aA
Per 14-os metų 1000 km lenktynių istoriją dar nė vienai komandai nepavyko apginti nugalėtojos laurų. Užburtąjį pirmą startinį numerį iš lenktynėse nebedalyvaujančios pernykštės čempionės „Oktanas Racing“ komandos paveldėjusiu automobiliu startuosiantis Benediktas Vanagas prietarais netiki. „Esame čia tam, kad sulaužytume stereotipus“, – DELFI teigė lenktynininkas, tačiau atsargumo neprarado.
© D.Lauručio nuotr.

Iš „Porsche 911 GT3 Cup S“ automobiliu važiuosiančios komandos daugelis laukia pergalės, bet B. Vanagas ir broliai Nemunas bei Nerijus Dagiliai kaip niekas kitas žino, kad 1000 km maratonas gali lengvai nuplėšti iš anksto klijuojamas etiketes.

Pernai trečdalį distancijos pirmavusi komanda iš lenktynių pasitraukė dėl ypač netipiško gedimo.

„Tai buvo skriemulys, per kurį sukasi dirželis. Jokių apkrovų jis negauna, todėl paprastai lūžti tiesiog negali. Bet... Gedimas buvo labai apmaudus“, – prisiminė B. Vanagas.

Tam, kad istorija nepasikartotų, komanda nepagailėjo pastangų ir lėšų. Iš garsaus Vokietijos lenktynininko Jurgeno Alzeno išsinuomotą automobilį į Lietuvos pajūrį atlydėjo ir dešimtis vokiečių specialistų, rūpestingai prižiūrinčių techniką.

„Tai – savo srities profesionalai. Nors jų gerai nepažįstame, mes iš pusės žodžio randame bendrą kalbą“, – aptarnaujančia mechanikų brigada džiaugėsi lenktynininkas.

Į Lietuvą „General Financing – Autopaslauga“ komandos „Porsche“ buvo atplukdytas tik praėjusį antradienį. Nė vienam iš pilotų trijulės dar neteko sėdėti prie automobilio vairo trasoje, tačiau panašiu „Porsche“ jie lenktyniavo praėjusių metų 1000 km maratone.

„Turėsime dvi dienas treniruočių ir kvalifikacinius važiavimus, kad apsiprastume su šiuo automobiliu. Aišku, treniruočių visada galėtų būti daugiau, bet tikimės, kad mūsų patirties užteks“, – vylėsi B. Vanagas.

Anot jo, komanda nesieks žūtbūt laimėti penktadienį vyksiančios kvalifikacijos, tačiau norėtų patekti į geriausių trejetą. Pačiose lenktynėse ambicijos jau bus didesnės, nors B. Vanagas kol kas ir vengia žodžio „pergalė“.

„Ant kortos pastatytas didžiulis darbas, kurį atliko visa komanda. Dabar per kelias dienas tiesiog turime parodyti, koks buvo mūsų pasiruošimas. Pasistengsime padaryti tai, ką galime, o nugalės tie, kurie padarys mažiausiai klaidų. Tai nėra pats didžiausias projektas mūsų gyvenime, todėl esame pakankamai ramūs. Bet artėjant startui įtampa neišvengiamai augs ir svarbu, kad ji nepakištų kojos“, – pažymėjo lenktynininkas.

Beje, B. Vanagas vienintelis iš „General Financing – Autopaslauga“ komandos vairuotojų dar nė sykio nėra laimėjęs pagrindinio 1000 km lenktynių trofėjaus. Broliai Dagiliai tai padarė 2005 metais, kartu su Egidijumi Dapšu pilotuodami sau jau įprastą „Porsche“ automobilį.

Primename, kad 1000 km lenktynės, kuriose dalyvaus 38 komandos, vyks šeštadienį Palangoje.

Automobilių sporto mėgėjai visas naujienas gali rasti specialioje lenktynių rubrikoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Paluckas: išvados paprastos – lengva nebus (71)

Opozicinės Socialdemokratų partijos (LSDP) pirmininkas Gintautas Paluckas negaili kritikos ir...

Į „Barclays“ vietą žengę indai: čia atėjome ilgam (71)

„ HCL Technologies “ finansinių technologijų paslaugų centrų vadovas Sudipas Lahiri sako, kad...

Prekybos karui nepavyko: verslininkai rado būdų, kaip apeiti tarifus (24)

Pasak Europos kompanijų , vystančių veiklą antroje pagal dydį pasaulio ekonomikoje, užsitęsęs...

Arti trigubo dublio likęs Sabonis solidžiai prisidėjo prie pergalės prieš „Celtics“ (11)

Trečiadienį naktį Indianos „Pacers“ (16/9) namuose po atkaklios kovos 122:117 (30:32, 31:25,...

Kaip reikėtų elgtis spūstyse, kad netektų pildyti įvykio deklaracijos (2)

Didžiausias metų šventes keliuose ne visada lydi geros emocijos. Vienas labiausiai vairuotojus...

The Economist

Pasaulio prekybos organizacija jau nebėra, kokia buvo

„Artėja žiema“ , – lapkričio 22 d. perspėjo Norvegijos atstovas Pasaulio prekybos...

Finikse – kuklus Valančiūnas, fantastiškas dėjimas per Baynesą ir „grizlių“ šypsenos (4)

Memfio „Grizzlies“ (8/16) trečiadienį naktį svečiuose 115:108 (27:19, 24:32, 33:28, 31:29)...

9 banalios klaidos, kurios gali sugadinti sriubą (3)

Sriuba dažnoje šeimoje verdama praktiškai kasdien, vis tik daugelis daro klaidų, dėl kurių...

Kodėl lėktuve užsidegusios ličio baterijos įgula bijo taip, kad siunčia bene rimčiausio pavojaus signalą? (16)

Gruodžio 3-ą iš Londono pakilęs kanadiečių oro linijų „Air Canada“ lėktuvas buvo...

Svitojus apie užburtą ratą – didesnė ES parama kuria tik dar didesnes problemas (16)

Gruodžio 12 d. Lietuvos ir kitų Vidurio bei Rytų Europos šalių ūkininkai renkasi protestuoti...