Pasibaigus „ENEOS 1006 km“ lenktynėms komandos skaičiuoja pinigus: kas, kiek ir kam išleido. Didžiausias automobilių sporto renginys sportininkams kainuoja dešimtis tūkstančių eurų. Ypač tiems, kas kovoja dėl lyderių pozicijų.
„Dynami:t Energy“ komandai lenktynės kainavo 20 tūkst. eurų
© Egidijaus Babelio nuotr.

Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidia, A3000 klasės nugalėtojų „Dynami:t Energy“ komandos, prasibrovusios į bendros įskaitos lyderių dešimtuką lenktynininkas Mantas Matukaitis juokiasi, kad ir jiems lenktynės kainavo penkiaženklę pinigų sumą. Tik į ją įskaičiuotas ir „BMW M3“ automobilio pirkimas.

„Po lenktynių teko kalbėti su kitų į lyderių dešimtuką papuolusių komandų atstovais. Visi skaičiuoja penkiaženklius biudžetus lenktynėms. Mūsų biudžetas irgi išėjo penkiaženklis. Tik į jį įskaičiuotas ir automobilio pirkimas bei ruošimas“, – nusijuokė M. Matukaitis.

Varžėsi su sau lygiais, atsidūrė tarp lyderių

20 tūkst. eurų. Tiek kainavo lenktynininkų M. Matukaičio, Aistės Antanaitytės-Matukaitės, Tado Aganausko, Benedikto Sinkevičiaus ir komandos vadovo Aleksandro Dainio galimybė laistytis „ENEOS 1006 km“ lenktynių nugalėtojų savo klasėje šampanu nuo aukščiausio pakylos laiptelio. Ir tokia suma ne tik už lenktynių startinius mokesčius, degalus, padangas, į ją patenka ir „BMW M3“ automobilio pirkimas bei paruošimas. Komandos atstovai sako, kad investicija atsipirko su kaupu.

„Važiuodami į šias lenktynes apie bendrą įskaitą, tuo labiau apie greičiausiųjų dešimtuką net nesvajojome. Atvykome čia varžytis su sau lygiais. A3000 klasė nėra maža, bet po pirmųjų treniruočių pamatėme, kad esame pajėgūs varžytis dėl podiumo. Mūsų tikslas buvo ant jo patekti“, – aiškino M. Matukaitis.

Varžybose techniškai standartinis 1995 metų gamybos „BMW M3“ automobilis toli gražu nebuvo pats greičiausias, komanda prieš lenktynes kvalifikavosi 28-oje vietoje.

BMW degalų bakas – taip pat standartinis, 55 litrų talpos, vertęs dažnai, maždaug kas pusantros valandos sukti į degalinę. Per beveik 9 valandų lenktynes „Dynami:t Energy“ panaudojo tik 6 padangas. Ne 6 komplektus, o 6 padangas, iš kurių 4 dar tiks treniruotėms.

Taupiai, atsargiai važiavusi komanda sugebėjo ne tik nugalėti A3000 klasėje, bet ir iškovoti 10-tą vietą bendroje įskaitoje.

Receptas – paruošti namų darbai ir truputis sėkmės

Komandos vadovas dėl tokio rezultato dėkoja automobilį ruošusiam Giedriui Firantui ir jo komandai, bei lamingiems atsitiktinumams, leidusiems puikiai susiklostyti lenktynių scenarijui.

„Automobilis lenktynių metu dirbo fantastiškai ir visą distanciją atlaikė beveik be jokių problemų. Reiškia, kad namų darbai buvo atlikti visu 100 proc. Stojome tik tada, kai vairuotojams reikėjo keistis. Taip pasisekė, kad bent 5 keitimus atlikome saugos automobilio fazės metu. Beveik nepraradome laiko“, – kalbėjo komandos strategas A. Dainys.

„Didesnių problemų turėjome tik per treniruotes, kai bake likus mažiau degalų jie teliuškavosi, automobilis pradėjo trūkčioti. Tą išsprendė mechanikai, į baką įkišdami kempinę. Per lenktynes automobilis beveik nebetrūkčiojo, tik degalus reikėdavo anksčiau piltis“, – pasakojo T. Aganauskas.

Automobilis ožiuotis pradėjo tik paskutinę valandą, prie vairo sėdęs M. Matukaitis išgirdo dunksėjimą perjungiant pavaras, kuris vis stiprėjo artėjant finišo link.

„Matyt reduktorius paskutines dienas gyveno“, – spėjo jis, kuri gi detalė tiek nervų suėdė. Bet standartinis „BMW M3“ atlaikė visą distanciją.

Už tai atskirą padėkos žodį komandos vadovas tarė gražiai su technika besielgusiems lenktynininkams, itin greitai ir techniškai važiavusiam „Dynami:t Energy“ komandos naujokui B. Sinkevičiui.

„Šiose lenktynės visos komandos grandys dirbo idealiai. Nors pajėgumais toli gražu nesilygiuojame į lyderius, važiuojam standartiniu automobiliu ir tomis pačiomis padangomis visą lenktynių savaitgalį, mums pavyko nuversti kalnus. Papuolėme į TOP-10. Nebuvau toks laimingas nuo 2012 metų, kada tapau Lietuvos ralio čempionu“, – tęsė komandos vadovas.

Automobilyje važiavo ne vieni

A. Antanaitytė-Matukaitė, šeimyninėje komandoje vairuotojo sėdyne besikeitusi su vyru Mantu, juokavo, kad jiems padėjo pernykštis talismanas – besišypsantis geltonas guminis kamuoliukas.

„Pernai metais parado Palangos centre metu prie mūsų priėjo mama su sūnum, paprašė nusifotografuoti. Mes jos sūnų įsodinom į automobilį, berods ir šalmą uždėjom, pasijuokėm kartu, ir jis nueidamas davė žaislinį kamuoliuką. Sakė, kad jis atneš sėkmę.

Pernai atnešė. Tai ir šiemet įkišom jį tarp skydelio ir saugos lankų. Tai buvo mūsų talismanas, kuris visada mums šypsojosi, ir padėjo. Automobilyje važiavome ne vieni“. – istoriją papasakojo A. Antanaitytė-Matukaitė.

Ne viena ji buvo visų lenktynių metu. Mat važiavo vienoje komandoje su savo vyru M. Matukaičiu. „Dynami:t Energy“ komanda įeina į šių lenktynių istoriją dar ir todėl, kad joje per 17 metų istoriją važiavo vienintelė šeima. Tokia šeima, kurią subūrė būtent 1000 km lenktynės Palangoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Prabilo mįslingai mirusio kario artimieji: mirties priežastis yra visiškai neaiški (312)

Savaitgalį vykusios karių linksmybės baigėsi mįslinga tragedija – netikėtai mirė 25-erių...

Užkalnis. Kodėl gyvename blogai? Nes turime per daug atostogų ir laisvų dienų (624)

Palaukit, apie ką aš čia vėl? Apie tą patį: kad turime Lietuvoje viską, ko nusipelnome, ir dar...

Ulevičius: Palangoje sustabdytas „Cadillac“ – ne Karbauskio patikslinta 00.20 (338)

Ketvirtadienio vakarą naujienų portalas lrytas.lt paskelbė, kad Palangos prieigose vykdyto...

Po dailidžių ir studentų sviesto iššūkio „Žalgirio“ treneris prabilo apie būtinas permainas (13)

5 tūkst. gyventojų neturinčio Klaksviko (Farerų salos) futbolininkai nepasimetė šimtą kartų...

Karolina Meschino prakalbo apie siaubingus kompleksus, kurie kamuoja nuo pat vaikystės: rengėsi net tėčio drabužiais (125)

Kompleksų, ko gero, turi kiekvienas žmogus – net ir žvaigždės prisipažįsta, kad vienu ar kitu...

Ginekologė įspėja neprisižaisti: įvardijo pačią nepatikimiausią priemonę nuo nėštumo (54)

Nors rinkoje apstu įvairių priemonių apsisaugoti nuo neplanuoto nėštumo, ne visi linkę jomis...

Alikantėje įstrigę lietuviai kelias valandas duso lėktuve (41)

Ketvirtadienio popietę iš Alikantės į Kauną turėjęs skristi „Ryanair“ oro linijų...

Kaip aš sužinojau, kad mano vyras vedė kitą moterį (10)

Yve Gibney, nacionalinės sveikatos tarnybos medicinos sesuo iš Mersisaido, buvo laimingai...

Keleivis nufilmavo paskutines akimirkas prieš lėktuvo katastrofą (26)

Praeitą savaitę prie Pretorijos miesto Pietų Afrikos Respublikoje sudužo lėktuvas. Du žmonės...

Romantiškiausia Lietuvos vieta – čia jums reikės daug pinigų (69)

Nors romantika ir pinigai dažniausiai neturi nieko bendro, vis tik norėdami pasiekti...