aA
Algirdas Butkevičius A.Brazausko socialdemokratinės koalicijos atstovas

Partijos savo ataskaitose nurodė akivaizdžiai per mažas tiek pajamų, tiek išlaidų sumas. Subjektyvia mano nuomone, daugiausiai pinigų reklamavimuisi išleido ir išleidžia A.Paulausko vadovaujama Naujoji sąjunga.

Mano manymu, vien radijo ir televizijos klipų transliavimui jie išleido apie 2 mln. Lt. O visa jų reklamos kampanija su autobusais ir milžiniškais plakatų bei lankstinukų kiekiais gali kainuoti net 3,5 - 4 mln. Lt. Taigi, toli gražu ne 800 tūkst. Lt. Partijoms dalį pajamų ir išlaidų nuslėpti padeda rėmėjai, dažnai jie savo vardu užsako pagaminti plakatų ar lankstinukų.

Mieli skaitytojai, “Rinkimai 2000” – bendras DELFI ir žurnalo “Veidas” projektas. “Veidas” specialiai DELFI kasdien pateikia politikų bei ekspertų nuomones aktualiomis temomis. Kviečiame Jus įvertinti šias nuomones – savo vertinimus galite palikti komentarų sekcijoje.

Partinei reklamai - milijonai

Tai komentuoja:

Egidijus Bičkauskas Centro sąjungos atstovas

Kazys Bobelis Krikščionių demokratų sąjungos atstovas

Jurgis Razma Konservatorių partijos atstovas