aA
Mechanikai prieš „ENEOS 1006 km lenktynes“ miega mažai. Vieni paskutinę naktį skiria detaliai automobilio apžiūrai, kiti šalina treniruotėse išlindusias problemas. Kad per lenktynes viskas vyktų idealiai.
Automobilio traukos trūkumą bando išspręsti kempine
© Egidijaus Babelio nuotr.

„Dynami:t Energy“ komandos mechanikai naktį leido bandydami į BMW kuro baką sukišti kempinę, rašoma komandos pranešime.

Kvalifikacija baigėsi anksčiau laiko

„ENEOS 1006 km lenktynių“ kvalifikacijos metu „Dynami:t Energy“ komanda susidūrė su problema – kai degalų bake lieka mažiau nei pusė, variklis pradeda trūkčioti. Prarandamas greitis. Pravažiavus vos penkis ratus apie problemą iš BMW vairavusio Benedikto Sinevičiaus išgirdęs komandos vadovas Aleksandras Dainys nusprendė jį sustabdyti. Kvalifikacija komandai baigėsi vos prasidėjusi.

„Neverta gadinti technikos prieš lenktynes. Ypač, kai ji reiškia kaprizus. Sustabdžiau Benediktą, kad ta problema nesukeltų ko nors skaudaus. Dabar mechanikai bandys ieškoti, kur slypi bėda“, – dar neįpusėjus kvalifikacijai sakė A. Dainys.

Komandos technikai iki vėlyvo vakaro spėjo išrinkti kone visą „BMW M3“ priekinę dalį. Bet bėdos nerado. Vyriausias mechanikas Giedrius Firantas, puikiai pažįstantis BMW automobilius, mat su tokiu važiuoja Lietuvos ralio čempionate sugalvojo teoriją.

Kempinė į degalų baką

„Automobilio variklis trūkčioja tiesiojoje išvažiuojant iš dešinio posūkio. Šio E46 serijos BMW degalų bakas, montuojamas po galine sėdyne yra dvigubo burbulo formos. Degalų siurblys – dešinėje. Sukant į dešinę kuras perbėga į kairę pusę, ir siurblys jo negauna. Variklis netenka galios“, – paaiškino G. Firantas.

Problema neskausminga, bėdos daug nepridarys, bet lenktynėse gali kainuoti daug brangaus laiko – kai degalų bake lieka mažiau nei pusė, arba automobilis nevažiuos taip greitai, arba reikės labai dažnai stoti piltis degalų. Dėl podiumo A3000 klasėje kovoti žadančiai komandai netinka nei vienas variantas.

Sprendimas – į baką per naktį buvo sukiša kempinė, kuri neleis degalams teliuškuotis. Taip ekipa į degalinę galės sukti tik užsidegus apie tuščią baką perspėjančiai lemputei ir starto finišo tiesiosiose nepraras greičio.

Palankus startas rikiuotės viduryje

Nepaisant vos 5 ratus trukusio komandos kvalifikacinio važiavimo, „Dynami:t Energy“ nariai džiaugiasi – naujokas B. Sinkevičius vos išvažiavęs į trasą sugebėjo pranokti lūkesčius įvažiuodamas antrą geriausią laiką A3000 klasėje.

„Automobilis važiuoja puikiai, jis puikiai valdomas. Jeigu nebūtų trūkčiojęs, būčiau važiavęs dar greičiau. Mechanikams išsprendus šią problemą, manau, galėsime kovoti ir dėl pergalės klasėje“, – įspūdžiais dalinosi B. Sinkevičius, komandai per porą kvalifikacijos ratų iškovojęs 28-tą starto poziciją tarp visų automobilių „ENEOS 1006 km lenktynėse“.

„Startuosime viduryje. Tai yra labai gerai, mat būsime savo vietoje. Priekyje – greitesni ir galingesni automobiliai, kurie prasidėjus lenktynėms nurūks priekin. Už mūsų – lėtesnės komandos, kurios mūsiškio BMW nepavys. Tadas Aganauskas, kuris rytoj pradės lenktynes, iš karto galės važiuoti savo tempu niekieno netrukdomas“, – mintimis pasidalino komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Rusija atvėrė slaptą teritoriją: vietiniai ne tik nesutinka ten vežti žurnalistų, bet net nenori garsiai minėti pavadinimo (94)

Šichanų miestelis, kuriame buvo kuriamas sovietinis cheminis ginklas, neseniai tapo prieinamas...

Jauniausia troleibuso vairuotoja seka tėvo pėdomis: mergvakariai, miręs keleivis ir keisčiausias prašymas (73)

Prieš porą savaičių Vilniaus gatvėmis išriedėjo jauniausia troleibuso vairuotoja Justina...

Lietuvos atstovas šių metų „Eurovizijoje“ Jurijus Veklenko: viduje aš ruošiau laimėtojo dainą pildoma (486)

Paaiškėjus, kad šių metų „Eurovizijos“ konkurse Lietuvai atstovaus atlikėjas Jurijus...

Valančiūnas lemiamu metu surengė tikrą šou: pataikė tritaškį ir buvo per plauką nuo sezono rekordo (6)

Į Lietuvą ir atgal susitvarkyti savo dokumentų suskraidęs Jonas Valančiūnas grįžo į NBA...

„Lentpjūvė iš pragaro“ – viena brutaliausių Antrojo pasaulinio karo paslapčių (156)

Po daugiau nei 70 metų tylos į viešumą braunasi viena ilgiausiai saugotų ir siaubingiausių...

Orai: ateina pavasaris (12)

Sekmadienį mūsų šalyje debesys pamažu plonės, vakariniuose rajonuose vis dažniau pasirodys...

Unikauskas pataria – ką daryti, kad nereikėtų vaistų: sveikata priklauso nuo 4 dalykų (53)

„Mūsų sveikata nemažai priklauso nuo mūsų pačių, tik labai svarbu laikytis keturių...

Skandalas dėl pinigų plovimo „Swedbank“ kirto skaudžiai: prarado milijardus, reputacijai – smūgis (197)

Pinigų plovimo skandalo centre atsidūrusio vieno didžiausių Švedijos bankų „Swedbank“...

Laidotuvių tradicijos keičiasi kardinaliai: organizatorė išklojo keistus lietuvių pageidavimus (33)

Dar prieš kelerius metus išgirdę žodį „ laidotuvių planavimas “, daugelis turbūt būtų...

Kūdikiui atliko labai neįprastą operaciją: ar jos reikia, išduoda ir veidas (27)

„Gimė gražus kūdikis, o vėliau galvos forma ėmė keistis, ar tai normalu?“, – Vaikų...