aA
Savaitgalį Palangoje startuos tradicinės „1000 km” lenktynės. Šiuo metu – pats pasiruošimo grandiozinėms lenktynėms įkarštis, o į pajūrį pradeda rinktis pirmieji dalyviai.
© DELFI (P.Garkausko nuotr.)

Ties įvažiavimu į Palangą verda darbai – statomos tribūnos, didžiulės palapinės, įrenginėjami atitvarai, statomos tvoros.

Šalia trasos jau galima išvysti ir pirmuosius lenktynių dalyvius – pirmieji į Palangą atvyko britai. „DFDSDHR.COM“ ekipa varžysis A3000 klasėje. „Ford Escort“ automobilį vairuos Dave'as, Drew ir Mickas Hollandai. Komandos sunkvežimis jau stovi trasos prieigose.

Beje, Hollandų šeima lenktynėse Palangoje dalyvauja nuo pat jų pradžios 2000-aisiais.

Šių metų lenktynėse dalyvaus 44-ios komandos.

„Dabar jau drąsiai galime tvirtinti, jog sportininkus ir žiūrovus pradžiuginsime visa eile naujovių, geresnėmis darbo ir poilsio sąlygomis, o bene svarbiausia – nauja, žymiai patogesne ir saugesne trasa“, – teigia lenktynių organizatorius, „Promo events“ vadovas Darius Jonušis.

Šalia Palangos aplinkkelio ryškėjantys būsimojo lenktynių miestelio kontūrai šiemet irgi gerokai skirsis nuo per eilę metų jau įprastų akiai.

„Ne tik pakitusi trasos forma įpareigojo mus ieškoti naujovių itin svarbiose dviejose pitlane ir paddock zonose, - sako jau kelinti metai aktyviai talkinantis įrengiant laikinąjį lenktynių miestelį „Lancia“ klubo prezidentas Rimantas Stapulionis. – Šiemet šios dvi zonos bus daug patogesnės ir lenktynininkams, ir žiūrovams, kurie pakilę į antrąjį pitlane aukštą jo balkonais galės žygiuoti ištisai, sulyg kiekvienu garažu nesileisdami ant žemės ir vėl nekopdami aukštyn. Lenktynininkams įrengsime geresnes automobilių priežiūros ir remonto sąlygas, tieksime jiems pastovią elektros srovę, kad jų rimties nebetrikdytų burzgiantys generatoriai“.

Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiemet itin daug pastangų reikalauja specifinė trasos apsauga. Pirmadienį darbininkai pradėjo vežti ir montuoti specialios technikos reikalaujančius apsauginius pamatinius blokus, sveriančius po toną ir kurių iš viso bus paklota per 200. Paskutiniai blokai bus sumontuoti trečiadienį, jau uždarius trasą.

 
Trasos apsaugai kasmet naudojami ne tik masyvūs pamatų blokai ar metalinės tvoros, bet ir paprasčiausia „stop“ juosta, įspėjanti žiūrovus, kad į ja paženklintą teritoriją brautis nevalia. Tokios juostos šiemet bus panaudota per 10 kilometrų.

„Per 15 metų, kai čia rengiamos 1000 km lenktynės, kasmet per labai trumpą laiką išaugantis lenktynių miestelis – neatsiejama viso renginio infrastruktūra - mažai ką bestebina, - sako „Promo events“ atstovas Martynas Tankevičius. – Palangiškiai ir kurorto svečiai jau įprato prie kiekvieną vidurvasarį Palangos veidą gerokai pakeičiančių permainų, bet mums ir mūsų talkininkams sukurti sportininkus ir žiūrovus tenkinančią infrastruktūrą – nemenkas iššūkis. Tačiau dirbame lenkdami grafikus, todėl netenka abejoti, kad viskas bus padaryta laiku ir kokybiškai.“

Vieni iš sunkesnių objektų - per tūkstantį kvadratinių metrų plotą užimantis dengtas lenktynių klubas ir atviras jo kiemelis, dar didesnio ploto dengta scena, į kurią po varžybų kops ne tik lenktynių nugalėtojai ir prizininkai, bet ir kurioje visus susirinkusius linksmins populiariausios šalies pramogų ir estrados žvaigždės.

Būtent čia vyks ir nugalėtojų sutikimo didysis koncertas, kurį liepos 19 dieną nuo 19 val. iki pat renginio pabaigos tiesiogiai transliuos LNK.

Varžybose akredituotų žurnalistų darbui baigiamas įrengti 100 kvadratinių metrų ploto spaudos centras.
Dykvietėje kylantis 15-ųjų 1000 km lenktynių miestelis – ne vien pramogoms ir darbui skirti paviljonai ir scenos. Tai ir teisėjų postai, ir jau baigiama įrengti varžybų organizatorių laikina buveinė, ir daugelis kitų nemažiau svarbių objektų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

R. Sinkevičius: keliuose kasmet mažėja „juodųjų dėmių“ (9)

Likus dviem savaitėms iki Palangoje vyksiančio didžiausio Baltijos regione automobilių sporto...

Top naujienos

Greitas poveikis, greita ir priklausomybė: šiais vaistais esame linkę smarkiai piktnaudžiauti (103)

Jei prieš jus stovėtų trys lietuvės moterys – bent viena iš jų savo gyvenime būtų vartojusi...

Auklė Šarūnė – apie darbo užkulisius: auklės yra sudariusios ir juoduosius tėvų sąrašus (74)

Auklė Šarūnė Jovaišaitė tvirtina, kad nenorėtų dirbti nuolatine aukle vienai šeimai, kur...

Vilnius ne jūsų, o mūsų: kas atbaido kaimynus nuo žygio „atsiimti“ Lietuvos sostinę (508)

Šiuolaikinė Lietuva neturi nieko bendro su Lietuvos Didžiąja Kunigaikštyste. Tai ne lietuvių...

Naktinė prekyba Gariūnuose: mažiausios kainos, turistiniai autobusai ir besislepiantys prekeiviai (110)

Antradieniais didžiausias Lietuvos turgus darbą pradeda 2.30 val. nakties. Kol dauguma vilniečių...

Neišnaudojami žemės gelmių turtai: kasdien naudojama medžiaga slypi po mūsų kojomis (6)

Skaičiuojama, kad po mūsų kojomis slypi 17 žemės gelmių išteklių rūšių. Tačiau ne visi...

Sekmadienio vakarą, daugybei žmonių grįžtant į Vilnių, prie sostinės susidūrė 4 automobiliai (63)

Sekmadienio vakarą šalia Vilniaus, netoli Gariūnų, magistralėje Klaipėda-Vilnius, susidūrė...

Vietovė aplink Kauną, kurią tarpukariu vadino pasiturinčių miestiečių meka: turėti čia ūkį tapo mados reikalu

Kalvoje apaugusioje šimtametėmis liepomis ir ąžuolais paskendę stovi raudoni rūmai. Iš vienos...

Antetokounmpo šou nepadėjo: graikai pratęsime nusileido serbams ir prarado puolėją

Giannis Antetokounmpo surengė dar vieną šou draugiškame Akropolio turnyre Atėnuose, tačiau...

Kodėl reikia kalbėti apie neištikimybę (30)

Esame linkę apie savo partnerius galvoti gerai, bet galbūt nereikėtų taip aklai jais pasitikėti.