aA
Ženevos automobilių paroda tapo gulbės giesme „Bugatti Veyron“ superautomobiliui. Čia demonstruojamas paskutinis, t.y. 450-asis šio modelio automobilis.
Paskutinis Bugatti Veyron superautomobilis
Paskutinis Bugatti Veyron superautomobilis
© DELFI (T.Markevičiaus nuotr.)

„Veyron“ yra vienas iš gausybės parodos stenduose esančių superautomobilių ir prie jo tikrai neplūsta minios, kaip prie konkurentų. Galima apžiūrėti du vienas priešais kitą stovinčius modelius - pirmąjį ir paskutinį. Pastarojo pavadinimas – „La Finale“, ir jis toks pat „originalus“ kaip „LaFerrari“. Tiesa, šis Ženevos „debiutantas“ – „Grand Sport Vitesse“ versija nudengiamu stogu, turinti 1200 AG variklį – jau parduotas. Skelbiama, kad paskutinį „Veyron“ įsigijo neįvardijamas klientas iš Artimųjų Rytų.

Statistika rodo, kad daugiau nei pusė visų šių superautomobilių buvo parduoti Europoje, o ketvirtadalis – JAV. Kiekvienas iš 450 „Veyron“ vidutiniškai parduotas už 2,3 mln. eurų, tačiau kur kas įdomesnis faktas yra tai, kad „Volkswagen“ su kiekvienu „Veyron“ patyrė po 4,6 mln. eurų nuostolių. Tokius vertinimus pateikė Singapūre įsikūrusios bendrovės „Sanford Bernstein Ltd.” analitikas Maxas Warburtonas.

Svarbiausios naujienos iš Ženevos - specialioje rubrikoje!

„Neįtikėtina, kiek jie išleido kiekvienai mažai detalei, tačiau tai yra superautomobilių gamybos realybė“, – tokius skaičius komentavo Danijos superautomobilių gamintojo „Zenvo Automotive“ vyriausiasis dizaineris Christianas Brandtas.

„Volkswagen“ koncernas, kuris pernai pardavė 10,14 mln. automobilių, gali sau leisti prisiimti „Bugatti“ nuostolius, nes jiems pelną generuoja tokių markių kaip „Audi“, „Porsche“ ir „Škoda“ pardavimai.

Kompanija neatskleidžia „Bugatti“ finansinės situacijos, tačiau pabrėžia, kad išlaidos superautomobilių gamintojui yra saikingos atsižvelgiant į tai, kiek konkurentai išleidžia tokioms veikloms, kaip „Formulės-1” lenktynės.

„Norint parodyti technologijų tobulumą, reikia tokių prestižinių projektų, – teigė vieno Vokietijos automobilių pramonės vadybos centro direktorius Stefanas Bratzelis. – Taip, tai kainuoja, tačiau tai „Volkswagen“ nesukelia turbulencijos“.

2005-aisiais debiutavęs „Veyron“ buvo kuriamas kaip automobilis, galintis važiuoti greičiau nei 400 km/val., tačiau jis turėjo būti ir stilingas bei patogus kelionei į operą.

„Beprecedentis automobilių istorijos skyrius pasiekė aukščiausią kulminacijos tašką. Net ir prabėgus 10 metų nuo debiuto, „Veyron“ išlieka unikalus daugeliu aspektų“, – tvirtina „Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Duerheimeris.

Praėjusių metų pabaigoje pasirodė neoficialios informacijos, kad „Bugatti“ ruošia „Veyron“ įpėdinį ir renkasi iš trijų koncepcijų. „Volkswagen“ grupės dizaino vadovas Walteris de Silva yra sakęs, kad naujasis „Bugatti“ bus tiesiog „menas“.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Europos įmonės sunkiai randa vietą „Naujojo Šilko kelio“ projekte (4)

Europos kompanijos iš esmės nedalyvauja prezidento Xi Jinpingo „Vienos juostos, vieno kelio“...

Vyresni kolegos įvertino Gabrieliaus Landsbergio laišką bendražygiams (259)

Po to, kai trečiadienį Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos pirmininkas...

Arūnas Milašius. Verslo katastrofa – kaip partizanas į kiemą įslinko europietiškas darbuotojų mentalitetas (57)

Dar prieš penkerius metus mažai kas tikėjo, kad į Lietuvą tyliai, tarsi partizanas prašliaužęs...

Narkevičius prabilo apie pokalbį su Nausėda: jau tada ekscelencija turėjo keistos informacijos (175)

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius laidoje „ DELFI diena “ įvertino dabartinius...

Šanchajuje gyvenantis lietuvis – apie situaciją Kinijoje: bijo, kad po poros dienų bus daug blogiau (175)

Visas pasaulis vis labiau įsitempęs stebi, kas vyksta Kinijoje dėl naujojo koronaviruso . Nors...

Raudonuoju „Žmonių“ apdovanojimų kilimu žengia išsipusčiusios šou pasaulio garsenybės (65)

Ketvirtadienio vakarą Nacionaliniame operos ir baleto teatre vyksta iškilminga apdovanojimų „...

Psichologė Agnė Žvikaitė: kaip atpažinti depresiją ir padėti kitam ar sau

Depresijai būdingas vadinamas „užburtas ratas“, kai prarandamas noras veikti, nesistengiama...

Žaidybino plano akcentus išskyręs Jasikevičius negailėjo šiltų žodžių „Albos“ strategui (1)

Kauno „Žalgirio“ Eurolygos 21-ame ture laukia svarbi akistata su varžovais iš Vokietijos –...

Po prestižinių studijų Rimantė pasirinko neįprastą karjeros kelią: jauna specialistė jau skina apdovanojimus

Baigusi IT studijas Kauno technologijos universitete, Rimantė Grumadaitė pasirinko daugeliui...