aA
1000 km lenktynėms „Alfa Romeo klubas” lenktynių komanda pasiruošė iš peties. Greitas „Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” automobilis, trys profesionalūs sportininkai ir būrys patyrusių mechanikų – tai šios komandos pamatas. Nes tik gera komanda gali laimėti, o laimėjusi džiaugtis pergale.
„Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” automobilis (waska.lt nuotr.)
„Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” automobilis (waska.lt nuotr.)
© A.Venskaus (www.waska.lt) nuotr.

Laimi komanda

Ne profesionalūs lenktynininkai ar puikiai paruošti sportiniai automobiliai laimi 1000 km lenktynes. Visi Palangos trasoje kažką laimėję sportininkai sutiks - lenktynes laimi komanda. „Alfa Romeo klubas” komanda tuo ir džiaugiasi - į liepos 13 d. startuojančias 1000 km lenktynes jie atvyko su darnia, profesionalia ir per metus puikiai „susigrojusia” komanda.

Prie komandos sportinio „Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” automobilio vairo sės trys patyrę „Alfa Romeo klubas” lenktynininkai. Visi iki vieno - prisiekę šios itališkų automobilių markės gerbėjai. Tai Rimvydas Agurkis, Tomas Plaščynskas ir Kastytis „Speed'as” Stankaitis.

Visi iki vieno su „Alfa Romeo” automobiliais susitinka ne tik per lenktynes, bet kiekvieną dieną. Galima sakyti, šie vyrai yra puikiausi šio ženklo ambasadoriai Lietuvoje.

„Patinka mums „Alfa Romeo” automobiliai. Ir kai sumanėme startuoti 1000 km lenktynėse – o tai buvo labai seniai – nekilo klausimų, kokį automobilį pasirinkti. Ar greitas mūsų „Diavolo Rosso”? Tai sprendžia komandos vadovas Mažvydas Jazbutis”, – su šypsenėle veide sako lenktynininkas Rimvydas Agurkis.

Ilgametis komandos vadovas Mažyvdas lenktynių metu spręs, kiek lenktynininkai galės „spausti” greičio iš 305 AG galios „Alfa Romeo” automobilio. Galima nuo starto iki pat finišo bandyti važiuoti „gazas-dugnas” rėžimu, tačiau yra bent tuzinas strateginių elementų, kuriuos vadovas turės apsvarstyti. Tai ir kuro sąnaudos, sustojimai aptarnavimo zonoje, padangų dėvėjimasis.

„Alfa Romeo GT” numeris 5

Trumpai apie „Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” automobilį. Po jo variklio dangčiu tūno legendinis, daug simpatijų už gražiausią šešių cilindrų variklio garsą sulaukęs lygiai V6 variklis, kuris galią į priekinius ratus siunčia pro „Bacci Romano” pavarų dėžę.

„Bacci Romano” pagamintos pavarų dėžės vertos atskiro rašinėlio. Nuo 1933-ųjų Italijoje veikianti kompanija puikiai užsirekomendavusi automobilių sporte. Ypač - deriniuose su „Alfa Romeo” automobiliais.

Dešimtmečius Romano šeimos valdoma kompanija negamina nieko kito, tik pavarų dėžes. 1000 km kelias šiems agregatams - vienas juokas.
Visos likusios greito automobilio dalys, pastuksenkime tris kartus į medį, taip pat be didelio vargo turi atlaikyti ilgas lenktynes nesudėtingoje 1000 km trasoje. O jei kas ir nutiks, komandos mechanikai yra pasiruošę gelbėti situaciją. Dienas prie „Alfa Romeo” automobilių leidžiantys vyrai šį sportinį automobilį išmano mintinai.

„Greitas automobilis ne tas, kuris pasiekia trasos įveikimo rekordą. Greitas yra lenktynėse nugalintis automobilis. Tokia štai mūsų strategija – lėkti su galva, nedaryti klaidų ir finišo liniją pasiekti kuo aukštesnėje pozicijoje”, – sako „Alfa Romeo klubas” lenktynių komandos pilotas Rimvydas Agurkis.

Automobilių
sporto mėgėjai visas naujienas gali rasti specialioje lenktynių
rubrikoje
.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Po Ispanijos mokslininkų atradimo COVID-19 pandemijos istoriją teks perrašyti iš naujo? (84)

Jeigu pasitvirtins tai, ką dar nerecenzuotame straipsnyje neseniai aprašė ispanų gydytojai,...

Automobilių mokestis gali įnešti pokyčių: perspėja dėl apgavysčių, dalies žmonių laukia du keliai (113)

Lietuvoje nuo liepos 1 dienos pradėjo galioti automobilių registracijos mokestis – jį reikės...

Šventinę dieną verta pasiimti skėtį (10)

Sekmadienio dieną lietaus bus mažiau, lis tik trumpai, didžiausia tikimybė prognozuojama...

Pasiturinčios vilnietės pažintis su užsieniečiu baigėsi skaudžia tragedija: prieš mirtį patyrė ypatingas kančias (259)

Vilniuje įsikūrusiai apartamentų nuomos bendrovei ir paplūdimio sporto šakų centrui vadovavusios...

Sirijos diktatoriaus šeimoje prasidėjo karas (120)

XX a. trečiajame dešimtmetyje Ali Sulaymanas al Wahhishas gavo pravardę Al Assadas, arba Liūtas,...

Netoli Vilniaus – laimės terapija tarp gyvūnų: vykdami čia nedarykite vienos klaidos (22)

Dubingių žirgyno pristatinėti tikrai nereikia – visi jį žino, tik ne visi yra buvę. Klausiu...

Šašlykai – baisi nuodėmė sveikatai? Jei atsiminsite kelias taisykles, galėsite valgyti be sąžinės graužaties (106)

Šašlykai – daugumos lietuvių labai mėgstamas, vasariškas ir... kartais netgi pavojingas...

Svarbesnis nei bet kada: nukraujavusių „Pacers“ viltys – į galingą Sabonio žaidimą (21)

Dvidešimt dviem NBA klubam ruošiantis artėjančiam 2019-20 metų sezono pratęsimui viena iš...

Komišką įvartį įmušęs „Bayern“ iškovojo ir Vokietijos taurę (3)

Miuncheno „Bayern“ futbolininkai šeštadienio vakarą Berlyno Olimpiniam stadione iškovojo...

Grybavimo sezonas – kas jau dygsta ir kiek per valandą gali uždirbti patyręs grybautojas kokie miškai grybingesni – Lietuvos ar Lenkijos (55)

Apie grybavimo sezoną kalbamės su Valdu Kaubre, Valstybinės miškų urėdijos vadovu, gamtininku...

|Maža didelių žinių kaina