"Ketvirtadienį derybos vyko keturias valandas, jas pratęsime penktadienį", - sakė K.Jankauskas.
Į "Europos namų" vadovaujamą konsorciumą įeina tyrimų centras "Vilmorus" bei Didžiojoje Britanijoje pirmaujanti strateginių komunikacijų įmonė "Chime Communications". Konsorciumas sukūrė projektą "Vivat, Lietuva!".
"Europos namų" vadovaujamo konsorciumo projektas "Vivat Lietuva" surinko 115 balų.
Antrasis Lietuvos įvaizdžio formavimo konkurse liko Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų "VRP | Hill&Knowlton", Baltijos viešųjų ryšių grupė, "KPMS Lietuva", "TNS Gallup" bei reklamos agentūros "DDB Vilnius ir "Y&R | garage 4x4" konsorciumas, kurio projektui "Valstybės reputacija" konkurso komisija skyrė 92 balus.
"Europos namai" konkursui pateikė du alternatyvius finansinius pasiūlymus - apytiksliai 0,8 mln. ir 1 mln. litų vertės, o Lietuvos agentūrų konsorciumas vieną, kurio vertė - apie 0,8 mln. litų.
Birželį paskelbto konkurso sąlygose nurodoma, kad laimėtojas turės atlikti apklausą 25-iose Europos Sąjungos šalyse, taip pat Kaliningrade, Baltarusijoje, apdoroti duomenis apie Lietuvos įvaizdį ir parengti projektą "Lietuvos įvaizdžio formavimo strategija".