„Tikriausiai mano istorija – klasikinė“, – šypsosi pašnekovė, pasakodama, kaip vienuolika metų dirbdama biure su griežtomis taisyklėmis ir tvarka vis pagalvodavo apie savo verslą.

O idėja apie nuosavą verslą jai nuolat sukosi galvoje jau aštuonerius metus auginant šunį.

„Pagalvodavau ir apie guolius šunims, ir apie šunų prekių parduotuvę ar šunų viešbutį. Visada žinojau, kad kai kursiu savo verslą, tai bus susiję su augintiniais“, – kalbėjo E. Akucevičienė.

Norėjo sukurti kaip baldą

Vieną dieną naujai į verslo pasaulį žengusi moteris visgi išdrįso palikti darbą biure ir pradėjo dairytis, kas siūloma pasaulyje augintiniams, ką būtų galima sukurti šunims. Taip ir užgimė „Myfella“ prekės ženklas, kurio produktus pirkėjams moteris siūlo jau nuo praėjusių metų rugsėjo.

Pagrindinė naujo verslo ašis – guoliai šunims. Kaip pasakojo jų kūrėja, tikslas buvo sukurti ne šiaip paralono prikimštą guolį, bet tokį produktą, kuris būtų lyg baldas namuose.

Emilija Akucevičienė

„Visi žinome, kaip šunys mėgsta lovas ir sofas, tačiau dažnu atveju šeimininkai nenori, kad augintiniai ten miegotų. Todėl sugalvojau sukurti produktą, kuris būtų namų interjero dalimi, o ne nukištas į tamsiausią kampą“, – tęsė pašnekovė. Be to, guolyje naudojamas viskoelastinis čiužinys, leidžiantis augintiniui pasijusti kaip tikroje lovoje.

Iššūkiai pradedant savo verslą

E. Akucevičienė prisipažįsta, kad daugiau nei dešimtmetį su užsienio rinkomis pradirbus IT srityje pereiti prie produkto gamybos ir visą verslą organizuoti nebuvo labai lengva užduotis.

Lietuvei teko samdytis ir daiktų dizainerę, padėjusią sukurti produktą. Šiuo metu guolių šunims kūrėja dirba viena, tik prireikus tam tikrų paslaugų, kreipiasi į šoną pagalbos.

„Buvo tikrai sunku, tai man visiškai nauja sritis. Ilgai dirbau su IT technologijomis, o čia visiškai viskas nauja: tiek lietuvių klientų poreikis, tiek užsienio rinkos, bet kai yra noras ir motyvacija, viskas galima“, – patikino ji.

Emilijos Akucevičienės kuriami gultai šunims

Po truputį prisijaukindama lietuvišką rinką, moteris pasiryžusi savo produktus parduoti į užsienį, būtent su tokia mintimi iškart prekės ženklo puslapis sukurtas anglų kalba. Tiesa, pašnekovė kartu pripažįsta, kad kokybišką prekę nėra taip ir lengva parduoti lietuviui.

„Mūsų prekė – rankų darbo. Guolį pasiuva viena siuvėja, dirbu su mažomis siuvyklomis“, – pasakojo pradedančioji verslininkė.

Didžiausia klaida – neteisingai nustatyta kaina

Po truputį E. Akucevičienė žada pasiūlyti ir daugiau produktų.

„Noriu kurti produktus, kurie po pusmečio ar metų netampa šiukšle. Ieškau naujų cinkelių, kurie padėtų išsiskirti iš kitų produktų“, – akcentavo pašnekovė.

Jaunoji verslininkė tikisi, kad investicijos į naują idėją atsipirks per porą metų, visgi gyvai pradėta eiti verslo mokykla atneša ir finansiškai skausmingesnių pamokų.

Emilija Akucevičienė

„Didžiausia mano klaida buvo ta, kad parinkau guoliui mažesnę nei galbūt reikėjo kainą. Nes jei uždirbi daugiau, gali ir daugiau investuoti ateičiai. Nustatydama kainą dar neturėjau pakankamai žinių ir galbūt šiek tiek nuvertinau savo produktą ir pastangas, kurias įdėjau. Reikėjo daugiau žinių rinkodaroje ir kainodaroje“, – prisipažino E. Akucevičienė.

Nepaisant išmoktų klaidų, verslą nuo nulio pradėjusi moteris išlieka optimistiška. Pašnekovė pastebi, kad į augintinius šeimininkai vis labiau žiūri, kaip į vaikus, kuriems biudžete skiria ir atskirą eilutę, todėl viliasi, kad Lietuvoje jos pagamintos prekės ras sau pirkėją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)