aA
Antrus metus rengiamuose „TopGear“ apdovanojimuose dalyvauja krūva gražių ir brangių automobilių. Karšti hečbekai, prabangūs BMW, miesto automobiliukai ir net kroviniai automobiliai. Bene daugiausiai žvilgsnių sulaukia 431 AG turintis „BMW M4“ kabrioletas. Visgi, į šalį padėjus berniukiškas svajones, šis automobilis vienu aspektu gali nusileisti net „Renault“ furgonui.
TopGear apdovanojimai Latvijoje
© E.Kniežausko nuotr.

Su „TopGear“ apdovanojimų karavanu keliauja ir žurnalo prenumeratorius Linas Puzonas. Ilgų nuotolių žiedinėse lenktynėse dalyvaujantis lietuvis užsiima naudotų automobilių prekyba. Per metus jo įmonės parduoda daugiau kaip 800 naudotų automobilių. Žiūrėdamas į blizgančius, gamykla dar kvepiančius automobilius, L. Puzonas jau skaičiuoja – kiek po kelių metų bus verti šie automobiliai.

„Jei pardavus penkerių metų senumo automobilį dar pavyksta susigrąžinti pusę sumos, tai yra labai gerai. Santykinai nuostolingiausi yra būtent brangūs automobiliai. Po penkerių metų šis „BMW M4“ kainuos tik trečdalį dabartinės kainos. Tai nėra ilgas laiko tarpas, tad galima ir pakentėti jei labai nori“, – pasakojo verslininkas.

DELFI skaitytojai renka savo mylimiausią „TopGear apdovanojimų 2015“ automobilį! Balsuokite čia!

81 tūkst. eurų kainuojančio įspūdingo automobilio likimas, anot verslininko, dar nėra blogiausias iš visų apdovanojimuose dalyvaujančių mašinų.

„Pirkėjai nevertina naudotų „Kia“ automobilių. Jau yra visai normalių ir naujų šios markės modelių, tačiau tik „Sportage“ dar laiko gerą kainą. Visgi, kitas žmogus, nesivadovaudamas šia nuomone, gali pigiai įsigyti gerą automobilį“, – kalbėjo jis.

Jei finansinės galimybės leidžia, tuomet kas keletą metų keisti naują automobilį – visai geras pasirinkimas. Gamintojai pristato įvairių naujovių, techniniai, ekologiniai ir saugumo parametrai tobulėja. Tuomet gali išlošti ir verslininkai, pardavę savo krovininius automobilius, iki šiems prasideda laiko ir pinigų reikalaujantys gedimai.

„Po penkerių metų „kablukai“, jei su jais įmanoma dar dirbti, dar gali išlaikyti daugiau nei pusę savo vertės. Taip pat „Nissan Qashqai“ visais laikais išlikdavo gan brangūs. Jie išlaiko apie 50-60 procentų. Tai yra labai daug“, – pasakojo jis.

Perkant naują automobilį derėtų pasižiūrėti jo būsimą vertę po kelerių metų. Anot verslininko, orientuotis galima pagal konkretaus modelio pirmtakus, nes tendencijos išlieka panašios. Perkant ne vieną tūkstantį kainuojantį apynaujį automobilį nereikėtų pagailėti poros šimtų litų už automobilio apžiūrą servise.

„Reikia ieškoti automobilio istorijos. Jei mašina jos neturi, garantuotai su ja kažkas negerai, nors ji atrodo labai gerai. Daug kas priklauso ir nuo to, kiek už automobilį sumokėjai. Pirkęs už normalią rinkos kainą, gausi gerą automobilį ir į jį investuoti nereikės labai daug, bet smarkiai pigesnį automobilį perkant nebus stebuklų“, – kalbėjo L. Puzonas.

Kone kiekvienas pardavėjas galėtų patvirtinti, kad naudotų automobilių verslas yra labai rizikingas ir pinigai gali „sudegti“ padarius vos kelis neteisingus sprendimus. Vis dėlto yra žmonių, kurie neapsiriboja tik tokia rizika – ne vienas mūsų tautietis užsiima senų automobilių eksportu į Vakarų Afriką.

„Yra žmonių į Afriką vežančių naudotus automobilius. Bet tokius pigius, nugyventus. Tokius, kurių niekam Lietuvoje nebereikia. Veža senas „Toyotas“, krovininius „Renault Clio“, svarbiausia, kad jis tik važiuotų. Ne dėl nuotykių žmonės užsiima šiuo verslu, o dėl uždarbio“, – pasakojo L. Puzonas.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

NATO praregėjo: įvertino, kuo iš tiesų užsiima Rusija, bet rimčiausias iššūkis lieka tarp eilučių (115)

Smegenų mirtis. Tokią šiurpią diagnozę NATO pernai pateikęs Prancūzijos prezidentas...

Šie būstai tyliai susišluoja didžiąją dalį pirkėjų: geriausius išgraibsto per kelias dienas (21)

Kalbant apie NT paklausą ir pasiūlą, dažniausiai aptariami naujos statybos būstai. Šešėlyje...

Gydytojas Morozovas įspėjo dėl vaistų nuo kosulio: jie gali suveikti kitaip negu tikitės (3)

Dar niekada sausas kosulys nekėlė tiek daug baimės ir aplinkinių agresijos kaip šiemet. Ir noras...

Katy Milkman | D+ nariams

Pavyks arba bus katastrofa: kaip reikės paskatinti visus pasaulio žmones skiepytis nepažįstama vakcina?

Jei žmonės nesutiks skiepytis, laukia katastrofa, tačiau tinkamai pasielgti gali paskatinti...

Verslininkai remia ne tik pinigais: gerais darbais keičia neįgaliųjų gyvenimus

Laikas prieš Kalėdas – puikus metas prisiminti gerus darbus. O jais didžiuotis gali ne tik...

Musvydaitė labai konkrečiai paskaičiavo, kiek per dieną privalote nueiti: paprastas būdas leidžia sužinoti, ar judate pakankamai (2)

Karantino laikotarpiu itin daug žmonių dirba namuose. Daugeliui biuras persikėlė į lovą, o...

COVID-19 pasiglemžė 37-erių Lietuvos stipruolio gyvybę (156)

Nuo koronaviruso infekcijos Kuršėnuose mirė sunkiaatletis, daugkartinis Lietuvos štangos...

Singapūras – pirmasis pasaulyje leis prekiauti laboratorijoje sukurta mėsa (4)

Mėsos ir kiaušinių pakaitalų gamintojui „Eat Just Inc.“ buvo leista pardavinėti...

Nuolat rasoja langai? Yra būdas, greitai išsprendžiantis šią problemą (5)

Šiuolaikiniai plastikiniai langai neretai rasoja, tai ypač dažnai nutinka šaltuoju metų laiku.

|Maža didelių žinių kaina