Šeštadienio vidurdienį prie starto linijos stojo 42 komandos, pradėjusios maždaug dešimt valandų truksiančias ištvermės varžybas. Nors techninėje komisijoje buvo registruotos 44 komandos, šeštadienio lenktynių sulaukė kiek mažiau jų – „Blue Ghost Racing Team” ekipai lenktynės baigėsi sudaužius „Toyota Celica“ penktadienio treniruotėje, o „Mojo Lounge Racing“ savąjį BMW M4 apdaužė kvalifikacijoje.


Iš pirmos pozicijos 1000 km lenktynėse startavo „General Financing – Autopaslauga“, kurios pilotas Jeroenas Bleekemolenas su „Porsche 911 GT3 CUP“ penktadienio kvalifikacijoje buvo greičiausias, trasos ratą įveikęs per 1 min. 09,679 sek. Antroje pozicijoje buvo „Juta – KG Group“ su „Porsche Carrera GT3 CUP“, o iš trečios vietos startavo „Algirdai Racing Team“ su „Aquila SR1“.

Maždaug po 15 ratų pirmą kartą trasoje pasirodė saugos automobilis, o tuo metu sugedo vienais iš favoritais laikytos „Algirdai Racing Team“ automobilis „Aquila SR1“. Kiek vėliau staiga prasidėjo lietus, kuriam dauguma komandų nebuvo pasiruošusios. Trasoje prasidėjo "dailusis automobilių čiuožimas", kuris žiūrovams padovanojo aibę avarijų, o mechanikams - neišsprendžiamus galvosūkius serviso zonoje. Įpusėjus lenktynėms išryškėjo tvirtas lyderių trejetas: „General Financing - Autopaslauga by Pitlane“ su „Porsche 911 GT3 CUP,“ „JUTA - KG GROUP“ su „Porsche Carrera GT3 CUP“ ir „Balpol-15min powered by Oktanas Racing“ su „Porsche Porsche 911 GT3 Cup“.

Atrodė, kad situacija trasoje tapo stabili, tačiau 247 rate lyderiai General Financing - Autopaslauga by Pitlane pateko į incidentą. Sebastiaano Bleekemoleno vairuojamas Porsche 911 GT3 CUP slysdamas posūkyje kliudė betoninį atitvarą. Iš pažiūros automobilis stipriau nenukentėjo, tačiau nedidelė klaida kainavo brangiai - buvo pažeistas radiatorius, jį teko keisti ir tai šią komandą nubloškė į devintą vietą.

Likus porai valandų iki finišo, aiškiais lyderiais tapo „JUTA - KG GROUP“ ir „Balpol-15min powered by Oktanas Racing“. Vis dėlto apmaudi pastarosios ekipos klaida, kai automobiliui nebuvo užpiltas reikiamas kiekis degalų ir bolidas sustojo trasoje, paskutinę valandą sumažino intrigą. Tai buvo lemiamas lūžis lenktynėse ir brolių Gelžinių bei Tautvydo Barščio komanda „JUTA - KG GROUP“ tapo šešioliktųjų 1000 km lenktynių nugalėtojais.

Praėjusiais metais po virtinės avarijų anksčiau laiko sustabdžius lenktynes laimėtojais buvo paskelbta „Liqui Moly Racing Team“ ekipa, važiavusi „BMW E90 Edva“ automobiliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (457)