Bendrovės "Smiltynės perkėla" generalinio direktoriaus Valerijaus Kuznecovo teigimu, per audras bendrovės keltai yra nepasirengę kelti - mažieji keltai baigia susidėvėti, didieji negali dirbti audros metu. Kartais bendrovė samdo vilkikus, kurie palydi keltus į kitą krantą, tačiau, pasak V.Kuznecovo, bendrovei tai finansiškai neapsimoka.
Šiemet audringą lapkritį keletą kartų dėl stipraus vėjo bendrovės keltai negalėjo dirbti, todėl į namus Neringoje iš Klaipėdos negalėjo grįžti moksleiviai bei kiti gyventojai.
Klaipėdos mero R.Taraškevičiaus teigimu, jei bendrovė dėl oro sąlygų negali užtikrinti keleivių perkėlimo, tuomet turėtų pasirūpinti, kad tai padarytų kiti uosto laivai. Nesant tokios galimybės, pasirūpinti, kad bilietus nusipirkę keleiviai būtų apgyvendinti viešbutyje, kol keltai galės juos perkelti.
V.Kuznecovo teigimu, dviejų privačių laivų "Albatrosas" ir "Pingvinas" savininkai siūlosi kelti žmones per audrą. Tuo tarpu bendrovei "Smiltynės perkėla" tai nenaudinga - keliant nepalankiomis sąlygomis ir įvykus nelaimingam atsitikimui, visa atsakomybė tenka jai.
Prieš kelerius metus bendrovės keltui atsitrenkus į krantinę ir nukentėjus keliems žmonėms, bendrovė kompensavo nukentėjusiųjų gydymo išlaidas.
Uosto Saugios laivybos administracijos vadovas Sigitas Šileris susitikime teigė, kad bendrovė yra įsipareigojusi keleivius perkelti, todėl per audras tai turėtų padarytų bendrovės nusamdyti kitų kompanijų laivai.
S.Šilerio teigimu, uoste pakankamai laivų, vilkikų, kurie gali dirbti per audrą.
Savivaldybė siūlo parengti specialias priemones, kaip būtų keliami keleiviai ekstremaliomis sąlygomis ir kiekvieną kartą prieš audrą iš anksto informuoti Klaipėdos ir Neringos gyventojus.