aA
Gediminas Jakavonis Naujosios sąjungos (socialliberalų) atstovas

Mano nuomone, gana prastos ir neprofesionalios nuosaikiųjų konservatorių reklamos.

Dauguma jų reklamų, pavyzdžiui su gulsčiuku, visiškai “nekabinančios”, neinformatyvios ir net nekrintančios į akis.

Kartais žiūrėdamas į Nuosaikiųjų konservatorių sąjungos reklamą gali pamanyti, jog ten reklamuojama ne partija, o kažkokios prekės ar loterijos.

Tiesa, laikraščiuose pradėję spausdinti G.Vagnoriaus ir jo anūko nuotrauką, nuosaikieji konservatoriai dėmesį į save atkreipė. Tačiau, vargu ar jie tikėjosi tokio rezultato, juk iš šios reklamos daug kas šaiposi.

Apskritai, nuosaikieji konservatoriai reklamai išleido daug pinigų, pirmi pradėjo reklamuotis, bet jų reklamos efektyvumas - minimalus.

Mieli skaitytojai, “Rinkimai 2000” – bendras DELFI ir žurnalo “Veidas” projektas. “Veidas” specialiai DELFI kasdien pateikia politikų bei ekspertų nuomones aktualiomis temomis. Kviečiame Jus įvertinti šias nuomones – savo vertinimus galite palikti komentarų sekcijoje.

Nuo politinės reklamos burnoj darosi neskanu

Tai komentuoja:

Vytautas Bogušis Moderniųjų krikščionių demokratų atstovas

Algirdas Sysas A.Brazausko socialdemokratinės koalicijos atstovas

Arvydas Akstinavičius Partijos “Socialdemokratija 2000” atstovas

Ramūnas Karbauskis Valstiečių partijos pirmininkas

Veidas