aA
Kauno apygardos teismas ketvirtadienį toliau ketino nagrinėti bylą, kurioje 28 metų Arūnui Stiklioraičiui pareikšti kaltinimai dėl nužudymo. Byla išskirtinė, nes kaunietis žmogų pražudė auto įvykio metu. Ilgai išsisukinėjęs kaunietis, kuris avarijos metu net neturėjo teisės vairuoti, galiausiai turės atsakyti už savo veiksmus.
Arūnas Stiklioraitis
Arūnas Stiklioraitis
© DELFI (R. Achmedovo nuotr.)

Kauniečiui pareikšti kaltinimai dėl sunkaus sveikatos sutrikdymo. Pirmojo posėdžio metu, pagarsinus kaltinamąjį aktą kaltinamasis pareiškė, kad nesupranta, kuo yra kaltinamas.

„Kaltu neprisipažįstu, o parodymus duosiu po visų liudininkų apklausos", - teigė kaltinamasis.

Ketvirtadienio teismo posėdžio metu buvo ketinta išklausyti liudytojų parodymus. Pats kaltinamasis į teismą neatvyko.

Teismas išvakarėse gavo A. Stiklioraičio prašymą atidėti posėdį, nes vyras turi rugsėjo pirmąją vesti savo du mažamečius vaikus į darželį ir į mokyklą. Taip pat kaltinamojo advokatas pateikė pažymą dėl ligos, bronchinės astmos, dėl kurios A. Stiklioraitis neatvyko į teismo posėdį.

Prokuroras ir nukentėjusiųjų advokatai spėja, kad kaltinamasis stengiasi vilkinti teismo procesą. Prokuroras suabejojo medicininės pažymos patikimumu. Dėl vaikų vedimo į mokyklą taip pat kilo abejonių, nes teismo data ir laikas buvo paskirti ankstesniame posėdyje, kuriame A. Stiklioraitis jokių pageidavimų neišreiškė.

Teismas įpareigojo patikrinti pažymos teisėtumą.

Procese padaryta pertrauką iki rugsėjo 5 dienos.

Bandė išsisukti

DELFI primena, kad tragiška avarija įvyko 2014 metų sausio 30-ąją.

Byloje nurodoma, kad tuomet A. Stiklioraitis Karaliaus Mindaugo ir A. Juozapavičiaus prospektų sankryžoje lėkdamas pusantro šimto kilometrų per valandą greičiu taranavo iš šalutinio kelio išsukančią „Opel Astrą“. Avarijos metu „Opel“ vairuotoja 23 metų Greta Labanauskaitė buvo sunkiai sužeista. Avarijos metu žuvo keleivio vietoje sėdėjęs 22 metų Eimantas Motiejaitis. Mergina ir vaikinas buvo sužadėtiniai, planavo vestuves.

Ši byla jau buvo pasiekusi Kauno apylinkės teismą, tačiau tuomet į teisiamųjų suolą sėdo A. Stiklioraičio draugas – paaiškėjo, kad po avarijos A. Stiklioraitis paskambino draugui ir paprašė prisiimti kaltę.

Visgi po ilgo tyrimo ir liudininkų parodymų paaiškėjo, kad iš tiesų prie vairo sėdėjo tris dešimtis kartų už KET pažeidimus (tarp jų – du girtumai) baustas, A. Stiklioraitis.

Tėvas atliko savo tyrimą

Prie to, kad A. Stiklioraitis sėstų i teisiamųjų suolą, svariai prisidėjo ir žuvusiojo tėvas Šarūnas Motiejaitis.

"Iš detalių sudėliojome mozaiką. Jau apylinkės teisme liudininkai aiškiai pasakė, kad prie vairo buvo A. Stiklioraitis, jis automobilyje važiavo vienas. Žmogus lėkdamas 150 km/val. greičiu turi suprasti, kad avarijos metu padariniai bus tragiški", - kalbėjo Š. Motiejaitis.

Avarijos metu vairuotoja patyrė eilę sužeidimų, kurie sukėlė negrįžtamas pasekmes. Pradžioje pati mergina buvo kaltinama dėl avarijos sukėlimo, tačiau po išsamaus tyrimo paaiškėjo, kad kaltas yra sunkiai protus suvokiamu greičiu mieste lėkęs A. Stiklioraitis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.