„Per Panevėžio miesto šventę susilaukėme daugybės vertinimų ir komentarų, vyko įdomios diskusijos su miestelėnais. Tikimės, kad šiauliečiai taip pat aktyviai domėsis projekto tikslais bei eksponuojamo automobilio likimu“, - sako Albinas Keturka, projekto „Geležiniai spąstai“ vadovas.

Jo teigimu, įsitikinti, kokios skaudžios pasekmės laukia į sudėtingą eismo įvykį patekus prieš tai iš kelių dalių sulipdytu automobiliu, bus galima visą šeštadienį prie Talkšos ežero įrengtoje ekspozicijoje, kuri taps ir Šiaulių miesto šventės renginių dalimi.

„Skaičiuojame, kad projekto ekspoziciją iš viso tiesiogiai jau pamatė apie 40 tūkstančių žmonių, o Šiauliuose šį rodiklį tikimės dar pagerinti“, - prognozuoja A. Keturka.

Po Šiaulių miesto šventės „Geležiniai spąstai“ keliaus į uostamiestį, kur juos visą savaitę galės pamatyti Klaipėdos „Akropolio“ lankytojai. Vėliau projektas užsuks į dar daugiau miestų, o spalio mėnesį finišuos Europos aikštėje Vilniuje.

„Visą „Geležinių spąstų“ kelionės grafiką galima sužinoti specialioje svetainėje www.geleziniaispastai.lt , o diskutuoti, kelti nuotraukas iš savo miesto ir laimėti specialius prizus - „Geležinių spąstų“ paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“, - sako projekto vadovas.

Prieš tris mėnesius startavusio Socialinio projekto projekto „Geležiniai spąstai“ pirmojo etapo metu buvo parinktas tipiškas Lietuvos automobilių parko egzempliorius – naudotas keliolikos metų senumo automobilis. Jis buvo supjaustytas į skirtingas dalis ir vėliau suremontuotas pogrindinėse automobilių dirbtuvėse taip, kaip ir yra ruošiami po avarijų nukentėję ir naujam gyvenimui prikeliami automobiliai, riedantys mūsų šalies keliais.

Lietuvos automobilininkų sąjungos (LAS), Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), žurnalo „Top Gear“, asociacijos „Transeksta“, VšĮ Demokratinių iniciatyvų centro ir kitų partnerių iniciatyva toks automobilis vėliau nuvežtas į Vokietijoje esančią ADAC laboratoriją, kur buvo atliktas smūgio testas pagal automobilių saugumo vertinimo „EuroNCAP“ metodiką. Testo rezultatas – jei tokiu automobiliu būtų važiavę žmonės, esant 64 km/val. greičiui vairuotojas būtų žuvęs, o keleivis sunkiai sužalotas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)