aA
Benediktui Vanagui ne kiekvieną kartą pasirodymas trasoje baigiasi kirtus finišo liniją, todėl pirmoji karjeroje pergalė 1000 km lenktynėse pilotui buvo ypač džiugi. Triumfą dar pasaldino tai, jog laimėta buvo neįsivėlus į incidentus trasoje ir išvengus didesnių klaidų. Tiesa, įtampa „General Financing – Autopaslauga“ komandos štabą kaustė iki paskutinių distancijos metrų.
B. Vanagas: tai, kad automobilis visiškai sveikas - vienas didžiausių pasiekimų
© DELFI / Tomas Vinickas

Saugos automobilis vos neįkišo pagalio į ratus

„Sakiau dar prieš renginio pradžią, kad šiomis lenktynėmis mes norime sulaužyti tam tikrus stereotipus. Koks išvažiavo iš starto, toks mūsų automobilis ir grįžo į finišą. Tai yra vienas didžiausių pasiekimų“, – išsimaudęs šampano pursluose, DELFI pareiškė B. Vanagas.

Ralio, o ne žiedinėse lenktynėse besispecializuojantis vairuotojas į savo sąskaitą įsirašė pirmą pergalę 1000 km lenktynėse.

Tiesa, lemiamą maratono stadiją jis sekė iš komandos boksų, o grumtynės su jungtine belgų ir olandų „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ ekipa buvo patikėtos broliams Nemunui ir Nerijui Dagiliams, kurie jau buvo tapę nugalėtojais 2005 metais.

Tačiau dalyvauti kovoje teko visai komandai, važiuojant paskutinius ratus iki finišo turėjusiai priimti nelengvą sprendimą.

Išlaikyti vieno rato persvarą prieš pagrindinius varžovus ir finišuoti turėjo Nerijus Dagilis, bet saugos automobiliui sulėtinus lenktynių karavaną, iškilo grėsmė, jog šis nespės pabaigti varžybų per taisyklėse nustatytą valandos ir 10 minučių limitą – būtent tiek laiko vienas vairuotojas nesikeisdamas gali išbūti trasoje.

Galiausiai išsprendusi matematinį galvosūkį, komanda pakvietė savo „Porsche 911 GT3 Cup S“ automobilį į techninio aptarnavimo zoną, kur vairą iš brolio perėmė Nemunas Dagilis. Vairuotojai pasikeitė žaibiškai, todėl „General Financing – Autopaslauga“ komandai pavyko grįžti į trasą lyderių pozicijoje ir išlaikyti 35 sekundžių persvarą prieš konkurentus iš „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“. Toks rezultatų skirtumas – beveik niekinis turint omenyje faktą, kad lenktynės vyko daugiau nei 9 valandas.

„Įtampos buvo nemažai, nes seko mūsų kuras, seko laikas, likęs Nerijui važiuoti, ant kulnų lipo belgų komanda. Lenktynės buvo tikrai sunkios, reikėjo priimti greitų sprendimų, situacija keitėsi kas pusantros minutės. Turėjome labai stipriai pasukti smegenis. Bet panikos nekilo – manau, kolektyvas puikiai susitvarkė su užduotimi“, – pabrėžė B. Vanagas.

B. Vanagas: tai, kad automobilis visiškai sveikas - vienas didžiausių pasiekimų
© DELFI / Tomas Vinickas

Važiavo be nuotykių

Kelią į pergalę „General Financing – Autopaslauga“ komanda nusitiesė važiuodama ypač stabiliai ir išvengdama tiek techninių, tiek taktinių problemų, kurių permainingomis oro sąlygomis vykusiose lenktynėse netrūko daugeliui ekipažų.

Nugalėtojai laimėjo nemažai laiko prieš belgus du kartus surizikavę anksčiau už varžovus pakeisti lietui skirtas padangas įprastomis, o „Porsche 911 GT3 Cup S“ automobilis finišą pasiekė be mažiausio įbrėžimo.

„Greitį turėjome gerą, bet šiose lenktynėse taip pat svarbu nedaryti klaidų. Manau, kad tos, kurios gal ir mums pasitaikė, buvo visiškai minimalios. Padarėme jų mažiausiai“, – neabejojo B. Vanagas.

Ar kitais metais pergalingas receptas nebus keičiamas? Apie tai lenktynininkas ketina dar diskutuoti su „Porsche“ automobilio savininku Jurgenu Alzenu iš Vokietijos, kuris pats savaitgalį buvo atvykęs į Palangą ir talkino komandai.

„Jis jau yra numatęs naują modelį, bet apie tai dar nešnekėjome, dar pažiūrėsime“, – teigė B. Vanagas.

Tinka ir antra vieta

Kad ir ką nuspręstų „General Financing – Autopaslauga“ komanda, jos didžiausi varžovai kitąmet prie starto linijos Lietuvos pajūryje tikrai bus.

Tai DELFI užtikrino „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ pilotas Wardas Sluysas. Nors antrus metus iš eilės užimta antra vieta neatitiko jo ir komandos lūkesčių, po finišo belgas plaukų nesirovė ne vien dėl to, jog jie – stropiai nuskusti.

„Tikrai nesame nusivylę. Tokiomis oro sąlygomis kaip šiandien nėra lengva pademonstruoti greitį, kurio visi iš mūsų laukia. Labai daug detalių trasoje keitėsi dėl permainingo oro. Buvo tikrai sunkios lenktynės, ir mūsų automobilis smarkiai nukentėjo. Bet žiūrovams tokios varžybos turėjo labai patikti. Važiavome tiek daug valandų, o kova vis tiek vyko iki paskutinių minučių, todėl esu labai patenkintas antra vieta“, – sakė lenktynininkas.

Belgo širdis – Palangoje

Jo ir Steve'o Vanbellingeno bei Michaelo Verhageno vairuojamas „BMW M3 Silhouette“ ne kartą tikrino atitvarų tvirtumą ir distancijos pabaigoje važiavo „plevėsuodamas“ priekinės automobilio dalies skardomis.

Nepaisant to, jauniausias iš trijulės M. Verhagenas tiesioginėje dvikovoje intensyviai spaudė ratu pirmaujantį Nerijų Dagilį, taikydamasis jį aplenkti.

„Labai norėjome tai padaryti, bet automobilis tada jau negalėjo važiuoti maksimaliu tempu“, – prisiminė W. Sluysas.

Jis nepamiršo padėkoti 1000 km lenktynių organizatoriams bei žiūrovams ir tikino čia sugrįšiantis dar ne kartą.

„Mano širdis – Palangoje, kiekvienais metais aš labai noriu čia atvažiuoti. Jau skaičiuoju dienas, likusias iki kitų metų lenktynių, kuomet grįšime laimėti“, – kalbėjo Palangos automobilių maratono senbuvis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Slaptoje partijos analizėje – netikėti rinkimų baigties scenarijai ir keistos koalicijos (133)

Artėjant Seimo rinkimams partijos aktyviai tyrinėja ne tik jų pačių, bet ir galimų partnerių ir...

Atgauti pinigus už neįvykusias keliones nepadeda net oficialūs sprendimai (37)

Seimas apsisprendė, kad dėl pandemijos į suplanuotas keliones negalėję išvykti asmenys...

Norint dirbti šį darbą nereikia ilgai mokytis: darbuotojų labai trūksta ir jiems žadami didžiuliai atlyginimai (13)

Specialistų su profesiniu išsilavinimu poreikis rinkoje visuomet buvo aukštas, tai lemia ir vis...

Prabilo apie didžiausias Nausėdos klaidas ir iššūkius: jausdamas nuoskaudą gali atkeršyti valdantiesiems (2)

Artėjant prezidento Gitano Nausėdos vadovavimo šaliai metinėms, vidaus ir užsienio politikos...

Sūnui nupirkusi garsaus vardo batus už 129 eurus pasigailėjo: noriu įspėti kitus (54)

Sūnus nusižiūrėjo internete dailius batelius. Norėjome nupirkti geresnės firmos, kad ilgiau...

Pasirodė prognozės, kiek kainuos naujieji „iPhone 12“: daug taupyti nereikės (15)

Jau kurį laiką sklando gandai, kad „ iPhone 12“ bus vienas pigiausių šių metų flagmanų....

10 būdų, kaip reguliuoti kraujospūdį be vaistų (3)

Kai diagnozuoja aukštą kraujospūd į, dažniausiai griebiamės vaistų. Iš tiesų kraujospūdis...

Amy Mackinnon

Kas iš tiesų vyksta rusų šnipų padalinyje, kurio agentus nuolat pričiumpa? (1)

GRU padalinys Nr. 29155 susietas su daugeliu liūdnai pagarsėjusių Rusijos nuotykių užsienyje...

Klaipėdiečiams ramybės neduoda agresyvūs kirai: kenčia ir žmonės, ir gyvūnai

Uostamiesčio gyventojų ramybę drumsčia ne tik nuolatiniai kirų klyksmai, jų sukelta netvarka...

Europai tęsti paramą verslui reiks ilgiau nei tikėtasi: perspėjama dėl finansinių burbulų pūtimosi (3)

Europos vyriausybės greitai suprato, kad, siekiant neleisti ekonomikai nugarmėti nuo skardžio, joms...

|Maža didelių žinių kaina