aA
Mūsų jaunimui rinkimai nė motais? Yra tiesos. Tačiau taikstytis nei su ja, nei su apskritai pasyvumu pilietiškumo klausimu visuomenė nebenori ir imasi pokyčių. Šįkart – kūrybiškoji jos dalis. Aną savaitę vykusiame konkurse „Creative Brief session“ sugeneruota daugybė netradicinių reklamos idėjų, kaip į rinkimus prisikviesti jaunus žmones. Unikalios sesijos dalyviais tapo žmonės, patys atstovaujantys jaunajai kartai.
Pičo akimirka
Pičo akimirka
© Organizacijos nuotr.

Keturių dienų kūrybines dirbtuves inicijavo reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ kartu su partneriais „Laisvės TV“. Kaip pasakoja reklamos mokyklos bendraįkūrėjas ir direktorius Aivaras Šičkus, jaunieji kūrybininkai buvo pakviesti išlaisvinti savo potencialą, nestandartiškai pažvelgti į piliečių teisę bei pareigą ir paraginti balsuoti būtent bendraamžius. Šį iššūkį priėmė 27 dalyviai, jiems talkino patyrę reklamos profesionalai, tokie kaip Mantas Velykis, Aistė Jūrė, Marius Lukošius, Giedrė Šileikytė, Tomas Nemura ir kiti.

Apie kūrybiškiausias idėjas – iš autorių lūpų

Po tris paras trukusio kūrybinio proceso paaiškėjo, kam šovė geriausios ir taikliausiai svarbią žinutę perduodančios idėjos. I vietą laimėjo „The Atomic Garden Vilnius“ kūrybos kurso alumnė, agentūros „SocialDrum“ komandos tekstų rašytoja Guostė Blažiūnaitė ir Vilniaus universitete kūrybos komunikacijos studijas baigusi „SocialDrum“ projektų vadovė Viktorija Kazlauskaitė.

I vietą laimėjęs vizualas
I vietą laimėjęs vizualas
© Organizacijos nuotr.

Pasak Guostės, paprasti dalykai dažnai yra nuvertinami ir užmirštami. Absurdiškai pateikdamos paprasčiausio tušinuko, su kuriuo žmogus uždės X balsavimo kabinoje, magiškas galias, merginos norėjo atkreipti jaunimo dėmesį ir priminti, kad sprendimai yra čia pat, panosėje.

II vieta atiteko Thomo Tumosos, menininko, prodiuserio, kūrėjo, nuomonės formuotojo, šiuo metu kuriančio VR pramogų centrą „Zen Republic“, ir Dariaus Žutauto, iki koronaviruso pandemijos kūrusiam konceptus renginiams Saudo Arabijoje, drabužių prekės ženklo SHMUTKE autoriui, šiuo metu užsiimančiam trumpalaikiais kūrybiniais projektais ir ieškančiam įdomios veiklos.

II vietą laimėjęs vizualas
II vietą laimėjęs vizualas
© Organizacijos nuotr.

Savo bučkio vizijoje jiedu sutapatino reklaminius posterius / videoklipus su vaikystėje daugumai patirta arba žinoma kliše, kai atvykus svečiams vaikai dažniausiai ne savo noru duoda tetai ar dėdei bučkį. „Per šią prizmę norime pateikti rinkimus, kuomet nepasinaudodamas teise balsuoti, gausi „bučiuoti“ tuos, kurie bus išrinkti kitų, ir tai gali būti ne pats maloniausias dalykas: todėl #BalsuojuNebučiuoju arba #BalsuosiuNebučiuosiu. Norime turėti tarybinio tipažo pasenusių politikų veidus, kurie būtų kiek įmanoma nutolę nuo jaunimo ir keltų jiems antipatiją,“ – idėją komentuoja Darius.

III vietos nugalėtojos – ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantė, prieš pat „Creative Brief session“ išėjusi iš darbo, dabar prisistatanti tiesiog marketingo projektų vadybininke Nina Suchotina ir kūrybinei sričiai prijaučianti grafikos dizainerė Justina Čiačytė, ką tik parvykusi iš Londono.

III vietą laimėjęs vizualas
III vietą laimėjęs vizualas
© Organizacijos nuotr.

„Gavusios užduotį pradėjome ieškoti priežasčių, kodėl jaunimas yra toks pasyvus balsavimuose. Klausėme pažįstamų, maisto išvežiotojų ir taksi vairuotojų. Daugelis sakė, kad neina balsuoti, nes esamos partijos ir politikai neatstovauja jų interesams. Taip ir gimė žinutė „Balsuok už save“. Balsuodami „už save“ parodome, kad mums rūpi Lietuvos ateitis, esame socialiai aktyvūs, tiesiog šiuo metu neturime už ką balsuoti,“ – sukurtą idėją pristato Nina.

Prasmingos kūrybinės dirbtuvės parodė, kad spręsti tokio masto klausimus kaip Lietuvos ateitis galima ir nestandartiniais būdais, tereikia sutelkti pajėgas ir pažvelgti į situaciją kiek kitu kampu. Kūrybiškiausios konkurse gimusios reklamos idėjos bus realizuotos ir jau visai netrukus išvys dienos šviesą. Tikimasi, ir atneš esminį pokytį – spalio 11 d. atves didžiąją dalį jaunimo iki balsadėžių.

Šioje rubrikoje publikuojami įmonių ir organizacijų pranešimai spaudai. Už jų turinį atsako juos atsiuntę asmenys ir jų atstovaujamos organizacijos.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ diegiama papildoma įranga skirta dažniausiai liečiamų paviršių dezinfekcijai

Siekiant dar labiau didinti lankytojų ir darbuotojų saugumą prekybos ir pramogų centruose „...

Iki Kalėdų „Telia“ taps klimatui neutralia bendrove

„ Telia “ grupės įmonių veikla Baltijos ir Šiaurės šalyse iki šių metų pabaigos taps...

„Unilever“ per metus pakartotinai sunaudojo 75 tūkst. tonų perdirbto plastiko

Kompanija „ Unilever “, kuriai priklauso tokie prekės ženklai kaip „ Dove “, „Seventh...

Tyrimas: COVID-19 pandemija skatina Lietuvos gyventojus atsiskaityti be kontakto

Pastarąjį pusmetį augantį Lietuvos gyventojų poreikį apsipirkti be kontakto jaučia ne tik...

Visose šalies „Maximos“ parduotuvėse pirkėjams kaukės bus išduodamos nemokamai (1)

Šalyje augant COVID-19 užsikrėtimų skaičiui, rūpindamasis pirkėjų bei savo darbuotojų...

Top naujienos

Teisme – JAV gyvenančio Venckienės sūnaus skundas: kur yra mano pusseserė? (147)

Baudžiamojon atsakomybėn patrauktos buvusios teisėjos ir iš Seimo apkaltos proceso tvarka...

Sergamumu koronavirusu gerokai pralenkėme Švediją: profesorius paaiškino, ką darome ne taip (83)

Švedija nesiėmė ypač griežtų kovos prieš koronavirusą priemonių. Tačiau sergamumas...

Razmuvienė: matant žmonių elgesį – 950 atvejų per dieną yra ne riba papildyta (468)

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro epidemiologė Daiva Razmuvienė siūlo nebevartoti...

Paauglę sodyboje sumušęs ir išžaginti bandęs jurbarkietis išsaugojo laisvę papildyta merginos advokato ir prokuroro komentarais (924)

Žiauriu smurtu prieš merginą ir pasikėsinimu išžaginti pasibaigusi paauglių šventė...

Putinas: jokio karantino nebus prie ligoninių – greitosios pagalbos automobilių eilės (175)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas ketvirtadienį sakė, kad Rusijoje neplanuojama įvesti...

Nick Leiber | D+ nariams

Pandemijai atsparus verslas: nebus geresnio laiko pradėti naują arba reorganizuoti esamą

Covid-19 pandemija sugriovė Trento Griffino Braafo transporto paslaugų įmonę – tad jis...

Koronavirusas pasiekė vieną atokiausių pasaulio valstybių

Maršalo Salos – viena iš nedaugelio pasaulio valstybių, kuriose iki šiol nebuvo fiksuota...

Melo pagalba ragina plungiškius pasekti Raseinių pavyzdžiu: pataria nesitestuoti dėl COVID- 19 (12)

Nepaisant nerimą keliančios COVID-19 situacijos, kai kurie lietuviai ragina tautiečius spjauti į...

Įspėjo dažnai manevruojančius: jūsų keliamas pavojus yra didesnis nei įsivaizduojate (11)

Suirzę ar skubantys vairuotojai dažniau ne tik viršija numatytą leistina greitį, tačiau ir...

|Maža didelių žinių kaina