Nuosavu lėktuvu "SU-26" J. Kairys iš pradžių praskrido po Karaliaus Mindaugo tiltu "paprastai" - ratais žemyn. Paskui kelis kartus, jau apvertęs lėktuvą aukštyn ratais, jis grėsmingai priartėdavo prie tilto ir paskutiniu momentu staiga šaudavo į viršų. Sėkmingas skrydis po tiltu sukėlė keletą minučių trukusią minios aplodismentų ir susižavėjimo šūksnių bangą.
Po Ultra skrydžio, atlikdamas muzikos lydimą akrobatinį šokį danguje, J. Kairys iš kabinos sveikino minią, dėkodamas visiems susirinkusiems už palaikymą ir linkėdamas stiprybės.
Policijos teigimu, J. Kairio skrydį stebėjo "beveik visas Kaunas" - tūkstančiai susirinkusiųjų skrydį stebėjo abiejuose Nemuno kratuose.
Po istorinio skrydžio ant tilto įvyko istorinis susitikimas tarp dviejų pilotų - "McLaren-Mercedes" komadai atstovaujantis M. Hakkinenas sveikino J. Kairį, padovanojo jam lenktyninį šalmą, o lakūnas - įamžintą ankstesnio skrydžio nuotrauką.
Kauno savivaldybėje vykusioje spaudos konferencijoje J. Kairys sakė negalvojantis apie antro tokio skrydžio pakartojimą.
"Jei pasaulis norėtų turėti kažką panašaus, aš nežinau, dar labai labai gerai pagalvočiau. Šiandieną man užteko šito vieno praskridimo", sakė jis.
Lenktynininkas M. Hakkinenas žurnalistams sakė, kad J. Kairio pasirodymas buvo fantastiškas skrydis, reikalaujantis didelės atsakomybės.
Paklaustas, kada galėtų įvykti J. Kairio išsvajotos lenktynės žemė-oras tarp suomio valdomo "Formulė-1" bolido ir J. Kairio lėktuvo, M. Hakkinenas sakė, kad ateityje tai yra įmanomos lenktynės, kuriuose jis su malonumu dalyvautų.
Akylai sagomas M. Hakkinenas į Kauną atvyko nuosvu lėktuvu iš Monako, kur ruošiasi kitą sekmadienį vyksiančiam "Formulė-1" etapui. Tuoj po skrydžio ir trumpos spaudos konferencijos suomis išvyko iš Kamėlavos oro uosto.