Tik pergalės į Lietuvą atvažiavusiai „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komandai teko tenkintis antra vieta, o prizininkų pakylą užbaigė „Inter Rao Lietuva“ ekipažas su BMW M3.

Čempionais šiemet tapo broliai Nemunas ir Nerijus Dagilis bei pirmą kartą tokiu titulu pasipuošęs Benediktas Vanagas. 1000 km jie nuvažiavo per 9 val. 16 min. 30,236 sek.


Jungtinei belgų ir olandų komandai atstovavo Steve'as Vanbellingenas, Wardas Sluysas, Michaelas Verhagenas.

Kvalifikaciją laimėjusi „BarBar'a-Bauer Team“ dėl nuolatinių „Algirdai Aquila SR1“ bolido techninių problemų iš kovos dėl aukščiausių pozicijų pasitraukė dar pirmoje lenktynių dalyje, o galiausiai ir apskritai sudėjo ginklus.

Vietą geriausių trejete galėjusią pelnyti „Finance group – GSR“ ekipą („GSR Radical – SR5“) taip pat sustabdė gedimas, lenktynes ne kartą teko stabdyti dėl avarijų. Papildomos intrigos įnešė ir permainingas oras.

Lenktynių rezultatai absoliučioje įskaitoje

1. „General Financing – Autopaslauga“ („Porsche 911 GT3 Cup S“) - 9:16:30,236

2. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ („BMW M3 Silhouette“) – atsiliko 35 sekundėmis

3. „Inter Rao Lietuva“ (BMW M3) – 13 ratų

4. „Technorama-Wellman“ („Honda Civic Type R“) – 18 ratų

5. „Liqui Moly Racing Team“ („BMW E90 edva“) – 25 ratai

6. „Daumantų-Hoptrans“ („Porsche 968 EBR“) – 30 ratų

7. „Kaukas“ („VW Golf“) – 31 ratas

8. „Turbožiedas-Gitana“ („BMW 325i“) – 34 ratai

9. PBS („Lexus IS-F“) – 41 ratas

10. „Banymotorsport“ („Alfa Romeo 156“) – 42 ratai

Komandų rezultatai pagal klases

Pozicija Numeris Komanda Automobilis Ratai Laikas Atsilikimas
A3000
1 15 Technorama-Wellman Honda Civic Type R 316 09:17:11.06
2 89 Turbo žiedas-Gitana BMW 325i 300 09:17:34.37 16 ratų
3 5 Alfa Romeo klubas Alfa Romeo GT Diavolo Rosso 291 09:17:23.70 25 ratai
4 22 222 VW New Beetle RSI 289 09:17:04.45 27 ratai
5 88 Automanai Honda Integra 268 09:16:39.85 48 ratai
6 50 RS Service Team Renault Clio V6 Trophy 254 09:17:26.76 62 ratai
A3000+
1 8 Liq Moly Racing Team Lithuania BMW E90 edva 309 09:17:23.12
2 33 Prie kavos - Boso Racing Team BMW M3 285 09:17:17.17 24 ratai
3 99 AEGN Engineering Subaru Impreza 276 09:18:47.36 33 ratai
4 19 Viptuning BMW E90 265 09:17:49.53 44 ratai
5 30 Techninis Projektas Racing Mitsubishi Lancer EVO 9 173 09:16:31.49 136 ratai
6 54 Autoverslas Audi A4 147 04:48:57.19 162 ratai
7 10 Macrofinance Racing Team BMW M3 145 08:23:17.78 164 ratai
8 72 Autochemija Team Nissan 350Z 102 05:43:30.43 207 ratai
D
1 9 Kaukas VW Golf 303 09:17:46.95
2 34 Banymotorsport Alfa Romeo 156 292 09:16:51.87 11 ratų
3 7 Tygelis EVO Performance Seat Leon 291 09:17:22.54 12 ratų
4 11 Sparti reklama Racing Team BMW 120d 277 09:16:53.51 26 ratai
5 47 Autoprizme Racing Alfa Romeo Mito 244 09:16:42.07 59 ratai
6 55 Egliana-Supergreitis BMW 120cd 227 09:17:09.55 76 ratai
7 27 Varovas Škoda Fabia 176 09:18:08.58 127 ratai
GT
1 1 General Financing-Autopaslauga Porsche 911 GT3 334 09:16:30.24
2 12 Inter RAO Lietuva BMW M3 321 09:17:20.17 13 ratų
3 96 PBS Lexus IS-F 293 09:17:45.40 41 ratas
4 45 BRUM BRUM Sport BMW M3 281 09:18:24.86 53 ratai
5 77 Premia BTL Racing BTL Supirkimas24.lt 272 09:18:01.74 62 ratai
X1
1 21 Mojo Lounge Racing BMW M3 Silhouette 334 09:17:05.60
2 68 Daumantu-Hoptrans Porsche 968 EBR 304 09:17:38.19 30 ratų
3 4 AutoABC-SGR VAZ 2104 253 09:17:30.29 81 ratas
4 36 Finance group - GSR GSR Radical - SR5 214 06:15:21.08 120 ratų
5 2 BarBará-Bauer Team Algirdai Aquila SR1 191 06:17:57.71 143 ratai
6 24 Pinigine.lt-e100 racing Spire GTR 160 05:09:09.44 174 ratai

1000 km lenktynių eiga:

* * *

Palangoje, kaip ir didžiojoje Lietuvos dalyje, šeštadienį ryte pylė lietus, taigi lenktynės, kurios tęsėsi maždaug iki 21.30 val., prasidėjo šlapioje trasoje. Tik prieš startą vandens srautas nuščiuvo, bet vakarop dangus vėl buvo pratrūkęs.

Penktadienį vykusią kvalifikaciją laimėjo „BarBar'a-Bauer Team“ komanda su Ramūno Čapkausko pilotuojamu „Algirdai Aquila SR1“ automobiliu, kuri vieną ratą įveikė greičiausia - per 1:19,069 min. Perlipti 1 min. 20 sek. slenkstį sugebėjo ir antrą vietą užėmę svečiai iš Belgijos - „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ su „BMW M3 Silhouette“ automobiliu (1:19,770 min.).

Trečioje pozicijoje liko „General Financing – Autopaslauga“ ekipažas, vairuojantis „Porsche 911 GT3 Cup S“ automobilį (1:20,443 min.). Šįkart piloto kėdėje sėdėjo Benediktas Vanagas.

Šis komandų trejetas dominavo ir ketvirtadienį bei penktadienį vykusiose treniruotėse.

Iš viso šių metų 1000 km lenktynėse dalyvavo 38 komandos, tačiau dėl prieš pradžią patirtų gedimų prie starto linijos stojo dviem automobiliais mažiau.

Skaičiuojama, kad patiems kukliausiems dalyviams 1000 km lenktynės atsieina apie 30 tūkst. litų, tuo metu pagrindiniai lyderiai nepagaili net 200-300 tūkst. Lt. Biudžeto dydį lemia ne tik technikos kaina: 9 valandų maratonui sportiniai automobiliai gali būti ruošiami Lietuvoje, nuomojami arba perkami iš užsienio.

Pavyzdžiui, „General Financing-Autopaslauga“ komanda savąjį „Porsche 911 GT3 Cup S“ automobilį šių metų lenktynėms išsinuomavo iš garsaus Vokietijos lenktynininko Jurgeno Alzeno.

1000 km lenktynės - baigiamasis tris dienas Palangoje šurmuliuosiančios automobilių sporto šventės akordas. Prieš tai greičio ir technikos mėgėjai galėjo paganyti akis į istorinius automobilius, „Porsche“ klubo atvežtą techniką, Latvijoje populiarioje „Dzintara Volga“ („Gintarinė Volga“) lenktynių serijoje dalyvaujančius sovietinės gamybos „mamutus“, žiūrovų taip pat laukė Lietuvos traukos („drag“) lenktynių čempionatas, varžybos minižiede ir kiti renginiai.

Tikėtasi, kad 1000 km lenktynių renginius per visas šventės dienas aplankys maždaug 80-90 tūkstančių žiūrovų.

Praėjusiais metais nugalėtojais tapo Pietų Afrikos Respublikos atstovai Sunas Moodley, Manoghas Maharajus ir Andrew Culbertas („Porsche 911 GT3“).

Šimtatūkstantines žiūrovų minias pritraukiančios 1000 km lenktynės šiemet turi naują partnerį – pagrindinį naujienų portalą Lietuvoje DELFI. Automobilių sporto mėgėjai visas naujienas gali rasti specialioje lenktynių rubrikoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (594)