Naujausios modifikacijos 991 kėbulo „Porsche 911 GT3 Cup” automobilį naudos ir „Oktanas Racing“ komanda, kuri į Palangą atvažiuoja lenktyniauti išskirtinai tik šios markės automobiliais. Juo šį sezoną Nerijus Dagilis lenktyniauja Didžiosios Britanijos „Porsche“ čempionate.

Pristatome vieną pagrindinių kandidatų į pergalę šių metų „ENEOS 1000 km“ lenktynėse:

Naujausias GT3 serijos „Porsche“ tradiciškai turi „boxer“ tipo benzininį 3,8 l darbinio tūrio variklį, kuris išvysto maksimalius 460 AG (esant 7500 aps/min). Variklis gali pasiekti maksimalius 8500 aps/min.

Virš galinės ašies sumontuotas variklis per trijų diskų sankabą galinius ratus suka sekvencinės 6 pavarų greičių dėžės pagalba per blokuojamą galinį diferencialą. Pavaros perjungiamos pneumatikos pagalba svirtelėmis prie vairo. Tai pirmas „Porsche GT3 Cup”, kurio pavaros perjungiamos tokiu būdu, o ne tradicine pavarų perjungimo svirtimi.

90 procentų kėbulo yra pagaminta iš aliuminio, durelės – iš anglies pluošto. Automobilyje įrengti naujausios modifikacijos FIA aprobuoti saugos lankai ir tokia pati kaip DTM lenktynėse naudojama vairuotojo evakuacijos sistema.

Dėl mažesnio oro pasipriešinimo automobilio dugnas yra visiškai lygus, jame numatyti tik ortakiai stabdžių ir transmisijos aušinimui.

Pilnai parengtas lenktynėms šis automobilis sveria 1200 kg, jame numatytas 100 litrų talpos specialus degalų bakas, sumontuotas priekyje.

Viduje – greitai nuimamas vairas, reguliuojama sėdynė su specialiu prie vairuotojo sėdėsenos prisitaikančiu pagrindu, pavarų perjungimo svirtelės pagamintos iš anglies pluošto.

Automobilyje įmontuota automatinė gaisro gesinimo sistema ir, žinoma, šešiataškiai sportiniai saugos diržai.

Integruota pneumatinė automobilio pakėlimo sistema „air-jack“ skirta greitesniam ratų keitimui, o patys ratai prie ašies tvirtinami viena veržle centre, tad juos pakeisti galima per keletą sekundžių.
Automobilio pakabos konstrukcija identiška standartiniam modeliui, tačiau jos komponentai yra visiškai kitokie. Priekyje – „McPherson“ tipo, gale – nepriklausoma. Be to, šiame automobilyje ji yra reguliuojama – keičiamas ratų išvirtimas, suvedimas ir taip vadinamas „kasteris“, galima reguliuoti priekinių ir galinių stabilizatorių tvirtumą.

Automobilio matmenys: ratų bazė 2458 mm; ilgis 4547 mm; plotis 1851 mm; aukštis 1280 mm. Šio automobilio laisvoje prekyboje nėra, jį gali įsigyti tik išskirtinės lenktynių komandos, pasirinktos „Porsche Motorsport“. Paprastai pirmaisiais gamybos metais nauji šie automobiliai parduodami tik toms komandoms, kurios dalyvauja įvairių šalių „Porsche“ taurės lenktynėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją