aA
Panevėžio miesto savivaldybė nuo kitų metų pradžios gyventojus aptarnaus "vieno langelio" principu. Nuo 2006-ųjų metų gyventojai bus aptarnaujami Panevėžio miesto savivaldybės priimamajame. Tarnybos darbuotojai iš gyventojų priims rašytinius prašymus, skundus, pareiškimus, suteiks informaciją apie lankytojui rūpimo klausimo sprendimo procedūrą, paaiškins, kokių reikia dokumentų.
Dokumentai, ofisas, segtuvas, popieriai
© DELFI
Prašymai, kiti pateikti dokumentai bus registruojami ir perduodami kompetentingiems savivaldybės specialistams, o lankytojas informuojamas, kaip ir kada jam bus pranešta apie klausimo išsprendimą.

"Įdiegus naujausias dokumentų valdymo ir lankytojų aptarnavimo technologijas ir atskyrus aptarnavimo procedūrą nuo kontakto su sprendžiančiu gyventojo klausimą specialistu, bus užtikrintas paslaugų teikimo procesų viešumas, skaidrumas, kokybė. Kartu lankytojams nebereikės vaikščioti savivaldybės koridoriais", - savivaldybės pranešime spaudai cituojama savivaldybės administracijos direktorė Audronė Grainienė.

Įdiegus "vieno langelio" sistemą, priimamajame lankytojai taip pat gaus informaciją apie savivaldybės veiklą ir teikiamas paslaugas, pirminę nemokamą teisinę pagalbą, galės iš anksto užsiregistruoti į Tarybos narių, savivaldybės vadovų, skyrių ir tarnybų vedėjų priėmimus.

Priimamojo patalpose šiuo metu baigiamos įrengti darbo vietos lankytojus aptarnausiančiam personalui, kabinetas Tarybos narių, savivaldybės vadovų priėmimams, laukiamasis lankytojams, buitinės patalpos, numatyta įrengti liftą neįgaliesiems.

Panevėžio miesto savivaldybė - trečioji Lietuvoje įdiegs "vieno langelio" principą. Tokia sistema jau veikia Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybėse, taip pat daugelio Europos šalių miestuose.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.