aA
Prieš daugiau nei dešimtmetį pristačiusi pirmąjį „Cayenne“ modelį, „Porsche“ įžengė į naują segmentą, ir šis žingsnis koncernui buvo itin sėkmingas – visame pasaulyje važinėja jau beveik 600 tūkst. pirmos ir antros kartos „Cayenne“ automobilių.
Porsche Cayenne S E-hybrid
© AFP/Scanpix

Paryžiaus automobilių parodoje debiutuoja atnaujintas modelis, o iškart po to jis pasirodys ir Lietuvoje.

„Cayenne“ eros pradžią žymi dvi datos. 1998 m. birželio 3 d. „Porsche“ paskelbė, kad išleis sportinį didelio pravažumo automobilį. Po 15 mėnesių, 1999 m. rugsėjo 17 d., kompanija paskelbė Leipcige (Vokietija) statysianti naują gamyklą šiam automobiliui surinkti. Šie žingsniai pažymėjo didelės sėkmės pradžią.

Visureigio gamyba Leipcige pradėta 2002 m. rugpjūtį, o pirmieji modeliai prekybos salonus pasiekė 2003-aisiais. Vėlesniais metais pristatytos ir šio modelio sportiškesnės versijos „Cayenne S“, „Cayenne Turbo“ ir „Cayenne Turbo S“.

Svarbiausios naujienos iš Paryžiaus - specialioje rubrikoje!

2007 metais sportinių automobilių gamintojas pristatė atnaujintą „Cayenne“, kuris pasižymėjo naujais dizaino elementais, o pirmą kartą panaudota tiesioginio įpurškimo sistema DFI leido sumažinti sportiškiausio rinkoje visureigio degalų sąnaudas 8 procentais. 2009 m. koncernas pristatė ir dyzelinę „Cayenne“ versiją – tai buvo pirmas „Porsche“, varomas dyzelinu.

Antros kartos „Cayenne“, kuris buvo pristatytas 2010 m. Ženevos automobilių parodoje, pažymėjo naujų standartų pradžią. Šiame modelyje panaudotos itin pažangios variklio technologijos su automatine „Stop-Start“ funkcija, aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėže, o transporto priemonės svoris sumažėjo 185 kilogramais. Tai leido 23 proc. pagerinti degalų sunaudojimo rodiklius, o anglies dvideginio emisijas sumažinti 26 procentais. Dar vienas svarbus žingsnis koncernui buvo pirmojo „Porsche“ hibridinio automobilio debiutas – tai buvo „Cayenne S Hybrid“ versija, pasirodžiusi 2010 metais.

Pardavimai pranoko lūkesčius

Nuo 2002 iki 2010 iš „Porsche“ koncerno išriedėjo 276 tūkst. pirmos kartos „Cayenne“ modelių, o antros kartos versijų iki 2014 m. rugsėjo parduota net 303 tūkst. vienetų. „Cayenne“ ne tik prisideda prie „Porsche“ pelno, bet ir suteikia finansinį pagrindą investuoti į ateities sportinių automobilių kūrimą.

Atnaujintas „Cayenne“ automobilis debiutuoja spalį vykstančioje Paryžiaus automobilių parodoje. „Porsche“ atstovė Lietuvoje „Prime Auto“ naująjį „Cayenne“ mūsų šalies pirkėjams taip pat ketina pristatyti šį mėnesį.

Atnaujintas „Cayenne“ bus dar aštresnio ir sportiškesnio dizaino. „Porsche“ dizaineriai ir inžinieriai iš naujo suprojektavo automobilio priekinę dalį, priekinius sparnus ir variklio dangtį. Šalia „Cayenne S“, „Turbo“, „Diesel“ ir „S Diesel“ modelių, pirkėjai pirmą kartą galės įsigyti ir iš tinklo įkraunamą hibridinę „Cayenne S E-Hybrid“ versiją.

Atnaujinto „Porsche Cayenne“ versijos:

„Cayenne“: degalų sunaudojimas važiuojant mieste ir užmiestyje: 11.2 – 9.9 l/100 km; CO2 emisijos: 263 – 236 g/km
„Cayenne Turbo“: degalų sunaudojimas važiuojant mieste ir užmiestyje:11.5 l/100 km; CO2 emisijos: 270 g/km
„Cayenne GTS“: degalų sunaudojimas važiuojant mieste ir užmiestyje:10.7 l/100 km; CO2 emisijos: 251 g/km
„Cayenne“ (2015 modelis): degalų sunaudojimas važiuojant mieste ir užmiestyje: 11.5 – 6.6 l/100 km; CO2 emisijos: 267 – 173 g/km
„Cayenne Turbo“ (2015 modelis): degalų sunaudojimas važiuojant mieste ir užmiestyje:11,5 l/100 km CO2 emisijos: 267 g/km – 261 g/km
„Cayenne S E-Hybrid“: degalų sunaudojimas važiuojant mieste ir užmiestyje: 3.4 l/100 km; CO2 emisijos: 79 g/km; Elektros sunaudojimas: 20.8 kWh/100 km

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Įvertino Vyriausybės darbą skirtingose srityse: turi sunerimti dėl keturių (40)

Lapkričio 4 – gruodžio 3 dienomis Rinkos tyrimų centras Tėvynės Sąjungos – Lietuvos...

Palygino kelionių organizatorių pasiūlymus: poilsis ten pat, o kainų skirtumas – 400 eurų (4)

Planuojant kelionę visuomet svarbu gauti norimo tipo poilsį už geriausią įmanomą kainą. Vis...

Jokių „Danske“ skeletų spintoje, sako Lietuva, kol jos kaimynės nepatogiai muistosi (6)

Kol kitas Baltijos šalis drebina finansiniai skandalai, Lietuva turi žinią visiems,...

Veryga apie 10 proc. brangsiančią degtinę: mokomės iš klaidų – degtinė buvo palikta per pigi (701)

Kitais metais valdžia planuoja ir dešimtadaliu didinti stipraus alkoholio akcizą, ir pertvarkyti...

Giedrius Drukteinis. Lietuvos grožio industrija tėra įprastas kiaulių tvartas (211)

Pastarasis konfliktas tarp Julijos Janus ir Juozo Statkevičiaus ne tik sukėlė nemažai...

Nutylėta tiesa apie tragišką muilo operų žvaigždžių likimą: kai kurių gyvenimas – baisesnis nei siaubo filmas

Muilo operos – bene ilgiausios šiuolaikinio pasaulio istorijos. Diena iš dienos jų gerbėjai...

Užkalnis. Žinau, už ką balsuosite rinkimuose (371)

Taip, aš tikrai žinau, kas bus išrinktas dirbti Daukanto aikštėje. Tiksliau, aš bijau, kad...

Rusija tulžingai reaguoja į Lietuvos sankcijas dėl užpuolimo Kerčėje: be atsako neliksite (1658)

Lietuva tapo pirmąja pasaulio valstybe, apsisprendusia dėl Kremliaus agresijos Kerčės sąsiauryje...

Orai: snigs beveik visur (4)

Artimiausiomis dienomis mūsų šalies orus lems pamažu nykstantis ciklonas. Ketvirtadienį dangus...

Šiauliuose atskleidė kitą mitingo dėl mokytojų pusę: moksleiviai ten buvo išsiųsti ne savo noru (524)

Trečiadienio vidurdienį prie Šiaulių miesto savivaldybės susirinko minia moksleivių, kurie...