Todėl V. Šimkus aktyviai įsitraukė į nacionalinį judėjimą „Savi už savus“, kurį inicijavo „Gubernija“. „Kasdien stebime, kaip „Facebook“ platformoje auga „Savi už savus“ bendruomenės gretos, o smulkus ir vidutinis vietos verslas aktyviai pristato savo veiklą, produktus ir paslaugas. Lietuviai yra labai išradingi ir moka stebinti“, – teigia verslininkas.

Jis ragina prie judėjimo prisijungti daugiau bendraminčių ir, pavyzdžiui, užtikrinti nepamirštamas patirtis keliautojams, nusprendusiems šią vasarą patyrinėti gimtąją šalį. „Dėl viruso Lietuvos žmonės tapo atsargesni, mažiau skraidys lėktuvais ir rečiau važiuos į užsienį. Tad dabar geriausias metas atrasti kelionių maršrutus ir šaunias vietas Lietuvoje. Drąsiai reklamuokime savo kraštą ir parodykime perlus“, – skatina V. Šimkus.

„Gubernijos“ parama šiauliečio kavinei-barui padėjo pritraukti papildomą lankytojų srautą. „S Baras“ savininkas teigia, kad dabar net tenka ieškoti komandos papildymo – jis kviečia prisijungti naują profesionalų virtuvės šefą.

S Baras

Į keliones siūlo įtraukti skonių atradimus

Pašnekovas įsitikinęs, kad natūrali gamta yra vienas didžiausių Lietuvos privalumų. „Užtenka pusvalandį pasivaikščioti žalumoje, paklausyti paukščių ir užuosti gėlių kvapus – kūnas atsipalaiduoja, mintys nušviesėja“, – sako V. Šimkus.

Kavinę-barą jis įkūrė greta Salduvės piliakalnio ir parko, kuriame šiauliečiai mėgsta pasivaikščioti. „Turistai čia užklysta retai, nors pagrindinis jų traukos objektas Kryžių kalnas yra ne per toliausiai – vos už keliolikos kilometrų. Tad keliaujant po Lietuvą „S Baras“ galėtų būti viena iš vietų, kur galima sustoti skaniai pavalgyti ir maloniai atsipūsti“, – mano pašnekovas ir užtikrina, kad deramai pasirūpins kiekvienu svečiu – ras ką pasiūlyti ir mėgstantiems mėsą, ir daržovių patiekalus.

Šiaulietis teigia, jog „Gubernijai“ finansavus reklamos kampaniją ir šylant orams pajuto verslo pagyvėjimą. Sugrįžo seni klientai, atsiranda naujų.

S Baras

„Žinoma, reklama įpareigoja išlaikyti ir kelti kokybės kartelę: gero maisto, dėmesingo aptarnavimo, malonios aplinkos. Turime pateisinti klientų lūkesčius ir mokėti nustebinti“, – įsitikinęs V. Šimkus.

Per karantiną pasiilgo šokio judesių

Kad nustebintų klientus „S Baras“ į komandą priėmė dar vieną virtuvės šefą. Meistras iškart pažėrė naujų patiekalų idėjų. V. Šimkus, kad gurmaniškas valgiaraščio naujienas netrukus įvertins ir klientai.

Pašnekovo nuomone, kad „S Baras“ yra dar jaunas verslas, tad gali drąsiau eksperimentuoti, atvirai įsiklauso į klientų norus ir pastabas. „Tikimės, kad ši vasara bus dar geresnė negu praėjusi, kai vakarais terasoje gyvenimas virte virė – neretai nelikdavo nė vieno laisvo staliuko, nors jų – keturiolika“, – sako verslininkas ir priduria, kad restorano salėje viduje taip pat labai šviesu ir jauku – pro didelius langus atsiveria parko vaizdai.

V. Šimkus pasakoja, kad netikėtai didelio populiarumo sulaukė kavinėje-bare rudenį pradėti rengti muzikos vakarai su pasišokimais: „Pastebėjome, kad šiauliečiams vakarais patinka lengvai pajudėti. Žinoma, neketinome tapti naktiniu klubu. Tiesiog norėjome išjudinti publiką, suteikti daugiau gerų įspūdžių. Gaila, kad dėl karantino šią iniciatyvą turėjome sustabdyti, bet tikiu, kad šokio judesys dar sugrįš į mūsų salę“.

S Baras

Verslininkas tikina, kad idėjų, kaip pagerinti klientų patirtį netrūksta nei jam, nei žmonai Vitalijai.

V. Šimkus mano, kad Salduvės piliakalnį ir parką kaip traukos objektą galėtų aktyviau išnaudoti ir miesto savivaldybė. „Paprasčiausiai sutvarkytas takų apšvietimas leistų žmonėms ilgiau pabūti lauke, pasivaikštinėti gamtoje. Mat Salduvę šiauliečiai mėgsta tiek vasarą, tiek žiemą, kai kalno šlaitai būna pilni slidininkų ir vaikų su rogutėmis“, – pastebi vietos verslininkas.