atpažinimo sistema“, „Atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio indikatorius“, „Aktyvus apsaugos nuo išvažiavimo iš eismo juostos indikatorius“ bei „Įspėjimas apie galimą priekinį susidūrimą“.

"Opel Astra"
"Opel Astra"
© E.Babelio nuotr.

Tarp galimos komforto įrangos paminėtina beraktė durelių atidarymo ir automobilio užvedimo sistema, masažuojančios sėdynės, šildomas vairas bei šildomos visos sėdynės, statymo pagalba „Park assist“ bei galinio vaizdo kamera.

Atnaujintų variklių asortimente – gausus pasirinkimas. Benzininius motorus reprezentuoja 1.0 litro darbinio tūrio 105 AG ir 1.4 litro (100, 125 arba 150 AG) agregatai, taip pat siūlomos 1.6 litro 95, 110 ir 136 AG galingumo dyzelinės jėgainės.

Geriausiųjų septynetukas: ką į finalą delegavo „Opel“
© Organizatorių nuotr.

„Opel Astra“ komplektuojama su 5 arba 6 laipsnių mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis. Taip pat galima rinktis penkių laipsnių „Easytronic“ pavarų dėžę.

„Opel Astra“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 14600 eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

„Siaubo pilį“ pastatęs vienas žiauriausių žudikų padarė labai didelę ir apmaudžią klaidą įžengę į pastatą žmonės dingdavo be pėdsakų (26)

H. H. Holmesas buvo vienas iš pirmųjų Jungtinių Valstijų serijinių žudikų. Savo specialios...

Apie metro, „Hyperloop“ galime tik pasvajoti, bet laukia šis tas įdomaus (29)

Nors Lietuvoje apie itin greitą susisiekimo priemonę „Hyperloop“ ar metro kol kas galime tik...

Naktinės BMW gaudynės Vilniuje: surakintam vairuotojui teko pagulėti ant žemės

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus kelių policijos surengto reido metu nubausti...

Putino Rusija. Naujas Rusijos planas Ukrainoje - tik dūmų uždanga virš tikrųjų tikslų (82)

Rugsėjo pradžioje spaudos konferencijos metu Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pareiškė ,...

Planuojantiems namo renovaciją – nauji reikalavimai (70)

Nuo lapkričio 1-osios įsigaliojo keletas Valstybės paramos daugiabučiams namams modernizuoti...

Rūbinėje Adomaitis pasiekė savo: ėmėme žaisti žymiai protingiau specialiai Krepšinis.lt iš Prištinos (26)

Įsivažiavo sunkiai, laimėjo lengvai. Lietuvos krepšinio rinktinė naująsias pasaulio čempionato...

Įvardijo jautriausias Gedimino kalno vietas: taip palikti per žiemą negalima (137)

Lankytojams užvertas Gedimino kalnas virto viena didele statybų aikštele. Ant jo zuja darbininkai...

Atsistatydino Luhansko separatistų lyderis Igoris Plotnickis (196)

Prorusiškų Ukrainos separatistų paskelbtos vadinamosios Luhansko liaudies respublikos (LNR)...

Santūrus Sabonis: sunku vertinti žaidimą, kai varžovai neturi keitimų specialiai Krepšinis.lt iš Prištinos

Nors Kosovo krepšininkai antroje rungtynių dalyje nebesipriešino Lietuvos rinktinei, daryti...

Gydytoja paaiškino, kodėl net ir norėdama negali pacientui skirti tai, ko jis vertas (166)

Gydytojai norėtų nuolatos atsinaujinti savo žinias ir kelti kvalifikaciją, tačiau iš savo...