aA
Mūsų jaunimui rinkimai nė motais? Yra tiesos. Tačiau taikstytis nei su ja, nei su apskritai pasyvumu pilietiškumo klausimu visuomenė nebenori ir imasi pokyčių. Šįkart – kūrybiškoji jos dalis. Aną savaitę vykusiame konkurse „Creative Brief session“ sugeneruota daugybė netradicinių reklamos idėjų, kaip į rinkimus prisikviesti jaunus žmones. Unikalios sesijos dalyviais tapo žmonės, patys atstovaujantys jaunajai kartai.
Pičo akimirka
Pičo akimirka
© Organizacijos nuotr.

Keturių dienų kūrybines dirbtuves inicijavo reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ kartu su partneriais „Laisvės TV“. Kaip pasakoja reklamos mokyklos bendraįkūrėjas ir direktorius Aivaras Šičkus, jaunieji kūrybininkai buvo pakviesti išlaisvinti savo potencialą, nestandartiškai pažvelgti į piliečių teisę bei pareigą ir paraginti balsuoti būtent bendraamžius. Šį iššūkį priėmė 27 dalyviai, jiems talkino patyrę reklamos profesionalai, tokie kaip Mantas Velykis, Aistė Jūrė, Marius Lukošius, Giedrė Šileikytė, Tomas Nemura ir kiti.

Apie kūrybiškiausias idėjas – iš autorių lūpų

Po tris paras trukusio kūrybinio proceso paaiškėjo, kam šovė geriausios ir taikliausiai svarbią žinutę perduodančios idėjos. I vietą laimėjo „The Atomic Garden Vilnius“ kūrybos kurso alumnė, agentūros „SocialDrum“ komandos tekstų rašytoja Guostė Blažiūnaitė ir Vilniaus universitete kūrybos komunikacijos studijas baigusi „SocialDrum“ projektų vadovė Viktorija Kazlauskaitė.

I vietą laimėjęs vizualas
I vietą laimėjęs vizualas
© Organizacijos nuotr.

Pasak Guostės, paprasti dalykai dažnai yra nuvertinami ir užmirštami. Absurdiškai pateikdamos paprasčiausio tušinuko, su kuriuo žmogus uždės X balsavimo kabinoje, magiškas galias, merginos norėjo atkreipti jaunimo dėmesį ir priminti, kad sprendimai yra čia pat, panosėje.

II vieta atiteko Thomo Tumosos, menininko, prodiuserio, kūrėjo, nuomonės formuotojo, šiuo metu kuriančio VR pramogų centrą „Zen Republic“, ir Dariaus Žutauto, iki koronaviruso pandemijos kūrusiam konceptus renginiams Saudo Arabijoje, drabužių prekės ženklo SHMUTKE autoriui, šiuo metu užsiimančiam trumpalaikiais kūrybiniais projektais ir ieškančiam įdomios veiklos.

II vietą laimėjęs vizualas
II vietą laimėjęs vizualas
© Organizacijos nuotr.

Savo bučkio vizijoje jiedu sutapatino reklaminius posterius / videoklipus su vaikystėje daugumai patirta arba žinoma kliše, kai atvykus svečiams vaikai dažniausiai ne savo noru duoda tetai ar dėdei bučkį. „Per šią prizmę norime pateikti rinkimus, kuomet nepasinaudodamas teise balsuoti, gausi „bučiuoti“ tuos, kurie bus išrinkti kitų, ir tai gali būti ne pats maloniausias dalykas: todėl #BalsuojuNebučiuoju arba #BalsuosiuNebučiuosiu. Norime turėti tarybinio tipažo pasenusių politikų veidus, kurie būtų kiek įmanoma nutolę nuo jaunimo ir keltų jiems antipatiją,“ – idėją komentuoja Darius.

III vietos nugalėtojos – ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantė, prieš pat „Creative Brief session“ išėjusi iš darbo, dabar prisistatanti tiesiog marketingo projektų vadybininke Nina Suchotina ir kūrybinei sričiai prijaučianti grafikos dizainerė Justina Čiačytė, ką tik parvykusi iš Londono.

III vietą laimėjęs vizualas
III vietą laimėjęs vizualas
© Organizacijos nuotr.

„Gavusios užduotį pradėjome ieškoti priežasčių, kodėl jaunimas yra toks pasyvus balsavimuose. Klausėme pažįstamų, maisto išvežiotojų ir taksi vairuotojų. Daugelis sakė, kad neina balsuoti, nes esamos partijos ir politikai neatstovauja jų interesams. Taip ir gimė žinutė „Balsuok už save“. Balsuodami „už save“ parodome, kad mums rūpi Lietuvos ateitis, esame socialiai aktyvūs, tiesiog šiuo metu neturime už ką balsuoti,“ – sukurtą idėją pristato Nina.

Prasmingos kūrybinės dirbtuvės parodė, kad spręsti tokio masto klausimus kaip Lietuvos ateitis galima ir nestandartiniais būdais, tereikia sutelkti pajėgas ir pažvelgti į situaciją kiek kitu kampu. Kūrybiškiausios konkurse gimusios reklamos idėjos bus realizuotos ir jau visai netrukus išvys dienos šviesą. Tikimasi, ir atneš esminį pokytį – spalio 11 d. atves didžiąją dalį jaunimo iki balsadėžių.

Šioje rubrikoje publikuojami įmonių ir organizacijų pranešimai spaudai. Už jų turinį atsako juos atsiuntę asmenys ir jų atstovaujamos organizacijos.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Atsakomybė susivienyti bendro tikslo vardan

Sakoma, kad kiekvienai kartai turi tekti po kokį nors išbandymą. Šiai kartai teko patirti...

„Vilniaus vandenų“ pajamas augino didėjantis klientų skaičius ir investicijos į modernias technologijas (1)

Didžiausios Lietuvoje vandentvarkos įmonės „Vilniaus vandenys“ pajamos per pirmuosius devynis...

Per 48 valandas žada sprendimą klimato kaitos problemoms suvaldyti (1)

Genialioms idėjoms kartais nereikia daug laiko – trečius metus vyksiantis renginys „Virtual...

„Maxima“: tvarumas verslui šiandien ne privalumas, o būtinybė

Pasauliui susiduriant su vis didesniais ekologiniais iššūkiais, tvarumas tampa būtina atsakingo...

Socialinė atsakomybė – svarbi tarptautinės įmonės dalis: prisideda prie įvairiausių iniciatyvų

Strateginių rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ yra lyderiaujanti tarptautinė...

Top naujienos

Covid-19 plitimas Lietuvoje – nebūtinai tik neatsakingumo pasekmė: mokslininkai neabejoja, kad reikšmingai pakito pats virusas (34)

Mokslininkai jau neabejoja, kad per savo gyvavimo laiką Covid-19 virusas ne kartą mutavo. Tiesa, ne...

Liko mėnuo iki „Brexit“: už siuntinius – papildomi mokesčiai, o norintiems dirbti – griežtesni reikalavimai (2)

Likus mėnesiui iki „Brexit“ jau aišku, kad daug lietuvių tą pajus tiesiogiai. Turėtų...

Pasaulis gedi mirusios futbolo legendos Diego Maradonos

Futbolo pasaulis reiškia pagarbą vienu geriausių visų laikų žaidėjų pasaulyje laikomam...

Keliaujantiems – „Covid“ pasai: kuriama speciali programėlė (2)

Pasaulinė oro linijų lobistų organizacija IATA kuria mobiliąją programėlę, kuri padės...

Mustafa Akyol | D+ nariams

Islamas tikrai patiria krizę. Tačiau Macronas jos išspręsti nepadės

Kovodamas už laisvę nuo religijos ir tuo pačiu trypdamas religinę laisvę, E. Macronas, daugelio...

Garsių lietuvių Černobylio ligoninėje sukurtas įrašas sulaukė prieštaringų vertinimų: ar dabar metas apie tai juokauti?

Žurnalisto, keliautojo Šarūno Jasiukevičiaus, dar žinomo kaip Praeities žvalgas, vos prieš...

Arūnas Marcinkevičius | D+ nariams

Meteoritų krateriai Lietuvoje: tiksliai žinomi du, vienas jų – baisaus kosminio smūgio rezultatas

Jų, be abejo, mūsų šalyje yra, teigia kalbinamas geologas Jonas Satkūnas, savo pasakojimą...

Kad šventės nebūtų sugadintos – kaip neapsigauti renkantis šaldytą žuvį (1)

Žuvys – maistingas ir sveikatai palankus, vertingų maistinių medžiagų turintis produktas, ypač...

Smalsu: kodėl Sovietų Sąjungos laikais tapetai būdavo klijuojami ant laikraščių? (1)

Sovietų Sąjungos laikais sienų tapetai dažnai būdavo klijuojami ant laikraščių pagrindo....

Vieną dieną kartu žaisime futbolą danguje, Diego: jautri draugų ir varžovų reakcija į Maradonos mirtį (94)

Nors Argentinos futbolo dievukas Diego Armando Maradona jau keletą dešimtmečių negalėjo...

|Maža didelių žinių kaina