Anot aerodinamikos modeliavimo programinę įrangą kuriančios bendrovės „Exa“ vadovo Steve’o Remondi, JAV ir ES saugumo reikalavimai buvo pakoreguoti taip, jog šoninius veidrodėlius būtų galima pakeisti kameromis, o vaizdas rodomas per salone esantį ekraną.

Veidrodėlių atsisakymo idėja turėtų sudominti dizainerius. „Land Rover“ programų vadovas Murray Dietschas teigia, jog šios markės dizaino šefas Gerry McGovernas jau seniai norėtų atsisakyti šoninių veidrodėlių. S.Remondi tvirtina, kad gerinant automobilių aptakumą bus ir daugiau dizaino pokyčių, pavyzdžiui, ratai taps mažesni ir siauresni. Be to, vis daugiau automobilių naudos aktyvias priekinių grotelių žaliuzes, kurios užsidarys radiatoriui gaunant pakankamai vėsaus oro.

Paryžiaus automobilių parodoje „Renault“ pristatė itin aptakų koncepcinį modelį „Eolab“, kuris sukurtas naudojant „Exa“ programinę įrangą. Šio modelio oro pasipriešinimas yra net 30 proc. mažesnis nei panašaus dydžio „Clio“. Ši programinė įranga padėjo „Jaguar Land Rover“ sukurti naująjį XE, kuris vadinamas aptakiausiu „Jaguar“ istorijoje, nors jis nė nebuvo patekęs į oro tunelį. Kompiuterinis modeliavimas dizaineriams sudaro sąlygas iškart matyti jų kuriamo modelio formų pokyčių poveikį aerodinamikai.

S.Remondi pastebi, kad pagal naują degalų sąnaudų apskaičiavimo metodiką automobilio aptakumui bus skiriamas didesnis dėmesys, tad automobilių gamintojai siekia sumažinti pasipriešinimo koeficientą iki 0,20, o dabar jis sudaro apie 0,32. „Exa“ vadovas mano, kad toks aerodinamikos pagerinimas leis net 20 proc. sumažinti CO2 emisijas.

Naujoji degalų sąnaudų ir emisijų apskaičiavimo metodika („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure“) dabar naudojamą („New European Driving Cycle“) turėtų pakeisti 2017 m.