Pirmojoje pozicijoje nuo starto pradžios buvęs Mindaugo Neliubšio, Konstantino Calko ir Rustamo Akiniyazovo ekipažas apie dvidešimt minučių stovėjo techninio aptarnavimo juostoje, kol mechanikai pakeitė pavarų dėžės kompresorių.

„Sugedo kompresorius, kuris jungia pavaras. Tiesiog nepripumpuoja oro ir negalima perjungti pavarų. Praradome labai daug laiko dėl to“, – pasakojo Mindaugas Neliubšys.

Gracingam „Radical SR8“ dulkant techninio aptarnavimo juostoje varžovai suko ratus trasoje. Buvę lyderiai į priekį užleido „BarBar'a-Bauer by Algirdai“ komandą, Benedikto VanagoGeneral FinancingSTIHL“ ir „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ komandas. Lyderiai, kai M. Neliubšio ekipažas grįžo į trasą, jau buvo nutolę 9-iais ratais. Per pirmą pusvalandį sportininkai atkovojo vieną ratą.

„Radical SR8“ yra labai greitas automobilis, bet ne tiek, kad taip paprastai lenktynes laimės. Jiems reikia laukti varžovų klaidų.

„Manau viskas yra realu. Ir lyderių technika gali sulūžti. Reikia važiuoti, žiūrėti ir tikėtis, kad nebebus problemų ir nedarys. Gaila, kad tiek darbo įdėta buvo, ypač kai visi važiavome stabiliai, bet taip būna, nieko čia nepadarysi. Reikia važiuoti toliau“, – pasakojo M. Neliubšys.

Panašu, kad sulaukė. Praėjus pusvalandžiui, dėl techniniu problemų iš trasos buvo ištemptas prieš tai lyderių tapęs R. Čapkausko automobilis, o vos po 30 sekundžių trasoje sustojo ir B. Vanago komandos „Porsche“.

Naujais lyderiais tapo dar didelių problemų nepatyrę belgai Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“ su „BMW M4 Siluetthe“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)