aA
Dar tik trečioji projekto „Geležiniai spąstai“ savaitė, kai populiariausių markių automobilių savininkai kviečiami išsklaidyti abejones dėl pardavėjų porintų istorijų, o mūsų trofėjų kolekcijoje jau antras ratuotas frankenšteinas.
Nepriekaištingai pardavėjų skelbimuose atrodantys automobiliai kartais būna suvirinti iš ketvirčių. Mūsų herojus po patikros kategoriškai atsisakė fotografuotis...
Nepriekaištingai pardavėjų skelbimuose atrodantys automobiliai kartais būna suvirinti iš ketvirčių. Mūsų herojus po patikros kategoriškai atsisakė fotografuotis...
© Organizatorių nuotr.

Atvejis iš tiesų vertas kur kas didesnio dėmesio, nei pirmąją patikrų dieną matytas nelaimėlis „Renault Twingo“. Pastarasis senukas buvo tiesiog sulopytas po avarijos atgrubnagiškai virinant laikančias konstrukcijas ir net nebandant slėpti kas yra kas. Tuo tarpu šįkart į „Toyota“ autocentrą „Tokvila“ atkeliavusi „Corolla“ – 2003-ųjų laidos penkiaduris hečbekas – išoriškai atrodė kaip tikra kukliai gyvenančio žmogaus svajonių mašina.

Ant sidabrinių automobilio šonų jokių plika akimi matomų kovos už būvį ankštose stovėjimo aikštelėse pėdsakų. Salonas nenudrengtas. Nei benzininis variklis, nei automatinė pavarų dėžė neskleidžia jokių pašalinių garsų. Žmogus, už šį daiktą vos prieš mėnesį paklojęs bemaž 12 tūkst. litų, buvo šventai įsitikinęs, kad sudarė nepriekaištingą sandėrį.

Į „Tokvilos“ servisą naujasis „Corollos“ šeimininkas užsuko nekamuojamas kokių nors įtarimų, o tik norėdamas pasireguliuoti žibintus ir, ko gero, tikėdamasis sulaukti pagyrų už teisingą pasirinkimą. Todėl kai automobilis buvo pakeltas profilaktiškai važiuoklės apžiūrai, meistrai neteko žado: paralyžiuotas žibintų reguliavimo mechanizmas pasirodė esanti pati nekalčiausia problema, nes visa hečbeko priekinė dalis buvo sugrūsta kažkokioje avarijoje ir atitampyta tik tiek, kad būtų galima prisukti agregatus. Įtrūkimais žiojėjančias laikančias konstrukcijas buvo bandyta reanimuoti grubiai privirintomis skardos juostelėmis. Pažeisti lonžeronai akivaizdžiai įlinkę per deformacinių zonų slenksčius.

Tai reiškia, kad net nuo sąlyginai nedidelio (net važiuojant „vaikišku“ 60 km/val. greičiu) smūgio konstrukcija deformuotųsi nepalikdama viduje esantiems žmonėms net teorinių galimybių išvengti sunkių traumų ar netgi mirties.

„Geležiniai spąstai“: Lėlė vardu „Corolla“
„Geležiniai spąstai“: Lėlė vardu „Corolla“
© Organizatorių nuotr.

Melagingus signalus apie saugos pagalvių egzistavimą siuntė į elektros grandinę įlituotos paprasčiausios varžos. Tas pats su saugos diržų įtempikliais.

„Norint atstatyti visus saugos parametrus į šį automobilį greičiausiai reiktų investuoti panašią sumą, kokią jos pirkėjas sumokėjo apgavikui. Ar tai turi kokią nors ekonominę logiką? Žinoma, kad ne, nes rinkoje be didesnių vargų galima surasti analogiško amžiaus ir techninių charakteristikų mašiną, turinčią „švarią“ istoriją. T. y. visą laiką kruopščiai prižiūrėtą ir nepatekusią į jokius didesnius incidentus keliuose“, – teigė „Tokvilos“ kėbulų remonto serviso vadovas Ričardas Čaplinskas.

„Toyotos“ atstovybės žmones apgailestavo, kad šio „automobilio“ pirkėjas neapsilankė servise prieš sukertant rankom su pardavėju, nes dabar reikšti kokias nors pretenzijas sukčiui nėra net teorinių galimybių. R. Čaplinskas pastebėjo, kad pardavėjo vengimas apsilankyti firminiame servise yra vienas geriausių indikatorių, kad siūloma prekė turi paslėptų defektų.

Įprasta apžiūra-konsultacija prieš perkant patikusią mašiną visose oficialiose automobilių gamintojų atstovybėse dažniausiai kainuoja apie 150-250 litų. Socialinio projekto „Geležiniai spąstai“ metu atsakymus į gyvybiškai svarbius klausimus galima gauti visiškai nemokamai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Italijoje gyvenanti lietuvė: viskas įvyko labai greitai, žmonės įbauginti (101)

Šiaurinė Italijos dalis per savaitgalį pasikeitė neatpažįstamai – dėl apsikrėtusių...

Gyventojai įsiutę dėl neremontuojamos gatvės: ši – vos išvažiuojama, o pinigų jai sutvarkyti nėra (250)

Vilniaus miesto Gineitiškių gatvės gyventojai pasipiktinę. Jie sako, kad viena pagrindinių šio...

Paviešintas vaizdo įrašas iš muštynių, į kurias skubėdami susidūrė pareigūnai: įvykio liudininkai liko šokiruoti

Pirmadienį Delfi redakciją pasiekė vaizdo medžiaga, kurioje užfiksuotas vyriškis gesintuvu...

Gyvai / Delfi diena. Koronavirusas jau pasiekė Italiją: ar Lietuvai jau skambinti pavojaus varpais (11)

Koronavirusas jau pasiekė Italiją. Pranešama, kad virusas jau pasiglemžė keturias gyvybes. Kas...

Italijos specialistas: susiklostė nepalankiausia įmanoma padėtis mirė penktas žmogus, užfiksuoti du židiniai (152)

Italija pirmadienį pranešė, kad šiauriniame Lombardijos regione mirė ketvirtas naujuoju...

Po SEB banko atnaujinimų dalis klientų vis dar susiduria su trikdžiais (19)

Nors praėjo savaitė, kai SEB bankas baigė diegti naują informacinių technologijų (IT)...

Gyvai / Piniginiai reikalai. Kokį signalą siunčia kylančios aukso kainos bei kiek lietuviai išleidžia maistui?

„Delfi“ eteryje startuoja nauja laida apie makroekonomikos ir mikroekonomikos reikalus. Pirmojoje...

Vidas Bareikis – pirmąkart atvirai apie skyrybas su Jurga Šeduikyte: padėjo vieno tai patyrusio draugo žodžiai (65)

„Su Jurga buvome ta pora, kuri išbadė visus įmanomus metodus, kad išlaikytų šeimą“, –...

Įsisiautėjęs vėjas savaitgalį pridarė žalos: ant kelio virto medžiai, krito langai (7)

Savaitgalį siautęs stiprus vėjas Kėdainiuose vertė medžius. Ugniagesiai gelbėtojai dėl...

Madingiausios šių metų rankinės: kokias verta pirkti ir ko vengti? (18)

Moteris be rankinės... gali pasirodyti įtartina, tiesa? Nė viena dailiosios lyties atstovė...

|Maža didelių žinių kaina