Šiemet „Aquila CR1“ vairuos trys čempionai - Ramūnas Čapkauskas, Vytautas Švedas ir Deividas Jocius.

D.  Jocius, V. Švedas, R. Čapkauskas

Ramūnas Čapkauskas puikiai pažįsta šį automobilį, jau dvejus metus jis būtent juo siekė pergalės 1000 km lenktynėse Palangoje. Ramūnas pasiekė ir Palangos trasos rekordą. Šiais metais trasa buvo modifikuota, jos vieno rato ilgis sumažėjo, ji pasidarė dar greitesnė, tad panašu, jog trasos įveikimo rekordas vėl bus pagerintas.

„Manau mūsų automobilis tikrai pajėgus ir vėl tapti trasos rekordininku. Tikiuosi, ties šia eilute ir vėl bus įrašytas mūsų komandos pavadinimas“, – sakė R. Čapkauskas.

Deividas Jocius taip pat nusiteikęs labai ryžtingai. Jis keletą kartų buvo išvažiavęs į Olandijos „Zaandvoort“ lenktynių trasą, kurioje bandė gerokai patobulintą automobilį. Šioje trasoje „Aquila“ net nevažiuojant pilnu tempu lėkė tokiu pat laiku, kokius rodė GT3 klasės automobiliai ir visai nedaug atsiliko nuo DTM mašinų.

„Šito automobilio potencialas milžiniškas. Nemanau, kad kas nors galės mums pasipriešinti šių metų lenktynėse Palangoje. Iki šiol esu iškovojęs antrą vietą lenktynėse, manau, po šių metų ir mano pavardė atsiras ant 1000 km lenktynių nugalėtojų taurės,“ – savo komandos galimybėmis neabejojo D. Jocius.

Trečias komandos narys – daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Vytautas Švedas - iki lenktynių Palangoje dar turės priprasti prie pasikeitusios technikos – pastaruosius dvidešimt metų jis daugiausiai laiko praleido ne ant asfalto, o žvyro trasose.

„Kol kas nuo mano lenktyninio kombinezono ir tiesiogine, ir perkeltine prasme nenuvalytos dulkės. Pagrindinis šio sezono tikslas buvo dalyvavimas pasaulio ralio čempionato etape, kuris vyko Lenkijoje ir Lietuvoje, bei Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatai, kuriuose siekiame nugalėti. Dabar teks skubiai prisiminti ir kaip automobilis valdomas ant asfalto,“ – sakė V. Švedas.

"Aquila CR1" automobilis

Iki lenktynių Vytautas turės keletą testų „Aquila CR1“ automobiliu Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Jų tikslas - adaptuotis prie milžinišką potencialą turinčio automobilio ir pačiam prisitaikyti prie kiek kitokio valdymo, negu ralio trasose.

Pastaruosius dvejus metus 1000 km lenktynėse šios komandos automobilį persekiojo techninės problemos, tačiau šiemet komanda itin rimtai ruošėsi ir tobulino techniką. Komanda džiaugiasi ir puikia atmosfera ekipos viduje – rėmėjai, sportininkai, tiesiog draugai – visi labai pergyvena ir daro viską, kas įmanoma, kad komanda galėtų siekti maksimalių tikslų.

„Kreipiame dėmesį į kiekvieną smulkmeną. Pernai daugiausia problemų turėjome dėl smulkių gedimų, kurie neleido siekti maksimalių rezultatų, todėl šiemet visas automobilis buvo iš naujo perrinktas,“ – pasakojo šios komandos lyderis R. Čapkauskas.

Šių metų automobilyje įmontuotas naujas žymios Olandijos įmonės KMS paruoštas BMW variklis, specialiai skirtas ilgų distancijų lenktynėms.

Automobilis išvysto 480 arklio galių ir apie 450 Nm sukimo momentą, jis sveria 1100 kg. „Aquila CR1“ sumontuota sekvencinė elektronikos kontroliuojama pavarų dėžė. Elektronika neleidžia perjungti žemesnės pavaros, jeigu automobilis važiuoja pernelyg greitai.

Jame įmontuota pati geriausia, kokią įmanoma rasti rinkoje, stabdžių sistema, pritaikyta specialiai ilgoms distancijoms. Jame sumontuotas 80 l degalų bakas.

„Darėme viską, kad automobilis būtų ne tik galingas ir greitas, bet ir patikimas. Palyginus su pernai metais, labiausiai jaučiasi gerokai padidėjusi dinamika – dabar iš posūkio „Aquila“ išvažiuoja gerokai greičiau. Manau šiais metais su dideliu sirgalių palaikymu mes privalome nugalėti. Nors nuo netikėtumų niekas nėra apdraustas, tačiau tikiuosi, kad pagaliau fortūna nusišypsos ir mums,“ – sakė daugkartinis Lietuvos ir Pabaltijo žiedinių lenktynių čempionas R. Čapkauskas.

1000 km lenktynės Palangoje vyks liepos 16-19 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)