aA
Neįsidėmėti „Aquila CR1“ automobilio tiesiog neįmanoma – jis ryškiai išsiskiria iš visų 1000 km lenktynių dalyvių. Šiuo įspūdingai atrodančiu bolidu „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ komanda jau trečią kartą bandys šturmuoti lenktynių podiumą.
Aquila CR1
© Organizatorių nuotr.

Ankstesni du kartai taip pat buvo daug žadantys, tačiau abu sykius iš kovos dėl prizinių vietų teko trauktis labai anksti – vis pavesdavo gedimai.

Lenktynių atidarymo parade „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ ekipos lyderis Ramūnas Čapkauskas DELFI sakė šįkart esantis kur kas labiau užtikrintas dėl „Aquila CR1“ patikimumo.

Ramūnas Čapkauskas (dešinėje)
Ramūnas Čapkauskas (dešinėje)
© DELFI (D.Lauručio nuotr.)

„Šiuos metus jis niekur nelenktyniavo. Po praėjusių metų buvo daug klausimų, ką toliau daryti su šiuo automobiliu, nes visi jo komponentai labai brangiai kainuoja. Vis tik buvo nuspręsta iš esmės keisti jo techninę pusę, tad nuo ankstyvo pavasario jis buvo tobulinamas“, – DELFI sakė R. Čapkauskas.

Lyginant su pernai automobilis buvo perrinktas iš pagrindų, tiesa, dėl to techniniai parametrai nepakito. „Aquila CR1“ dabar turi 4.0 l V8 variklį iš BMW M5. Jo galia – 480 AG, o automobilis sveria – 1100 kg.

„Variklis yra naujai pagamintas, turi naują valdymo bloką. Perrinkti buvo ir visi kiti agregatai – greičių dėžė, sankaba, pusašiai, guoliai, vairo kolonėlė ir t.t. Šiemet nusprendžiau perimti automobilio ruošimo darbus daugiau į savo rankas, nes anksčiau tuo besirūpinusiems specialistams trūko kompetencijos. Todėl dabar žinau visas šio automobilio smulkmenas, ko anksčiau nebuvo, tai yra didžiausias privalumas“, – teigė sportininkas.

Automobilių sporto mėgėjai visas naujienas gali rasti specialioje lenktynių rubrikoje!

Nors R. Čapkauskas pasakojo apie puikiai parengtą automobilį, vis dėlto pirmoji treniruotė ketvirtadienį į miltus sumalė jo žodžius – „Aquila CR1“ vėl pradėjo rodyti technikos kaprizus, kurie iškart priminė ankstesnių metų nesėkmes.

Vis dėlto iki lenktynių dar yra laiko, tad tikimasi, kad problemos bus išspręstos ir pasikeitusi „Aquila CR1“ pasirodys rekonstruotoje trasoje šeštadienį. Paklaustas, kaip vertina pokyčius trasoje, R. Čapkauskas sakė: „Trasa tapo profesionalesnė nei buvo iki šiol, todėl pokyčius vertinu teigiamai. Asfaltas tapo lygesnis ten, kur buvo duobės. Ji praplatėjo ir tai bus privalumas. Be to, asfaltas – ne bet koks, kurį matome gatvėse, jis yra su akmenukų priemaišom, tad manau, kad bus geresnis sukibimas. Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad trasa sutrumpėjo, tad rato įveikimo laikai bus geresni. Mūsų automobiliui bus privalumas ir labiau sportiniai posūkiai – ilguose ir greituose posūkiuose jį labai veikia aerodinamika, o jeigu moki jį valdyti – galima išgauti labai didelį greitį“.

Beje, R.Čapkausko pavardė taip yra ir „Palanga Visit Apartments” komandos sąraše, tačiau jis tikino, kad plėšytis nežada ir pagrindinį dėmesį sutelks „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ ekipai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Susigundė populiaria idėja pagyventi dviese 18 kvadratų bute: patirtis buvo nepamirštama

Per aukštai ir per garsiai – tai du pirmiausiai į galvą šaunantys įspūdžiai po bandymo...

Pilantis prakaitas, tirpstančios galūnės ir besidaužanti širdis: turintys šį sutrikimą papasakojo, ką reikia ištverti (25)

Pilantis prakaitas, tirpstančios galūnės ir širdis besidaužanti taip, lyg tuoj išlips per...

Lietuvis pavėžėjas pasidalijo įsimintiniausiomis kelionėmis: nuo išgėrusių mamyčių, merginų pasiūlymų iki studentų be drabužių (149)

„Kiekviena kelionė yra individuali ir savotiškai smagi: būna, žmonės nori pasidalinti savo...

Tarnybinio policijos šuns radiniai „Karklėje“ ir toliau stebina: narkotikus slėpė ir palapinėse, ir automobiliuose

Šiandien besibaigiantis muzikos festivalis „Karklė 2019“ ne visiems taps linksmu prisiminimu....

Lietuvos rinktinės kandidatų sąrašas sutrumpėjo viena pavarde (44)

Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės treneriai po turnyro Suomijoje, kur sutriuškino aikštelės...

Sužadėtuvės: ar tikrai tik vyrai turi pirštis moterims ir kiek kainuoja žiedai (77)

Pagal tradicijas, vyras turėtų klauptis ant kelio ir iš kišenės ištraukęs žiedą pirštis savo...

Garsenybių trenerė Rasa Vilkienė augindama 3 dukras laikosi griežtos taisyklės: kol kas tai veikia (95)

Neretai garsenybių trenere įvardijama Rasa Vilkienė savo socialiniame tinkle dalijasi ne tik...

Su krepšininkais namo grįžęs Rapšys: Kalnietis domėjosi, ar lagamine nėra viršsvorio su medaliais (6)

Lietuvos plaukikas Danas Rapšys sekmadienį grįžo iš kone du mėnesius trukusios turnė Azijoje....

Pasaka Italijos pakrantėje: vienas gražiausių miestelių abejingų nepaliks

Pietų Italijos siela alsuojantys Pozitanas yra nedidelis miestelis prie Amalfio pakrantės, kuris...

Vilniuje prasideda senovinių automobilių žygis Baltijos keliui paminėti (16)

Vilniuje sekmadienį prasideda senovinių automobilių ir motociklų žygis Baltijos keliui paminėti.